Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 20:41
miep
miep is offline
Wat vinden jullie van lang haar bij meisjes?
Mooie lange haren, stijl of krullend?
Of liever een kort leuk koppie in een leuk model?
Ik vind alle 2 leuk, tegenwoordig heb ik zelf heel lang en daar ben ik ook blij mee. Wil het niet afknippen. Voorlopig niet!
Oud 06-06-2002, 20:43
Rrr.
Rrr. is offline
ligt aan je gezicht, ik heb nu tot op mijn schouders maar wil het weer laten groeien... lang haar is gewoon charming
Oud 06-06-2002, 20:44
de
de is offline
halflang heb ik het liefste

Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:46
]{ing
]{ing is offline
lang, donker of zwart haar.. stijl is mooi maar krullen kunnen ook heel erg lief staan
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:48
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
lang haar vind ik bij meisjes erg mooi, en heel kort ook ligt aan het gezicht
Oud 06-06-2002, 20:53
Ingrid3
Ingrid3 is offline
zoas al is gezegt ligt ut zeer aan je gezicht..
zelf vin ik donker mooier dan blond..
en nie super stijl... mag wel wa speels zijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:55
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik vind lang haar bij meisjes mooi maar dan moet het niet half dood zijn en niet in slierten hangen. Ik vind stijl en grove krullen allebei mooi.

Ik heb halflang haar (tot schouders) ik vind langer ook nog wel mooi ik heb alleen geen geduld. Kort haar kan ook heel leuk staan maar bij mij staat 't niet. 1,5 jaar geleden ofzo had ik ff een kort model laten knippen, maar was een beetje erg kort geworden leek net een jongen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:55
Verwijderd
Het kan allebei heel mooi zijn

Ikke heb lang, bijna zwart haar.. ben ook niet van plan om het af te knippen.. nja, ik knip dr wel eens was af maar het is nog nooit korter dan een stuk over mn schouders geweest...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:38
boardbabe
boardbabe is offline
Ik vind lang haar bijna bij iedereen heel mooi, behalve bij mezelf
Oud 06-06-2002, 22:05
Verwijderd
Bij sommige mensen past het, inderdaad, maar.. Ach, bij mij stond het redelijk, maar kort/halflang past beter.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 09:08
KazzZ
KazzZ is offline
dat verschilt per persoon.. kvind zelf lange grove krullen altijd wel mooi kzou het zelf ook wel willen, maar je haar gaat helemaal kapot van permanent
Oud 07-06-2002, 09:49
Boogie
Boogie is offline
halflang tot lang vind ik het mooiste. Bij sommige staat kort ook mooi, maar langer vind ik mooier. Niet te lang overigens
Oud 07-06-2002, 12:12
June bug
June bug is offline
Ik heb het tot op m'n schouders, in laagjes. Ik vind lang haar wel heeeeel mooi (denk aan Alanis Morisette, echt gaaf is dat), maar mijn haar gaat heel erg slierterig doen als het langer dan iets over m'n schouders is. Dan kan ik borstelen wat ik wil, maar als het los hangt heb ik binnen een kwartier gwn slierterig haar, staat heel lelijk. Zoals ik het nu heb, korter dus, heb ik daar minder last van.
Ik vind krullen tot halverwege je rug ook echt heel mooi. Vind krullen sowieso zwaar koel...
Oud 07-06-2002, 12:37
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
geweldig mooi! lang zwart stijl haar of lang rood haar met krullen
Ik ben nu mijn haar ook aan het laten groeien ...het is zwart en stijl(tot me schouders) ....nog jaartje wachten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:39
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
pffff, ik vind heel lang haar met krullen echt onwijs koelig
Nu heb ik van mezelf krullen, had het ook heel lang maar heb het afgeknipt tot iets onder mn oortjes.....GRRRRR ik wil het nu onwijs graag weer lang

Lang haar vink dus weel leuker
Oud 07-06-2002, 13:43
StarGlitter
StarGlitter is offline
ik heb zelf lange haartjes, stijl..ze zijn nu eventjes blond omdat ik het teveel verfde maar volgende week word het weer zwart met roze *jeeeeuj*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:16
Verwijderd
ligt idd aan het gezicht

k heb zelf lang blond, beetje krullend, haar...t staat et leukste in een rommelig knotje geval vinnik, en ik vinnet irriej zitten los, dus k doe t bijna nooit los...dus veel zie je der niej van dat me haar lang is
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:34
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik vind lang haar meestal wel mooi, behalve als het er onverzorgd en slierterig uitziet.

