| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Tien punten voor Halogeen ![]() Wacht, ik ga het nog verder uitleggen. Mijn idee voor dit gedicht kwam doordat ik ergens het woord veerkracht zag staan en ik daar verkracht van maakte (mijn gare hersens ook ). Ik vond het eigenlijk wel frappant. En door al die ver-woorden, lees je veerkracht ook sneller als verkracht. Althans, daar ging ik vanuit![]() De ik-persoon vraagt misschien eigenlijk wel: `Ben je verkracht?´ Of eigenlijk: `Ben je over je verkrachting heen?´ De ik-persoon gelooft niet dat de jij-persoon er zo luchtig over kan doen, dat die zo veerkrachtig zou zijn. De ik-persoon gelooft niet in iemand vergeven, de jij-persoon wel. Of zoiets. Eigenlijk haat ik het om een gedicht uit te leggen, dat maakt het altijd zo waardeloos
Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 15:20. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar het is nu wel duidelijker, ja.
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd |
afvallen combineren met fitness crazycat | 18 | 24-03-2010 07:29 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 19:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 22:28 | |
| Drugs & Alcohol |
spacecake Haro | 25 | 17-10-2004 13:37 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Homeopathie/Alternatieve geneeswijzen vs Geneeskunde. rodina | 16 | 12-03-2003 19:20 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!! Nieuwe Nationale Partij | 42 | 19-02-2002 19:24 | |