Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zijn hoofd staat gericht naar links, terwijl zijn lichaam naar rechts lijkt te 'wijzen'. Op zich kan dat wel. Maarrr - de geloofwaardigheid van het laatste wordt weer onmogelijk gemaakt door de hoek waarin zijn rechterarm staat. Ook zijn de spieren aan de linkerkant van zijn borst stukken groter dan aan de rechterkant - en je maakt mij niet wijs dat dat door het perspectief komt. Misschien ook wel, maar ik blijf minstens drie dagen ontkennen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben zelf een gedrocht want ik heb maar 5 uur geslapen vannacht zz ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag net een stelletje voorbijfietsen, om maar even ontopic te doen. Met allebei hetzelfde trainingspak aan. En dezelfde fietsen. En dezelfde waterflesjes. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n rare positie is het niet... en zijn spieren zijn gewoon recht voor zover ik kan zien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar er waren geen mooiere ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar idd boeiend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, ask yourself... wat zou je er van vinden als iemand jou zo zou noemen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar idd, wat een sneu topic weer. Weetje, ik spreek al deze mensen gewoon over 30 jaar. Hebben ze zelf kindjes. Over wie misschien raar gepraat wordt vanwege hun uiterlijk of kleding of wat dan ook. Kun je mooi antwoorden: o, maar papa/mama deed zelf vroeger ook zo hoor.... IK VIND DIT EEN INTENS SNEU TOPIC. Mijn excuses voor de caps! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Just imagine: als jij straks een kindje hebt, met een afwijking.... gaat er dan gejuich in je hoofd om, als blijkt dat andere kinderen het over jouw kindje hebben als 'dat gedrocht'? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij ben je nogal dubbelzinnig bezig, hhendrikxxje. Mij een beetje PM'en met de mededeling dat ik zielig ben met m'n topic - wil je beweren dat zoiets niet praktisch hetzelfde is als het lelijk noemen van iemand? (Iemand die je verder niet kent? Op een geel forum?) Je voelt je immers overduidelijk beter dan het gros van de mensen hier. Jíj snapt hoe het zit, jíj bent goed bezig, wow, wat ben je politiek correct, je doet niemand kwaad, je probeert anderen op het rechte pad te brengen. De rest ziet het licht niet, maar jij, de moraalridder op het witte moraalpaard komt even iedereen vertellen dat het anders moet. Vat het maar niet op als kritiek, ik ken je verder niet. Maar besef wel dat je geen steen hebt om op de staan, aangezien je praktisch hetzelfde doet als iedereen hier. En jóuw rechte pad is niet per se het rechte pad van een ander. Ik houd bijvoorbeeld van kromme bosweggetjes, waar de vogeltjes fluiten en het niet zo druk is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|