Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 18:26
Verwijderd
hoihoi

ik ben sinds anderhalf jaar bevriend met een meisje. Ze heeft me in die tijd een paar keer wat dingen geflikt en daarom heb ik haar de laatste tijd niet zo vaak willen zien. Nu heeft ze iets geflikt waardoor ik haar NOOIT meer wil zien...

ik ben biseksueel of lesbisch, dat weet ik nog niet precies, en ben verliefd op iemand van school. Die vriendin heeft nu een gerucht verspreid dat ik lesbisch ben, terwijl ik heb nog bijna niemand verteld heb, helemaal niet op school...toen ik dit hoorde raakte ik totaal in paniek want nu weet de hele school het...en ze heeft ook verteld op wie ik verliefd ben, dat ligt helemaal moeilijk aangezien ze een lerares is...

Mijn wereld stort in. Het vertrouwen is in 1 klap weg maar nog veel erger vind ik dat iedereen het nu weet. De lerares is mijn vertrouwenspersoon en ze mag alles weten behalve op wie ik verliefd ben...ik heb dus verteld dat de vriendin roddels heeft verspreid maar dat het laatste dus niet waar is...dat begreep ze meteen aangezien er ook al roddels over haar zijn dat ze lesbisch is (dat is niet waar).

De lerares heeft mijn vriendin erop aangesproken. Ze ontkent ALLES. Heel laf. Waarschijnlijk heeft ze het gedaan om aandacht te vragen. Die kreeg ze maar half omdat iedereen het voor MIJ opnam (ook voor te eerst...). Iedereen vond het belachelijk dat ze dit allemaal vertelde.

Mijn coördinator weet er nu ook van (via mijn lerares) en ze wordt zeker gestraft. Maar dat vindt de vriendin alleen maar leuk want dat is nog meer aandacht.

Ik weet dat ze gewoon een sneu figuur is maar het doet ZO'N pijn...dat iedereen het weet...gewoon alles...ik ben verward.

Groetjes van Bugge

ps als het niet duidelijk is, vraag maar raak, mijn hoofd is te vol om nog alles helder uit te leggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2003, 18:32
Verwijderd
Dit heeft meer met Liefde en Relatie te maken

Psych --------> L&R
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:36
LM
LM is offline
Je moet duidelijkere grenzen stellen, aan halve vrienden heb je niks.
Je kan beter 1 goede hebben dan 10 halve.

Je zit in een klote situwatie, op een lerares verliefd worden is nooit verstandig.
Omdat er 90% kans een leeftijds verschil is dan meer dan 10 jaar.
En omdat een lerares zig 1 op de 1000 keer tot zoiets toe laat.
Daarom hield je het denk ik ook voor je zelf, je had alleen beetje beter op moeten letten tegen welke vrienden je zoiets deeld.
Soms is het fijner met onbekende te praten.
Oud 24-05-2003, 18:37
LM
LM is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-05-2003 @ 19:32:
Dit heeft meer met Liefde en Relatie te maken

Psych --------> L&R
Ligt er aan hoe ze zig voelt en hoe ze er aan toe zou zijn
Je kan er zwaar van kapot zijn als je veraden word door mensen die je vertroud.
Oud 24-05-2003, 18:40
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 24-05-2003 @ 19:36:
Je moet duidelijkere grenzen stellen, aan halve vrienden heb je niks.
Je kan beter 1 goede hebben dan 10 halve.
Ja....vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:42
Verwijderd
maarja er zijn altijde mense waarvan je denkt dat je ze kan vertrouwen maar die het dus achteraf blijkbaar niet zijn.....dis natuurlijk wel ene hele grote naaiactie.....k maak vaak trieste mense mee maar als je dit flikt ben je egt heeel erg triest..........
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:43
Verwijderd
ze was mijn beste vriendin dus ik heb het niet zomaar even verteld...ze weet dit al heel lang en zulke dingen weet ik ook van haar...

ik weet ook wel dat het niet slim is op een lerares verliefd te worden maar dat hou je toch niet tegen...ik verwacht ook niet dat zij daar op in gaat en dat verlang ik ook niet, maargoed daar gaat dit topic niet over...

