Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus houd gewoon je kinderachtige gezeik voor je.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Weet je dat er genoeg mensen zijn die het juist leuk vinden om leraar te zijn, omdat ze dan wat betekenen voor mensen? Een beetje meer waardering en respect lijkt me wel op z'n plaats (iig voor de goede dan he ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, gelukkig was dat het eind van het jaar, de rest van zijn lessen heb ik niet meer gevolgd, net als de rest van de klas, en gelachen terwijl de man tandenknarsend een 8,5 aan me moest uitreiken op de laatste repetitie. ![]() De leraar in kwestie heeft halverwege het jaar daarna ontslag genomen omdat dezelfde problemen bij andere klassen van hem ook speelden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heeft deze topic trouwens met rechten te maken? Gaat er een handje vol scholieren naar de onderwijsraad of zelfs naar de rechter stappen wegens smaad of iets dergelijks? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest: idd, wat doet dit onder rechten als er geen enkel juridisch aspect in zit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Begrijp me niet verkeerd, het is niet leuk om zoiets te horen als juist jij WEL goed je best doet voor dat vak en toch slechte cijfers haalt, maar zo erg is het nou ook weer niet, naar mijn mening. Ik denk ook niet dat je je in dat geval aangesproken moet voelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij bent wel grappig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Christus, denk toch alsjeblieft niet dat je, omdat je vwo doet, zo verschrikkelijk slim bent dat je alles al weet, en beter bent dan je leraren. Haal dan eerst eens fatsoenlijke cijfers. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ken volksstammen mensen die op VWO zitten omdat ze geen leven hebben en elke dag boven hun schoolboeken hangen. Vraag ze hoe je een maaltijd maakt, of hoe je een meisje zoent,of wat ze doen in hun vrije tijd en je krijgt 0 op het request. of wat er in de wereld aan de hand is,dat soort mensen. Nu zijn er zat mensen ook die slim zijn en op VWo zitten,maar een relatief groot gedeelte zit er niet omdat ze perse slim zijn,meer omdat ze discipline hebben en toevallig dingen kunnen onthouden,verder is het gehele onderwijs in Nederland niet echt van een niveau dat je IQ 140 nodig hebt om een diplomaatje te halen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb ik gezegd dat ik beter ben dan leraren? Nee. Voor de rest reageer ik niet meer op hopeloos gefrustreerde nitwits.
||
Citaat:
Vergissing? Nee, hij meent het gewoon.
||
Citaat:
voor een 6 vwo-er die zelf beweert niet dom te zijn is het natuurlijk een eitje om als volwassen persoon met de leraar om te gaan, in plaats van het eigen falen op de leraar af te schuiven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mobiel inpikken. Spuitelf | 61 | 19-10-2007 14:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het instellen van wachtlijsten voor zwarte en witte leerlingen, om zo de spreiding te Cheenna | 66 | 23-05-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Sinterklaastopic! xineof | 12 | 05-12-2004 14:55 | |
Algemene schoolzaken |
Als een leraar homoseksueel is, kan hij dat maar beter voor zich houden. Bertje | 35 | 13-10-2002 19:59 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |