Waarschijnlijk kan ze het op dit moment gewoon heel goed met die vriendin vinden en 'hangt' ze momenteel even wat meer aan haar, vandaar het vele afspreken. Of zit die vriendin even niet zo lekker in haar vel en wil ze er graag voor haar zijn. En bij elkaar slapen als vriendinnen zijnde is alleen maar gezellig natuurlijk, daar is niks mis mee en zit 9 van de 10 keer verder ook helemaal niks achter. En dat ze wel eens door heeft laten schemeren dat ze wel eens met een meisje wil zoenen, dat is waarschijnlijk gewoon nieuwsgierigheid. Dat hebben heel veel meiden, bij de ene blijft het bij fantaseren, de ander probeer het ook wel eens uit. Dat betekend nog niet gelijk dat ze op vrouwen valt hoor. Misschien heeft ze het ook wel eens bij jou laten vallen om je reactie te peilen. Vraag haar er gewoon naar zou ik zeggen, misschien kan ze je wel een hele simpele verklaring geven.
En heel misschien zit er wél wat meer achter, maar ook dan is het natuurlijk goed dat jullie het bespreekbaar maken. Wie weet waar het op uitdraait
Ik zou je iig niet gelijk zorgen gaan maken hoor. Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat ze afspraken met jou afzegt voor haar, maar geef dit dan aan haar aan. Misschien is ze zich er helemaal niet van bewust dat ze dit (regelmatig) doet en weet ze niet dat jij daar zo van baalt.