Het was gewoon heel vertrouwelijk en opeens weet de hele school het.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:45
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
eeej meid

die vriendin van je zuigt heeel zwaar, als ze je dat flikt.
in mather of fact, ze mag zich niet eens vriendin noemen, want échte vrienden vertellen elkaars geheimen niet door.
als ik jou was, zat zij nu diep in de sjit, want zoiets mag niemand je flikken.

het is idd een sneu persoon om jou zo klote te laten voelen. jou geaardheid maakt zij zowat ten schande door het door heel de school te verspreiden. ze houd geen eens rekening met jou gevoelens. kun je al zien wat een takkewijf het is!!

laat niet met je sollen, lesbisch/biseksueel of niet, jij blijft een mens.

sterkte -xxx- ikkuh

btw, ik zou die "vriendin" van je maar is mooi dumpen!!!
Oud 24-05-2003, 18:49
Verwijderd
nou maak je geen zorgen want ik wil haar NOOIT meer zien...anders sla ik haar echt helemaal in elkaar dat weet ik zeker
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:58
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
bugge schreef op 24-05-2003 @ 19:49:
nou maak je geen zorgen want ik wil haar NOOIT meer zien...anders sla ik haar echt helemaal in elkaar dat weet ik zeker

dat zou ik ook maar doen!

djeezus zit hier helemaal geirriteerd te raken van dat kut takkewijf van die neppe vriendin van je!

dat ze jouw zoiets flikt!
Oud 24-05-2003, 19:17
Fantôme
Fantôme is offline
hoi Bugge!!

Ik vind het echt heel erg voor je dat jou 'vriendin' dit over jou gezegd heeft! Het is echt supergemeen, en erg verwarrend voor jou omdat je er zelf nog niet eens helemaal uit bent, laat staan er aan toe bent het iemand te vertellen.

Een vraagje; die vriendin, wist ze dat je lesbisch / bi bent... of heeft ze die roddel verspreid en is het 'per ongeluk waar'

Wat het, volgens mij allemaal nog moeilijker maakt, is als je straks in de situatie terecht komt, waarin je het wel gaat vertellen. er zullen mensen zijn die je het dan verteld die ook nu bij jou op school zitten. Wellicht zullen die dan denken van 'hmm, dat meisje had dus toch gelijk, bugge (maar dan je real name) had gelogen!' Het zou dan slim zijn eerst te zeggen dat je het toen nog niet zeker wist.

Ik begrijp je situatie trouwens verder heel goed. Ikzelf ben (zover ik weet ) hetero. maar een vriendin van mij had toen op school ook het gerucht over mij verspreid dat ik lesbisch zou zijn, en de hele tijd naar de borsten van meisjes keek het was in de tweede, en zoals je misschien weet, was dit een kutjaar voor mij. Dat meisje zelf was best populair, dus zei werd geloofd. Toen had ik op een feest met een jongen gezoend, alleen maar om te bewijzen dat ik het niet was eigenlijk best stom!!

hiermee wil ik niet zeggen dat ik iets tegen lesbische / biseksuele meiden heb hoor!! integendeel haha. ik wilde alleen ff zeggen dat ik je gevoel wel enigzins begrijp, hoewel het bij jou nog even wat erger zou zijn!

In ieder geval word die 'vriendin' niet meer geloofd! dus heb jij weer even tijd om na te denken. Ik zou in ieder geval geen vriendinnen met haar blijven! Wat ze jou geflikt heeft gaat te ver...

kus en huggol Wendy
Oud 24-05-2003, 19:52
Verwijderd
wegewezen met die meid. wat ze jou geflikt heeft, is niet normaal. ze heeft jou op dit front, en misschien wel meer fronten, ontzettend gekwetst. aan zo iemand heb je niets. niet meteen in een keer laten vallen, maar laat haar ontzettend duidelijk merken dat je hier niet van gediend bent.

heel veel succes met alles, Kus.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:10
Verwijderd
bijna al mijn vrienden weten het al dat ik bi/lesbisch ben...deze vriendin wist het als eerste omdat ze het me vroeg en ik toen toegaf...het is alleen niet de bedoeling dat IEDEREEN het weet, ook mijn ouders niet.

en dat van mijn lerares was helemaal niet de bedoeling...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:55
Sabine015
Sabine015 is offline
ik zal maar goed over nadenken wat je echt wil
wat zo ken je niet leven hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 23:06
marlies
marlies is offline
Ze nemen het voor jou op, dus waarschijnlijk denkt lang niet iedereen dat je lesbisch bent.

Die vriendin van jou die is raar gaan doen en de meeste mensen die zullen haar dus niet geloven.

Als mensen er naar vragen en jij wil niet dat zij het weten dan moet je het gewoon ontkennen.
Net zo goed als zij tegen die coördinator gelogen heeft.

Houd jezelf een beetje op de achtergrond en dan zal het wel weer overwaaien.

Sterkte! en die moet je haar echt niet vergeven (maar dat was je ook niet van plan uit je posts te merken.
Oud 26-05-2003, 14:02
Verwijderd
ik ben best eerlijk aangelegd

ik was dus net klaar met een examen toen er 3 meisjes uit mn klas naar me toe kwamen: ja die **** he, dat is toch een vriendin van jou? Ik zei ja en toen zeiden ze dus dat ze had verteld dat ik pot ben...

