Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb lang rood haar, dat als het pas gewassen en geborsteld is ook nog es dik en glanzend is. Alleen het wordt nogal snel touwig, dus loop ik m'n haar constant te borstelen
![]() Nou ja, schouderlang schijnt mij mooier te staan, maar ik vind het zelf zo zonde om het af te knippen. Alleen nu moet er wel een heel stuk af, ben iets te lang niet naar de kapper geweest ![]() |
![]() |
|
![]() |
kan allebei mooi zijn..... vind lang haar vaak mooier maar ligt toch ook wel heel erg aan de persoon... ..
zelf heb ik best wel lang haar, maar ik wil eigenlijk heeeel lang haar, want nu is het niet schouderlengte en niet heeel lang, dus is het eigenlijk niks, en ik heb stomme golfkrullendroogbreekbaarhaaridee.. dus dat is ook niet zo handig.. daarom doe ik het ook niet zo gauw los... maar daar vind ik nog wel iets op...... (of niet....) en anders doe ik gewoon andere dingen met m'n haar..
|
nou, volgens mij ben ik hier de enige met kort haar ofzo....
ik heb het gewoon kort en overeind, zeg maar, soort van out of bed. alleen van voren is het langer en dat hangt dan opzij, en een beetje voor mijn ogen. ik heb eerst ook heel lang haar gehad, maar dit staat mij eigenlijk veel beter, dus ik heb er echt geen spijt van. En ik kan uit ervaring zeggen, dat er zeker veel jongens zijn die het leuk vinden.... maar het is idd voor ieder persoon anders
||
Citaat:
|
Mijn haar is lang stijl licht bruin tot aan m'n achterwerk
![]() ![]()
|
![]() |
half lang vind ik wel mooi, of als het haar tot de4 kont komt, maar dan moet het haar wel in goede staat zijn en niet zo gespleten van onder.
k vind steil haar wel mooi maar krullen ook. k kan het allebei, meestal als ik te lui ben, laat ik me haar gewoon steil en als ik krulletjes wil dan doe ik me 's avonds gewoon invlechten en heb ik die dag erop krulletjes. is misschien een tip om es te proberen voor mensjes die ook es krulletjes willen, maar geen permanent. ![]()
|
ik vind lang haar niet al te mooi voor een meisje.
halflang is gewoon het mooiste naar mijn mening, heb ze zelf ietjes korter dan halflang, en ben daar blij mee, heb zelf ook lang haar gehad maar dat viel gewoon niet goed. en kort haar bij meisjes kan mooi zijn als je daar ook het gezicht voor heb, maar kan ook erg lomp/mannelijk/lelijk zijn, vooral als ze al een mannelijk gezicht hebben. en steil haar kan mooi zijn, voor halflang, slag kan ook mooi zijn bij halflang krullen minder
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
De Kantine |
Dit of dat #2 Little Phoebe | 384 | 06-03-2011 17:11 | |
De Kantine |