Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 13:32
anoniempje22
anoniempje22 is offline
Heey

Ik heb een vermoeden dat mijn vriendin een beetje lesbische trekken begint te krijgen. Ze spreekt veel af met een vriendin van haar, blijft slapen etc.. en soms zegt ze zelfs een afspraak af met mij om haar te zien terwijl ik haar helemaal niet zo vaak zie.. wat kan dit beteken ook heeft ze een keer in een gesprek laten vallen dat ze best een keer met een meisje zou zoenen, gewoon uit interesse. maar ik verdenk haar nu een beetje wat moet ik doen

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2005, 13:39
Methuselah
Methuselah is offline
Triootje voorstellen en zien hoe ze erop reageert.
Oud 26-11-2005, 13:42
Iduna
Iduna is offline
Wat zijn lesbische trekken

Praten mensen tegenwoordig niet meer met elkaar?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:53
Al Murphy
Al Murphy is offline
Eerst en vooral denk ik dat je vriendin jou en haar andere vrienden op één en dezelfde lijn zet. Daar is niks mis mee, en dan kan het al eens gebeuren dat ze een afspraak met de één moet afzeggen voor een afspraak met een ander.

Ook die andere dingen die je beschrijft willen niet zeggen dat er ook iets fout is.
Met vriendinnen afspreken, bij hun blijven slapen, nieuwsgierig zijn hoe het is om met een vrouw te experimenteren wil niet zeggen dat ze lesbisch is, of dat ze vreemd gaat. Maar het een sluit het ander natuurlijk ook niet uit.

Soit, als het goed zit tussen jullie, kan het allemaal geen kwaad; als het slecht zit tussen jullie, gaat het sowieso vroeg of laat gedaan zijn. Of jij dan vervangen wordt door je kleine broertje, een kerel of een mieke maakt dan geen verschil meer.
Oud 26-11-2005, 14:10
I C U
I C U is offline
^ Eens, en niets meer aan toe te voegen.
Oud 26-11-2005, 14:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarschijnlijk kan ze het op dit moment gewoon heel goed met die vriendin vinden en 'hangt' ze momenteel even wat meer aan haar, vandaar het vele afspreken. Of zit die vriendin even niet zo lekker in haar vel en wil ze er graag voor haar zijn. En bij elkaar slapen als vriendinnen zijnde is alleen maar gezellig natuurlijk, daar is niks mis mee en zit 9 van de 10 keer verder ook helemaal niks achter. En dat ze wel eens door heeft laten schemeren dat ze wel eens met een meisje wil zoenen, dat is waarschijnlijk gewoon nieuwsgierigheid. Dat hebben heel veel meiden, bij de ene blijft het bij fantaseren, de ander probeer het ook wel eens uit. Dat betekend nog niet gelijk dat ze op vrouwen valt hoor. Misschien heeft ze het ook wel eens bij jou laten vallen om je reactie te peilen. Vraag haar er gewoon naar zou ik zeggen, misschien kan ze je wel een hele simpele verklaring geven.

En heel misschien zit er wél wat meer achter, maar ook dan is het natuurlijk goed dat jullie het bespreekbaar maken. Wie weet waar het op uitdraait

Ik zou je iig niet gelijk zorgen gaan maken hoor. Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat ze afspraken met jou afzegt voor haar, maar geef dit dan aan haar aan. Misschien is ze zich er helemaal niet van bewust dat ze dit (regelmatig) doet en weet ze niet dat jij daar zo van baalt.
Oud 27-11-2005, 08:04
WolterB
WolterB is offline
Heb je er al eens serieus met haar over gepraat?

Zo nee, begin daar maar eens mee, want dat kan veel twijfel wegnemen
Oud 27-11-2005, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 26-11-2005 @ 14:53 :
Eerst en vooral denk ik dat je vriendin jou en haar andere vrienden op één en dezelfde lijn zet. Daar is niks mis mee, en dan kan het al eens gebeuren dat ze een afspraak met de één moet afzeggen voor een afspraak met een ander.

Ook die andere dingen die je beschrijft willen niet zeggen dat er ook iets fout is.
Met vriendinnen afspreken, bij hun blijven slapen, nieuwsgierig zijn hoe het is om met een vrouw te experimenteren wil niet zeggen dat ze lesbisch is, of dat ze vreemd gaat. Maar het een sluit het ander natuurlijk ook niet uit.

Soit, als het goed zit tussen jullie, kan het allemaal geen kwaad; als het slecht zit tussen jullie, gaat het sowieso vroeg of laat gedaan zijn. Of jij dan vervangen wordt door je kleine broertje, een kerel of een mieke maakt dan geen verschil meer.
Mee eens..en een goede lesbische vriendin van mij heet Mieke..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 10:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Vraag het haar gewoon. De redenen die jij geeft slaan niet op lesbische trekjes, maar op een gewone vriendschap. Hoeveel vrouwen willen niet een keer met een meisje zoenen? Dat zijn er zoveel!
Oud 27-11-2005, 10:33
adon1s
adon1s is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 27-11-2005 @ 11:05 :
Vraag het haar gewoon.
Oud 02-12-2005, 13:28
Maresha
Maresha is offline
dat ze bij een vriendin slaapt is tog niet erg
zoveel mensen slapen bij hun vrienden of vriendinnen
en ag een keer met een meisje zoenen.. kan tog geen kwaad?
ik snap dat jij dat niet leuk vind omdat ze een relatie heeft maar als ze dat niet zou hebben..boeiend tog dat ze met een meisje wil zoenen..boeiend?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 13:42
Roos
Roos is offline
In dat geval zou ik ook lesbische trekjes hebben
Oud 02-12-2005, 14:26
evanescence
evanescence is offline
geil toch
Oud 02-12-2005, 19:43
crook
crook is offline
Citaat:
anoniempje22 schreef op 26-11-2005 @ 14:32 :
Heey

Ik heb een vermoeden dat mijn vriendin een beetje lesbische trekken begint te krijgen. Ze spreekt veel af met een vriendin van haar, blijft slapen etc.. en soms zegt ze zelfs een afspraak af met mij om haar te zien terwijl ik haar helemaal niet zo vaak zie.. wat kan dit beteken ook heeft ze een keer in een gesprek laten vallen dat ze best een keer met een meisje zou zoenen, gewoon uit interesse. maar ik verdenk haar nu een beetje wat moet ik doen

groetjes
dat ze bij een vriendin blijft slapen en dat afspraken met jou voor haar afzegd dat zijn toch voorbeelden van lesbische trekjes? als ze tuinbroeken zou dragen, een lekker vlot kapseltje zou nemen en als zware sjek zou roken, dan zou ze pas potteuze trekjes hebben
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Maresha schreef op 02-12-2005 @ 14:28 :
..boeiend tog dat ze met een meisje wil zoenen..boeiend?
Inderdaad, wat maakt seksualiteit nou uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten