Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2005, 06:33
TisKicking
TisKicking is offline
als je een "stabiele" relatie hebt met iemand, en je komt iemand tegen waar je vlinders voor voelt, wil dit dan meteen zeggen dat de relatie die je hebt fout zit? Of kan zoiets altijd gebeuren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2005, 06:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Naar mijn mening is de relatie dan niet stabiel genoeg. Als het mij zou gebeuren zou ik m'n vriendin tenminste niet aan het lijntje houden. Als je een stabiele relatie hebt gebeurt dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 09:18
Frostbite
Frostbite is offline
Los van die vlinders: zolang jij je vriendin voor niemand zou willen inruilen zit het goed. En als dat niet zo is heb jij ons niet nodig om je te vertellen dat je van vriendin moet wisselen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 09:48
Verwijderd
Waar krijg je die vlinders uberhaupt van? Vind je die persoon aantrekkelijk qua uiterlijk of is het meer het karakter?

Ik denk zolang jij een goed gevoel bij je vriendin hebt en die vlinders zich niet omzetten naar sterke gevoelens voor die andere persoon er niets aan deh and is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 10:58
Envy
Envy is offline
Hangt er maar net vanaf hoe snel je dat voelt he. Als je al vlinders kan voelen voor iemand als je diegene gewoon heel knap ofzo vindt, zou ik me geen zorgen maken. Als je ook meer gevoelens voor haar/hem hebt, wel.
Oud 23-11-2005, 12:00
Amma
Amma is offline
Citaat:
Envy schreef op 23-11-2005 @ 11:58 :
Hangt er maar net vanaf hoe snel je dat voelt he. Als je al vlinders kan voelen voor iemand als je diegene gewoon heel knap ofzo vindt, zou ik me geen zorgen maken.
In dat geval zou ik me juist wel zorgen maken, want dat zou betekenen dat hij vlinders zou kunnen gaan voelen voor elk knap meisje wat ie ziet. Dus dan zou er iets fout zitten!

En inderdaad, als je een leuke stabiele relatie hebt en je bent blij met je vriend(in) zou zoiets niet horen gebeuren. Als dat dan wel gebeurt, is het voor mij snel einde verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:21
TisKicking
TisKicking is offline
't is wat je noemt vakantieliefde.

ik was op reis, en logeerde daar een week bij een meisje. Ik was echt helemaal ondersteboven van haar.b Maar nu ik terug ben, zit ik met een zwaar dillemma. Ofwel kies ik voor mijn vriendin, vanwie ik erg veel hou, ofwel besluit ik dat als zoiets als dit kan gebeuren, dit wil zeggen dat er niet veel toekomst meer is...

ach, er spelen zovel dingen in mee he

Straks ga ik naar haar toe. Ik hoop iets te weten tegen dan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:32
Amma
Amma is offline
Vakantieliefdes zijn vaak geromantiseerd.. Je bent dan in een andere omgeving, met een andere sfeer, waardoor dingen anders/beter lijken. Stel je voor: Je besluit het uit te maken met je vriendin om met je vakantieliefde verder te gaan. In het normale dagelijkse leven blijkt ze helemaal niet zo geweldig te zijn en je krijgt enorme spijt dat je het hebt uitgemaakt met je vriendin..
Het is maar een scenario maar het kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:35
TisKicking
TisKicking is offline
's waar wat je zegt!

maar tel er eens bij dat die vakantieliefde 1700 km ver weg woont... Ik kan haar dus niet leren kennen, maar in maart komt ze dan weer wel naar hier...

Ik denk hier echt héél de dag over...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:47
Amma
Amma is offline
Precies, je zegt het zelf al
Ookal zou je iets met haar hebben, je kan haar nooit echt goed leren kennen. Ze komt in maart hier, maar daarna vertrekt ze weer voor weet ik hoe lang. Dat zou voor mij in ieder geval nooit kunnen werken. Het is natuurlijk wel spannend en interessant, iemand van zo ver weg..
Maar als je logisch nadenkt, en veel van je vriendin houdt, is de keus niet zo moeilijk lijkt me
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 13:56
Aurora
Aurora is offline
Ik heb tijdens mijn relatie wel eens vlinders voor iemand anders gehad ja, maar deze stonden los van wat ik voor mijn vriend voelde. Het is moeilijk uit te leggen maar zo voel(de) ik het in ieder geval. Het was dus niet zo dat het slecht ging in mijn relatie ofzo, absoluut niet. Die dingen kunnen nou eenmaal gebeuren, vind ik.

Hierbij moet ik wel even zeggen dat het om een vrouwspersoon ging, dus wat dat betreft is het wel iets anders denk ik.
Oud 23-11-2005, 14:25
Gwinnie
Gwinnie is offline
Ik denk dat je best wel 'vlinders' voor iemand anders kan hebben, terwijl je zelf dat helemaal neit wil en gek bent op je vriend. In sommige gevallen gaat het over, in andere niet..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 14:45
Verwijderd
Dat ligt eraan wat jij verstaat onder "een relatie die fout zit".
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 14:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2005 @ 15:45 :
Dat ligt eraan wat jij verstaat onder "een relatie die fout zit".
Waarschijnlijk hetzelfde als jij.

Onee hehe

Hetzelfde als wat "maatschappelijk aanvaard" is
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 15:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als je langer met een vajantieliefde hebt, zal alles toch weer anders worden als op vakantie. Maar als je zulke sterke gevoelens voor haar hebt en minder vor je vriendin, zou ik eens ten rade gaan of die relatie met je vriendin nog wel nut heeft.
Oud 23-11-2005, 15:41
Verwijderd
Ik vind persoonlijk niets mis met een beetje vlinders.

In 1 van mijn college's zit echt zo'n mooie jongen, als ik per ongeluk oogcontact met hem maak krijg ik ook wel eens vlinders, verder ben ik helemaal niet in hem geinteresseerd en ben ik helemaal dol op mijn vriend. Mjah, ik beschouw het meer als een beetje rondkijken, mijn vriend maakt ook wel eens een opmerking als hij een heel mooi meisje ziet en zo krijg ik wel eens een paar vlinders als ik superleuke jongens zie.

Maar dat zijn een paar vlinders, en dat is ook meteen een minuut later weer voorbij... zodra het meer is dan dat
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 17:25
Experiment
Experiment is offline
Het zou wel een beetje gek zijn, als je eenmaal bezet, opeens niemand meer leuk kan vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten