![]() |
||
Citaat:
Amandelen worden nog wel verwijderd op latere leeftijd. Bij mij zijn ze 2 maanden geleden verwijderd, en ik lag op een kamer met 3 leeftijdsgenotes die ook allemaal voor deze operatie gingen. Als je regelmatig keelontsteking hebt (een paar keer per jaar), waar je veel last van hebt, waar je evt. ook koorts bij hebt, en waarvoor je antibiotica moet gebruiken, dan kom je absoluut in aanmerking voor een tonsilectomie, zoals dat heet. Als jouw arts je verkeerde informatie hebt gegeven, zou ik snel een afspraak maken en om een doorverwijzing vragen. Als hij/zij je die niet wilt geven, vraag dan om een second opinion!
||
Citaat:
Ik heb ook heel veel keelamandel klachten enzo en ik heb laatst aan de antibiotica gezeten... maar ik wil ze er eigenlijk zo snel mogelijk uit hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
Amandelen hebben de functie te beschermen tegen infecties. Ze bestaan uit lymfweefsel dat als een filter werkt om schadelijke ziektekiemen tegen te houden. Het zou Angina kunnen zijn, ontsteking van de tonsillen of amandelen. Advies: ga eens bij de huisarts langs. Sterkte ermee ![]()
|
|