Ik zag bij WT een meisje en die had echt heel mooi lang, witblond haar, tot over haar onderrug, echt supermooi. Net van dat elfjeshaar

Ik ben dus nu m'n haar lang aan het laten groeien, zodat ik er wat meer mee kan
Oud 07-06-2002, 14:37
Verwijderd
Het hangt een beetje van de persoon af. Lang haar kan ontzettend mooi zijn...vooral als het van dat mooie, glanzende donkere is *zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lang haar kan ontzettend mooi zijn...vooral als het van dat mooie, glanzende donkere is *zwijmel*
*proest*

Ik vind lang haar mooi, mits het goed verzorgd is. Heel lang steil haar vind ik niet zo mooi. Krullen daarentegen wel.

Zelf heb ik m'n haar halflang met een slag. Ben ik wel tevreden mee.
Oud 07-06-2002, 15:13
Verwijderd
Ik heb lang rood haar, dat als het pas gewassen en geborsteld is ook nog es dik en glanzend is. Alleen het wordt nogal snel touwig, dus loop ik m'n haar constant te borstelen

Nou ja, schouderlang schijnt mij mooier te staan, maar ik vind het zelf zo zonde om het af te knippen. Alleen nu moet er wel een heel stuk af, ben iets te lang niet naar de kapper geweest
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:20
Avelon
Avelon is offline
lang stijl en zwart vidn ik het mooist
tja
*even laten groeien* maarja dan heb ik nog wel slag..helaaas
Oud 07-06-2002, 15:33
darkbabehh
darkbabehh is offline
Hé,

Ik heb zelf haar tot een stukje over me schouders. Ik vind het allerbij wel leuk. Maar zo als het al honderdduizend keer gezegt is het licht aan het gezicht.
=XxX= Cora
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:37
utopian me
utopian me is offline
kan allebei mooi zijn..... vind lang haar vaak mooier maar ligt toch ook wel heel erg aan de persoon... ..
zelf heb ik best wel lang haar, maar ik wil eigenlijk heeeel lang haar, want nu is het niet schouderlengte en niet heeel lang, dus is het eigenlijk niks, en ik heb stomme golfkrullendroogbreekbaarhaaridee.. dus dat is ook niet zo handig.. daarom doe ik het ook niet zo gauw los... maar daar vind ik nog wel iets op...... (of niet....) en anders doe ik gewoon andere dingen met m'n haar..
Oud 07-06-2002, 16:40
Floosje
Floosje is offline
Ligt er heel erg aan bij wie, maar over het algemeen vind ik lang haar mooier.
Zelf heb ik steil lang/ halflang haar, dr zou wel wat meer slag in mogen, maar ja...

en als ik het te lang laat groeien, wordt het heel dun, dus dat schiet ook niet op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 16:56
maudje
maudje is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit echt kort haar gehad. Ik wil het ook niet. Als het je staat kan het absoluut mooi zijn.
Ik heb halflang, donker, stijl haar tot net over mn schouders en ik ben er wel blij mee. Al had ik wel heel graag een slag in mijn haar gehad, of krullen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:01
shanli
shanli is offline
euhm,lang haar is leuk,vooral in zo'n warrige knot,hmmm,maar kort haar is ook leuk.
Oud 07-06-2002, 18:32
Nuck
Nuck is offline
Bij de meesten staat het leuk. Zelf heb ik het lang en kort gehad, het is nou tussen halflang en kort in (ja, heerlijk duidelijk) en ik wil het laten groeien totdat ik een knotje kan .
Oud 07-06-2002, 18:47
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
liever niet tot op dr ass weet je wel
Oud 08-06-2002, 00:53
biertjehappen
biertjehappen is offline
Kort is tuttig en dat wil geen een meisje dus lang is de enige optie lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 01:18
PV
PV is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
iets teveel biertjes gezopen zeker.

Ik heb zelf halflang/lang haar, tot halverwege mn rug zoiets.. k vind het zelf niet echt geweldig maar kort haar staat me nog minder
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 01:26
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
PV schreef:

iets teveel biertjes gezopen zeker.

Ik heb zelf halflang/lang haar, tot halverwege mn rug zoiets.. k vind het zelf niet echt geweldig maar kort haar staat me nog minder

Serieus? jij blijkt het te weten!! wat wreed
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 08:23
Faery
Faery is offline
Bah wat verwijfd >:]
Oud 08-06-2002, 10:28
Candysuck
Candysuck is offline
ligt eraan, ik zou zelf wel kort haar willen, maar kweet dat t pure horror is als ik dat doe
kort haar vind leuk als t zon beetje piekerig is enzow met aan de voorkant plat opzij of voor wat langere plukken
Oud 08-06-2002, 21:49
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Ik heb zelf blond haar tot net over me schouders maar donderdag weer blonder verfen en weer verder groeien vink wel moooi..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:33
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Mijn haar is halflang, maar heb het altijd in een staart, ivm in het gezicht dwarrelen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind voor een meisje lang,steil, zwart haar zupurrrrmooi, en roodgeverfd ook, en bruine lange krullen...
Voor een jongen ook lang donker haar, maar niet van die dunne sliertjes natuurlijk. Kort haar kan bij zowel jongens als meiden leuk staan als het een beetje nonchalant is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
Zo van: je hebt OF een kort jongenskoppie, OF heel lang haar, nou, doe dan het laatste maar
Oud 09-06-2002, 13:30
nouk16
nouk16 is offline
wha!!!!! ben ik blij dat ik krullen heb, zit nu bijna op mijn schouders!duurt alleen zo lang voordat het aangegroeid is want t groeit in een krul.

maar bijna iedereen hier schijnt krullen leuk te vinden, maar ik helemaal niet!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:22
L'Amour
L'Amour is offline
nou, volgens mij ben ik hier de enige met kort haar ofzo....
ik heb het gewoon kort en overeind, zeg maar, soort van out of bed. alleen van voren is het langer en dat hangt dan opzij, en een beetje voor mijn ogen.
ik heb eerst ook heel lang haar gehad, maar dit staat mij eigenlijk veel beter, dus ik heb er echt geen spijt van.
En ik kan uit ervaring zeggen, dat er zeker veel jongens zijn die het leuk vinden....
maar het is idd voor ieder persoon anders
Oud 10-06-2002, 14:35
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb zelf kort haar. ik vind dit echt veel fijner dan lang haar, vooral omdat ik dik haar heb en er niet echt veel mee te doen valt als het lang is. ik ga het nu iets langer laten groeien zodat ik dreads kan doen
Oud 10-06-2002, 14:37
Goldfinger
Goldfinger is offline
OF zwart lang haar OF kort haar OF dreads. Dat vind ik koel.
Oud 10-06-2002, 14:38
Goldfinger
Goldfinger is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Bij sommige mensen past het, inderdaad, maar.. Ach, bij mij stond het redelijk, maar kort/halflang past beter.
je moet het afknippen..
Oud 10-06-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
I_am_anouk schreef:
Mijn haar is halflang, maar heb het altijd in een staart, ivm in het gezicht dwarrelen.
Dat snap ik nou niet, ik heb het vrijwel altijd los en ik heb er geen last van? En ik heb het ook niet allemaal achter mijn oren gepropt. Mh...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:49
Li
Li is offline
ik heb halflange krullen en ben er wel blij mee
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:29
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Mijn haar is donkerbruin en stijl... het is nu tot halverwege mijn rug, en het glimt heel mooi!! ben ik heel blij mee.

vorig jaar had ik het nog langer, maar toen heb ik het tot op mijn schouders af laten knippen, vond ik ook wel leuk.. maar ik ga toch voor lang haar....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
phoebe4000 schreef:
Mijn haar is donkerbruin en stijl... het is nu tot halverwege mijn rug, en het glimt heel mooi!! ben ik heel blij mee.

vorig jaar had ik het nog langer, maar toen heb ik het tot op mijn schouders af laten knippen, vond ik ook wel leuk.. maar ik ga toch voor lang haar....
We begrijpen je ook wel als je je tekst in het zwart zet..
Oud 10-06-2002, 18:21
woefke
woefke is offline
Mijn haar is lang stijl licht bruin tot aan m'n achterwerk . Maar zelf vind ik krulletjes moot zo van die fijjne kleine . liefst lang voor een meisje dan voor een jongen niet zo mooi .
Oud 10-06-2002, 18:32
mystic girl
mystic girl is offline
half lang vind ik wel mooi, of als het haar tot de4 kont komt, maar dan moet het haar wel in goede staat zijn en niet zo gespleten van onder.
k vind steil haar wel mooi maar krullen ook. k kan het allebei, meestal als ik te lui ben, laat ik me haar gewoon steil en als ik krulletjes wil dan doe ik me 's avonds gewoon invlechten en heb ik die dag erop krulletjes. is misschien een tip om es te proberen voor mensjes die ook es krulletjes willen, maar geen permanent.
Oud 12-06-2002, 10:17
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
ik vind lang haar niet al te mooi voor een meisje.
halflang is gewoon het mooiste naar mijn mening,
heb ze zelf ietjes korter dan halflang, en ben daar blij mee, heb zelf ook lang haar gehad maar dat viel gewoon niet goed.
en kort haar bij meisjes kan mooi zijn als je daar ook het gezicht voor heb, maar kan ook erg lomp/mannelijk/lelijk zijn, vooral als ze al een mannelijk gezicht hebben.
en steil haar kan mooi zijn, voor halflang,
slag kan ook mooi zijn bij halflang
krullen minder
Reageren

Regels voor berichten