Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik zou gewoon een keuze maken. Wil je het contact met haar herstellen en daar veel moeite voor doen, of heb je liever zoiets van "laat maar, zonder jou is mijn leven veel leuker". Om nu weer met haar in contact te komen kun je best een brief schrijven ja. Het beste is denk ik met bewijzen waarom je wel een normaal leven leidt en wat je van haar verwacht (/wilt). Als blijkt dat jullie er echt niet uit komen wat die ziektes betreft, dan kun je ook afspreken dat jullie het daar gewoon niet meer over hebben. Anders blijf je op dat punt elke keer vastlopen. Een andere oplossing zou zijn dat je naar een psych gaat en laat opschrijven dat er niks mis met je is, maar zo zal het ws niet werken. ![]()
||
Citaat:
Ik kan me inbeelden dat ze zo'n eis ziet als iets waaraan ze niet kan voldoen (omdat ze zogezegd zelf geen problemen heeft) en waardoor het contact van haar kant uit helemaal bevroren kan leggen. Enfin, houdt die redenering een beetje steek?
||
Citaat:
edit: je stelt een diagnose, maar plaatst hem niet....
Laatst gewijzigd op 16-11-2005 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, @ TS: ik zou je moeder gewoon even in dr eigen sop gaar laten koken en pas weer contact opnemen als ze daar op een normale manier toe in staat is. Nu doet het jou geen goed en zij zal hulp moeten zoeken, althans, zo klinkt het. Maar jij kunt haar daar waarschijnlijk niet toe zetten.
||
Citaat:
![]() Maar idd, als je moeder al over je denkt dat er iets niet goed met je is, zal ze van jou ook niets aan willen nemen. Het enige wat je zelf kan doen, is de volwassene zijn en erboven staan, dan valt jou iig niets te verwijten. Misschien heb je familieleden waar je goed contact mee hebt, van wie je moeder wel iets wil aannemen of (beter zelfs) tegenop kijkt? In dat geval zouden zij iets voor je kunnen betekenen mbt bemiddeling of 'ompraten'. De omschrijving van je moeders karakter klinkt me akelig bekend in de oren, heel veel succes ermee ![]()
|
![]() |
|
|