Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetz Flamez
||
Citaat:
Je hebt ook kabels voor computer > gr, dan kan je progs van internet op je gr zetten. ook handig ![]()
|
Verwijderd
|
jah, bij mij zat t kabelte er ook gewoon bij
en ik heb em ook kunnen bestellen, gewoon dar waar we ook onze boeken bestellen, en daar verkopen ze alleen de TI83, dus bijna de hele school die zon ding heeft, heeft de TI83 en die + hoef ik helemaal niet, heb genoeg ruimte, ik heb geen spelletjes, en ook geen behoefte aan. en die tip van niet kopen is ook onzin, ik heb em het hele jaa door nodig gehad voor wiskunde (b1, volgend jaar b1,2) |
![]() |
|
Ik heb een TI83. Gekocht bij Bruna (vorig jaar dan), en was de goedkoopste te krijgen bij mij in de buurt. V&D, De Kijkshop, VanDijk Boeken en school was duurder...
En TI83+ heeft niet zo'n speciale functie, wat meer geheuge maar that's it..Kijk even op je lijst of je een + nodig hebt of niet (ook duurder)... En wees er snel bij want ze worden snel gekocht (de goedkoopste)... M1d0
||
Verwijderd
|
Citaat:
waaaht ![]() heb jij eigenlijk wel 2e fase gehad??? |
![]() |
|
waarschijnlijk moet je een grafische rekenmaichine maar als je havo doet met wiskunde a-1 niet! Tenminste niet bij ons.
Overigens kun je beter nog even wachten met kopen want bij ons op school krijgt iedereen ze voor minder geld dan wanneer je ze los in de winkel koopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
mn zus deed havo met wa1, maar moest toch mooi zon dinetje kopen. heeft ze t hele jaar niet gebruikt, (ze is het hele jaar niet naar school geweest) dus nu ligt er zon ongebruikt dingetje van 250 gulden... sondesondesonde *gaat vanaaf aan ouders vragen of ie verkocht mag worden* wat ik heb me eigen, broertje doet vmbo gt, dus heeft ook niet nodig, en zus gaat mbo toerisme doen Dus we hebben er nu gewoon 1 teveel dus linky2002, als je em nog nodig hebt... 2e hands is altijd goedkoper als nieuw ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() had die man trouwesn nooit voor mogelijk gehouden. ja wij hadden dat ding ook iedere les nodig, maar hij dacht altijd dat die jongen die naast me zat hem was vergeten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opmerkingen als:'Niet kopen, je gebruikt hem niet' Of gezeur over:'Heb jij wel 2e fase?' slaan echt nergens op...
Ik heb Havo, 2e fase gedaan, met wiskunde A12 en ik kan je zeggen dat je je GR écht nodig hebt! Ik had nog het geluk dat het bij het boekenfonds zat ingesloten, dus betaalde ik er twee keer 45 gulden voor. Nog leuker is dat ze het nu hebben afgeschaft, en mensen hun eigen GR aan moeten schaffen -> ik mag de mijne houden, heb ik maar 90 gulden voor betaald. Maar ok. Je hebt zo'n ding écht nodig! |
![]() |
|
bij ons maakt de docent toetsen met de eis dat iedereen een GR heeft. Dan geeft hij bijvoorbeeld een formule op, die moet je in je GR plotten. Vervolgens staat er hoe je je window moet zetten en dan moet je het resultaat overtekenen!
Of je moet in de grafiek kijken waar een snijpunt is oid! Zonder GR redt je het echt niet bij ons!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Stelling] De Tweede Fase maakt slagen makkelijker Femic | 26 | 18-01-2005 18:22 | |
Eindexamens 2003 |
Nog oude stijl mensen dit jaar? Onbekende | 21 | 04-05-2003 13:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
x² - 7x - 18 = 0 ? miejrandaa | 48 | 04-12-2002 14:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELP ME!!!!! Voor wiskundigen onder ons! Zonnebloempje18 | 20 | 18-06-2002 20:42 | |
Algemene schoolzaken |
Grafische rekenmachines. Demon of Fire | 13 | 01-04-2002 18:54 | |
Games |
spelletjes voor grafische rekenmachine? melanie15 | 9 | 27-07-2001 09:21 |