Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik het normaal vind dat er doden bij kunst zouden vallen, maar ik zou gewoon graag je argumentatie hiervoor weten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kunst idd - niet ranzig wel lelijk en smakeloos imo- Ik vind op binnenplaats van t boijmans van beuningen, daar staat ie prima. Kunst mag lelijk, ranzig, schokkend en smakeloos zijn van mij als t maar niet voor mijn deur staat. Roosje moest ook geblokt worden en daar was ik t ook mee eens.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of tekenen en aan een team assistenten geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wil je het uitleggen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb er laatst wat over moeten schrijven voor een verslag...
Het is naar mijn mening een smaakloos geheel. Het heeft de gemeente ontzettend veel geld gekost en dat vind ik helemaal belachelijk. Omdat het zo ontzettend groot is, word je bijna gedwongen ernaar te kijken. Ik vecht nog steeds met de vraag wat kunst precies is, maar dit reken ik er eigenlijk niet onder... http://www.kabouterbuttplug.nl/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een bizarre soort kunst die ik niet mooi had gevonden maar toch... Performance art Als je kijkt naar de besteding van het geld, dan was jouw idee inderdaad beter geweest Captain N. (misschien moet je de politiek in) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel logisch. Pas op ze zitten achter je aan! Snel vlucht de CIA gaat je pakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok het is kunst, het blijft lelijke nutteloze geldverspilling. Van de gemeente rotterdam dan, wat de kunstenaar zelf eruit haalde zal me een worst wezen, maar van mij mag die in het vervolg zn briljante uitspattingen in de kelder laten staan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zou jij je laten erotisch laten fotograferen of filmen voor geld? franky_86 | 57 | 26-07-2007 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Deliciously Finished Bowser | 0 | 08-07-2005 07:37 | |
Seksualiteit |
geen zin in seks druiveke | 43 | 28-02-2005 00:06 | |
De Kantine |
Mijn mening over muziek :-P Verwijderd | 30 | 14-05-2004 23:14 | |
ARTistiek |
benneton posters............. royalJunx | 10 | 04-07-2002 18:11 |