![]() |
|
dat je moeder het raar vindt dat je er zo luchtig over doet heeft volgens mij niks met de ernst van de aandoening te maken...
volgens mij zijn moeders altijd overal bang voor als het met hun kind te maken heeft. en helemaal als je het wordt hersentumor hoort!!! Maar zoals meerderen al zeiden, aan de uitleg te zien zal het niet echt heel gevaarlijk zijn, anders was'ie er allang uitgehaald lijkt mij!!!! maar toch veel succes maandag! ![]()
||
Oei, spannend
![]() Erg veel sterkte. Ik zou inderdaad op de dokters vertrouwen als die zeggen dat ze optimistisch zijn. Citaat:
Misschien scheren ze je haar af, of knippen ze het kort.
|
Ik ben gisteren thuis gekomen, sneller dan verwacht eigenlijk.
Zondag naar het ziekenhuis, beetje voorbereiden, uitrusten van te voren. Maandag ochtend om 9 uur was het zover. De operatie duurde ongeveer 4,5 uur en verliep helemaal goed. Ze hebben maar een klein lijntje haar weg gehaald, ik kan dus straks gewoon de rest van mijn haar over het litteken doen, zie je niets van ![]() Maandag na de operatie wilde ik even niet meer bijkomen, sliep te lekker. Daardoor lag ik tot woensdag ochtend op de IC, daarna op een gezamelijke zaal. Veel vitamines gekregen. Donderdag middag naar huis, komende week moet ik nog binnen blijven, bij komen. Daarna weer controle et voila, klaar. Alla, er was dus niets om me bang voor te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
Citaat:
Maar er zijn natuurlijk meerdere soorten. ![]() Ik zou in ieder geval naar de dokter gaan!
|
|