Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2005, 16:02
Go
Go is offline
Op mijn vorige computer kwam als ik 'e intype er é te staan en als ik "e intypte ë te staan. Op mijn nieuwe computer moet ik dat doen met de alt-toetsen of bijvoorbeeld bij 'symbolen' in Word. Ik vind het jammer dat dat op mijn nieuwe computer niet lukt. Maar zijn er instellingen die ik kan veranderen zodat dit wel automatisch gaat?

Gerwin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2005, 16:09
dafelix
dafelix is offline
taalinstelling van je Toetsenbord op 'Nederlands' zetten, geloof ik

was iig geklooi met toetsenbord instellingen

*edit*
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=toetsenbord

Laatst gewijzigd op 16-11-2005 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:55
Go
Go is offline
Bedankt! Ik heb nog een vraag: als ik in Word Nederlands als standaardtaal instel (EXTRA --> TAAL --> TAAL INSTELLEN...) en vervolgens op Nederlands klik en op oke of vervolgens op STANDAARD... , dan blijft-ie daar niet op staan. Nederlandse woorden blijven rood onderstreept en er worden Engelse varianten gegeven. Hoe kan ik het blijvend op Nederlands instellen?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:10
Go
Go is offline
Edit ik krijg nu ± als ik de dubbele punt intoets en = bij het vraagteken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe kan ik dit veranderen, met behoud van hetgeen wat ik hierboven beschreven heb==== vraag teken niet mogelijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:51
Manuzhai
Manuzhai is offline
Je moet als taal wel Nederlands instellen, maar als toetsenbordindeling moet je VS Internationaal hebben.
Oud 16-11-2005, 19:03
Go
Go is offline
Deze kan dicht, het probeem is opgelost.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:17
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
gerwin schreef op 16-11-2005 @ 17:55 :
(...)dan blijft-ie daar niet op staan. Nederlandse woorden blijven rood onderstreept en er worden Engelse varianten gegeven. Hoe kan ik het blijvend op Nederlands instellen?
afaik kan dat niet als je een engelse variant van Office gebruikt (of moet ik zeggen, officiele versie), je zal telkens bij je document moeten opgeven dat het nederlands moet (overigens, dmv CTRL+A (alles selecteren) en dan de taal onderin op 'NL' zetten, is alles in je document incluis cellen/kopjes voor NL spellings-controle geselecteerd)
Reageren

Regels voor berichten