![]() |
||
Citaat:
Als ik buiten in de frisse lucht ben, heb ik er geen last van. Binnen-huis krijg ik weer een raar gevoel daar links van me ribbenkast/longen. - Kakashi ownt ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm ik heb t zelfde, nu al eigenlijk een halfjaar Eigenlijk ook bij vlagen, soms heb ik heel erg last bij elke keer dat ik ademhaal, en soms weer een paar dagen niet.. eigenlijk besteed ik er niet zoveel aandacht aan! Laat me weten wat het was als je naar de dokter bent gegaan :-) misschien kan ik dan overwegen ook is te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dennis05. De dokter ging dat gebied onderzoeken en kwam tot de conclusie dat mijn longen en hart ok waren. Het was gewoon spierpijn. En dat ik gewoon last heb van de botten van mijn ribben. Het heeft ook beetje te maken met stress en slaaptekort zei de dokter ![]() Electropyri, ik raad je aan om wel naar de dokter te gaan, omdat je er al een half jaar lang last van hebt. Ik hoop voor je dat het niks ergs is.
Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 18:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evengoed.. ik ga toch maar morgen een afspraak maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben naar de dokter gegaan en het heeft bij mij hoogstwaarschijnlijk met de tussenribspiertjes te maken. Niets om je zorgen over te maken. =) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |