Advertentie | |
|
![]() |
|
En lisa is er al
![]() Goed. Voor wit haar moet je eerst zorgen dat je haar geblondeerd is, Ookal is het van zichzelf blond, het MOET eerst gebleekt worden. Witte haarverf bestaat eigelijk niet, verf zit altijd om of in je haar. Wat je wel hebt zijn witte "toners" die zuigen alle pigmenten uit je haar en uiteindelijk is het dan echt prachtig SPIERwit. Uitkijken wel, want als je het te lang in je haar laat zitten word het zilver, of lila, Je kan het het beste bij de kapper of samen met een vriend/vriendin doen, omdat het er vaak niet langer dan 5 minuten in hoeft te zitten, het gaat echt razendsnel en ik herinner me nog een meisje dat ik 30 minuten had laten zitten en zilvergrijs was geworden. Witte verf heb je O.A van La riche Directions, Manic Panic en Fudge. Fudge-whitershadeofpale gebruik ik het liefste omdat -ie absoluut het sterkste is in vergelijking tot de andere. Te koop bij Fudge salons (of kijk op www.fudge.nl voor telefoonnummers) Als je het koopt, schrik dan niet, want het spul is zelf vaak Lila/grijsachtig, en nogmaals LET OP DE TIJD want voor je het weet ben je een grijze muis ![]()
|
![]() Zo moet je het zien.... Maar echt, voor het beste resultaat zou ik toch echt naar de kapper gaan want eeeeeen minuutje te veel en je bent al lila,(ookal staat op de tube dat het 30 minuten moet.. het is NIET zo) en je moet opnieuw blonderen en oh oh oh kijk alstjeblieft uit...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |