Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2005, 12:09
sicilion
sicilion is offline
Hebben er hier al mensen gebruikt gemaakt van 'online-lootjes-trek'-websites? zo ja, welke en beviel dat?

Daarnaast mijn grote vraag: Ik wil ook online lootjes gaan trekken, maar ik wil enige invloed kunnen hebben op wie welk lootje krijgt, zodat mensen bv. niet opgescheept zitten met hetzelfde lootje als vorig jaar. Heeft iemand al zo'n lootjes trek site ontdekt?

mucias grazias!
Oud 20-11-2005, 12:24
Verwijderd
Bij www.lootjestrekken.nl

Dit is het derde jaar dat we via deze weg lootjes trekken. Bevalt goed hoor.
Verder denk ik dat er geen sites zijn waar je zelf invloed kan hebben op wie welk lootje krijgt! Dat zou wel erg raar zijn.
Wil je dat, dan moet je mss maar weer echt lootjes trekken (dus gewoon papierte met naam!)
Oud 20-11-2005, 13:35
Roos
Roos is offline
Dan kun je toch ook net zo lang lootjes trekken totdat je iemand hebt, die je vorig jaar niet had?

Wel handig zo'n site, want als je echt lootjes trekt, moet je het soms wel 10x overdoen, omdat iemand zichzelf trekt.
Oud 20-11-2005, 15:31
Bloem
Bloem is offline
Met mijn vader en zijn vriendin hebben we het op de 'online' manier gedaan, omdat het niet zo vaak voorkomt dat we elkaar allemaal tegelijk zien Heeft goed gewerkt
Oud 20-11-2005, 16:02
hmhm
hmhm is offline
Oh, dat is handig.
Oud 20-11-2005, 17:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij lootjestrekken.nl kun je in ieder geval geen invloed uitoefenen. Ik had twee keer achter elkaar dezelfde persoon (helaas). We waren met een groep van 16 man, dus best wel toevallig
Gelukkig heb ik dit jaar iemand anders
Oud 20-11-2005, 18:13
Verwijderd
Ik zou toch bang zijn dat er iets fout gaat en iedereen iets maakt voor dezelfde persoon.
Oud 20-11-2005, 22:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nog nooit van gehoord, maar het is zeker wel handig!
Oud 21-11-2005, 01:38
jet
jet is offline
www.elfster.com

kun je invloed uitoefenen als 'elf'
Oud 21-11-2005, 11:51
CosmicStar
CosmicStar is offline
http://www.sinterklaasje.nl/lootjes.html

Hier zit een optie "Voorkom dat iemand hetzelfde lootje trekt als vorig jaar" op.
Citaat:
Met deze optie worden de lootjes zo getrokken dat niemand hetzelfde lootje krijgt als de vorige keer (vorige trekking met verlanglijstjesdienst; tenminste 4 deelnemers, 5 als partners worden uitgesloten; bij ruim voldoende deelnemers werkt het zelfs meerdere jaren terug).
Heb hem zelf nog niet uitgeprobeert
Advertentie

Regels voor berichten