Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() eigenlijk hoor je het zo te lezen; dat je ogen sluiten, je ogen op slot draaien en je de dag om raad vraagt dus misschien een komma ertussen? wanneer je ogen sluiten, zachtjes op slot draaien en je de dag om raad vraagt;
|
Verwijderd
|
Je hebt het toch gedaan
![]() ![]() ![]() Ik vind de eerste strofe al erg mooi, al begreep ik niet echt waarom het dan ook per se in de tweede strofe moet. Het is mooi als het los staat van de eerste strofe, maar past het wel bij die tweede? Dat begrijp ik niet helemaal en volgens mij kan ik nu ook even niet zo goed uitleggen wat ik bedoel ![]() Ik vind vooral dus donkere nachten hebben soms fellere lichten dan dagen waarop je ogen dichten alsof er lijm op zit en met water krijg je dat er nooit vanaf heel mooi. Het komt in het begin simpel over maar dan zit er ineens meer achter, en trouwens, het leest gewoon heel fijn. En inderdaad, die eindzin ![]() Hm, warrigheid dit, ik hoop dat je er nog een beetje wijs uit wordt. In ieder geval vind ik het een fijn gedicht. Het kabbelt voort, het is heel rustgevend, stil, en dat vind ik ik wel knap, het past mooi bij het onderwerp, of zoiets. Ik houd wel van dit soort gedichten, maar dat weet je waarschijnlijk wel, en sowieso houd ik van jouw gedichten. ![]() |
![]() |
||
je kunt lezen "dan welke nacht dan ook", maar ook "dan ook in zo'n donkere nacht". en inderdaad, ik vond het ook mooier als het van de eerste strofe af stond.
Citaat:
aww ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tokio of wat ik wil Reynaert | 17 | 23-11-2006 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |