Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit stukje vind ik mooi.
|
Ok! Thnx, hier wat kleine wijzigen
![]() Tienermoeder Dan loop je op straat Met een buggy voor je neus Mensen kijken je raar aan Verbazen zich over je keus Schelden je uit voor dwaas Misschien ben je dat ook wel Condoom vergeten om te doen, Ben je dan geen del? De babykamer op een kier Met voor je ogen Proefwerkpapier DANKU DANKU voor de tips ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 15:34. |
![]() |
|
Ik vind de rijm eigenlijk een beetje jammer, het komt wat gedwongen over. Keus vind ik sowieso niet mooi (ik gebruik lievere keuze), maar dat is vast persoonlijk. Bij de rijm wel-del dacht ik: moet dat nou? Erg jammer dus. Waarom gebruik je trouwens wel hoofdletters en geen komma's en punten? Dat ziet er niet zo netjes uit. De inhoud vind ik wel mooi, sterk ook.
||
Citaat:
![]() Keus ipv keuze: Bij een gedicht speel je vaak met woorden. Natuurlijk, keuze is mooier maar dan zou het gedicht niet meer lopen wel-del: Verklaar je nader, waarom dacht je moet dat nou? Ben je het er niet mee eens dat als je vrijt zonder condoom je dan wel een klein beetje een del bent ![]() Hoofdletters en geen punten en komma's: Ik gebruik liever hoofdletter juist omdat ik dat mooier vind. Kijk eens om je heen, zoek gedichten op internet. 9 vd 10 keer gebruikt men hoofdletters. Bedankt ![]() |
![]() |
|
Als je het doet zonder condoom ben je een del? Vind je dat niet wat kortzichtig?
En die rijm is vooral jammer omdat hij zo gedwongen is. Negen van de tien keer gebruikt men hoofdletters, en negen van die tien keer vind ik dat slordig staan en negen van de tien keer is dat waarschijnlijk een foutje door word-gebruik. Vind jij het echt mooi? Waarom? ![]() Een hoofdletter hoort gewoon alleen aan het begin van een zin (en andere uitzonderingdingen), niet aan het begin van iedere regel. Geen interpunctie kan leuk zijn, maar als er dan wel hoofdletters staan (ook op onzinnige plaatsen) vind ik dat lelijk. Je laatste zin vond ik wel leuk, maar nu heb je hem veranderd, nu vind ik hem niet meer mooi. 'Voor je ligt' staat beter, vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn laatste zin heb ik een beetje aangepast vond hem zelf met dat liggen ook niet zo mooi.
Ik vind hoofdletters gebruiken na elke regel juist wel mooi! En de zo'n beetje elke dichter blijkbaar ook want anders zouden de dichters dat niet toepassen op elk gedicht. Maar alsnog bedankt voor de kritiek ik ben het alleen niet eens met 1 punt. Mijn mening is: Als je vrijt zonder condoom (als TIENER) ben je vaak wel een del (natuurlijk uitzonderingen daargelaten, ik noem verkrachtingen. Het is een gedicht naar aanleiding van een boek, onthoud dat!) Mag ik vinden, is mijn mening. Ik laat dat dan dus ook naar voren komen in mijn gedicht, wat is hier negatief aan voor het gedicht opzich ![]() Ik vind het jammer dat het gemaakt overkomt ![]() Toch bedankt voor de complimentjes die er ook bij zitten haha ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 15:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het wel een 'grappig' gedichtje. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[ma]enquete over tienermoeders LiqqY | 22 | 07-02-2006 17:51 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Tienermoeders markeerstift | 22 | 09-01-2005 19:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Tienermoeders: mag je het kind van ze afnemen? misty1986 | 72 | 05-06-2004 00:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tienermoeders en TMF mammie_yvonneke | 21 | 05-06-2003 19:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spreekbeurt over tienermoeders Marianne86 | 2 | 10-11-2002 20:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
tienermoeders dennis | 2 | 21-02-2002 11:43 |