Ik reageerde eerst heel verbaasd, heel alsof: zo van: hu waar slaat dat op dat is niet waar. Maar later werd ik zo paniekerig dat ik moest huilen en toen was het wel duidelijk...maar niemand vond het raar, uit mn klas tenminste, ze troostten me allemaal...1 meisje omhelsde me zelfs dus ze accepteerden het echt.

Dat de hele school nu roddelt...ok....ze lullen maar lekker, zolang niemand me het persoonlijk vraagt is het toch een gerucht. Ik snap niet wat ze moeilijk doen...

Later hoorde ik trouwens pas dat er ook een gerucht gaat dat ik op mijn lerares verliefd ben. Toen heb ik haar gelijk opgebeld om te vertellen dat dat gerucht gaat en gisteren vertelde ze me dat de school nu ook denkt dat het wederzijds is. Ze moest er ontzettend om lachen en nu zie ik de humor er ook wel van in. Het is een beetje dubbel, want het gerucht slaat nergens op maar tegelijk is het wel waar, wat niemand mag weten...maar gelukkig zijn mijn gevoelens voor haar nu ook wel over, ze is gewoon tof...

Aangezien ik bijna van school ben laat ik iedereen maar lekker roddelen...ik wil er niet aandenken dat iedereen het weet enzo. Waar ik veel meer mee zit en wat me echt kwaad maakt, is dat die vriendin dit heeft kunnen flikken. Ik kan mijn boosheid ook niet uiten, ik voel me gigantisch slecht, terwijl ik er eigenlijk gewoon geen aandacht aan moet schenken, maar dat lukt niet. Hopelijk dat die boosheid langzaam wegzakt. En ik hoop stiekem op een heel lullige straf die mijn coördinator oplegt...mijn lerares zou me vandaag weten en ik ben wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:14
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
Was da een zielig kutwijf die "vriendin" van jou.
Ik heb niks tegen lesbisch en ik snap niet dat sommige mensen dat hebben.
maar ja ik ben ook wel eens verraden door een "vriend " van mij want toen ik eerst met iemand had gezoend en toen hadde we afgesproken ( in het zwembad) ging mijn vriend ook mee want zij had een vriendin bij en ik dacht dat ze al een vriend had want er stond een jongen bij maar da betekende dus niks maar dat wist ik nie dus ik ging toen nie echt veel met haar om en toen ging mijn vriend naar haar toe om te "praten" maar toen zei hij dus later tegen haar dat hij op haar was en zo en toen ging hij allemaal gek doen en dezelfde "" vriend" zei ook tegen mijn vriendin die ik daarna had dat hij op haar was en hij lult altijd over mij en ontkent dan alles dus ik word er echt gek van dus ik weet wat je voelt maar ja sommige mensen zijn dus niet te vertouwen maar je moet eigenlijk wel were iemand in vertrouwen nemen ik weet dat het moeilijk is was bij ook maar je hebt vrienden nodig en het zal niet eerlijk zijn voor je andere maatjes als jij anders tegen ze aan gaat kijken sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:27
Verwijderd
ze schijnt nu spijt te hebben volgens een vriend van me...

als ze ooit haar excuses aanbiedt wat zal ik dan doen? ik wil haar niet meer zien...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:01
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
bugge schreef op 27-05-2003 @ 21:27:
ze schijnt nu spijt te hebben volgens een vriend van me...

als ze ooit haar excuses aanbiedt wat zal ik dan doen? ik wil haar niet meer zien...
ik zou et dr niet hebben vergeven. het is ontzettend gemeen van dr dat ze dat heeft geflikt...had ze beter bij moeten nadenken
Oud 28-05-2003, 13:07
josdebos
josdebos is offline
Inderdaad. Ze was erzelf bij en ze had eerst moeten nadenken. HEt is sowieso heel triest van dr, je vraagt geen aandacht over het leed van een ander. Dat kan je iemand toch niet aandoen, al is het je vijand, dit is zo gigantisch lullig. als jou was zou ik de confrontatie aangaan, en haar helemaal voor lul zetten. Gewoon vragen waarom ze dat allemaal zegt, ze kan optieven!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:13
PardonMe
PardonMe is offline
Zeer asociaal van dat meisje en ik zou haar dan ook echt niet meer als vriendin beschouwen, zeker omdat ze al vaker wat dinge heeft geflikt..
Laat haar lekker in dr sop gaar koken en zoek andere vriendinnen die je wel kunt vertrouwen!

Als echt spijt heeft en dr excusses aanbiedt, zou ik die denk ik wel accepteren, maar ik zou verder niets meer met haar te maken willen hebben!
Reageren

Regels voor berichten