Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 18:20
Suqeunse
Suqeunse is offline
Met diep ademhalen voel ik wat pijn bij mijn longen/hart ofzo. Als ik een beetje druk op mijn linker gedeelte van mijn ribbenkast krijg ik ook pijn. Weet echt niet wat het is, heeft iemand dit ook gehad? Dokter ga ik pas maandag naartoe.
Oud 26-11-2005, 19:06
K-pax
K-pax is offline
Het eerste waar ik aan denk bij zoiets is dat er iets gescheurd is, mja op die plek....... Misschien een infectie, dat lijkt me dan het waarschijnlijkste.

(hehe kakashi)
Oud 26-11-2005, 19:28
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
K-pax schreef op 26-11-2005 @ 20:06 :
Het eerste waar ik aan denk bij zoiets is dat er iets gescheurd is, mja op die plek....... Misschien een infectie, dat lijkt me dan het waarschijnlijkste.

(hehe kakashi)
Infectie? Nog nooit van een infectie gehoord in dat gebied van een lichaam.

Als ik buiten in de frisse lucht ben, heb ik er geen last van. Binnen-huis krijg ik weer een raar gevoel daar links van me ribbenkast/longen.

- Kakashi ownt
Oud 26-11-2005, 19:31
qghp
qghp is offline
Laatst een klap gehad op die plek en toen had ik het ook, 2 dagen later voelde ik dr niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:50
Kali
Kali is offline
een longontsteking wilt ook wel eens zo voelen ...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 01:27
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
Kali schreef op 26-11-2005 @ 22:50 :
een longontsteking wilt ook wel eens zo voelen ...
Mwa, ik denk en hoop natuurlijk dat het geen longonsteking is. Ik heb een beetje last van mijn borst, maar ik hoest niet zoveel. En heb ook geen pijn tijdens diep ademinhalen. maarja.
Oud 27-11-2005, 07:23
Kali
Kali is offline
Mijn begin longontsteking was hoesten in vlagen en pijn in men zij , vrij laag, misschien toch sneller naar dokter gaan? hoe sneller ze erbij zijn voor zo'n dingen hoe beter soms
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:06
Dennis05
Dennis05 is offline
dit heb ik ook gehad : pijn in het midden van me borstkas als ik druk en bij bepaalde bewegingen en aan het begin ook bij diep ademhalen. ik had het een week ofzo en ben toen naar de huisarts gegaan, die vroeg of ik daar misschien op gevallen was ofzo en toen ik erbij nadacht was dat inderdaad gebeurd. daarna werd het langzaam minder en na een week of 2/3 was het weg. geen longontsteking of iets anders, niks om je zorgen over te maken
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef op 26-11-2005 @ 19:20 :
Met diep ademhalen voel ik wat pijn bij mijn longen/hart ofzo. Als ik een beetje druk op mijn linker gedeelte van mijn ribbenkast krijg ik ook pijn. Weet echt niet wat het is, heeft iemand dit ook gehad? Dokter ga ik pas maandag naartoe.

Hmmm ik heb t zelfde, nu al eigenlijk een halfjaar
Eigenlijk ook bij vlagen, soms heb ik heel erg last bij elke keer dat ik ademhaal, en soms weer een paar dagen niet..
eigenlijk besteed ik er niet zoveel aandacht aan!

Laat me weten wat het was als je naar de dokter bent gegaan :-) misschien kan ik dan overwegen ook is te gaan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:07
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
electropyri schreef op 30-11-2005 @ 18:20 :
Hmmm ik heb t zelfde, nu al eigenlijk een halfjaar
Eigenlijk ook bij vlagen, soms heb ik heel erg last bij elke keer dat ik ademhaal, en soms weer een paar dagen niet..
eigenlijk besteed ik er niet zoveel aandacht aan!

Laat me weten wat het was als je naar de dokter bent gegaan :-) misschien kan ik dan overwegen ook is te gaan
Nou ik heb precies dezelfde vraag gekregen van de dokter als de dokter van
Dennis05.

De dokter ging dat gebied onderzoeken en kwam tot de conclusie dat mijn longen en hart ok waren. Het was gewoon spierpijn. En dat ik gewoon last heb van de botten van mijn ribben. Het heeft ook beetje te maken met stress en slaaptekort zei de dokter .

Electropyri, ik raad je aan om wel naar de dokter te gaan, omdat je er al een half jaar lang last van hebt. Ik hoop voor je dat het niks ergs is.

Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:13
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
Dennis05 schreef op 29-11-2005 @ 21:06 :
dit heb ik ook gehad : pijn in het midden van me borstkas als ik druk en bij bepaalde bewegingen en aan het begin ook bij diep ademhalen. ik had het een week ofzo en ben toen naar de huisarts gegaan, die vroeg of ik daar misschien op gevallen was ofzo en toen ik erbij nadacht was dat inderdaad gebeurd. daarna werd het langzaam minder en na een week of 2/3 was het weg. geen longontsteking of iets anders, niks om je zorgen over te maken
Ja oke . Doet het dan soms nog wel pijn? Ik had het namelijk vorig jaar ook al. Middenin mijn borstkas deed het ook bij bepaalde bewegingen pijn. En was het over, en 2 a. 3 maanden later weer last van gehad. Vreemd dat het daar perse pijn moet doen terwijl het niks ergs is.
Oud 30-11-2005, 18:16
Dennis05
Dennis05 is offline
Citaat:
Suqeunse schreef op 30-11-2005 @ 19:13 :
Ja oke . Doet het dan soms nog wel pijn? Ik had het namelijk vorig jaar ook al. Middenin mijn borstkas deed het ook bij bepaalde bewegingen pijn. En was het over, en 2 a. 3 maanden later weer last van gehad. Vreemd dat het daar perse pijn moet doen terwijl het niks ergs is.
heb er daarna geen last meer van gehad, is wel raar dat je er later weer last van krijgt dan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef op 30-11-2005 @ 19:07 :
Nou ik heb precies dezelfde vraag gekregen van de dokter als de dokter van
Dennis05.

De dokter ging dat gebied onderzoeken en kwam tot de conclusie dat mijn longen en hart ok waren. Het was gewoon spierpijn. En dat ik gewoon last heb van de botten van mijn ribben. Het heeft ook beetje te maken met stress en slaaptekort zei de dokter .

Electropyri, ik raad je aan om wel naar de dokter te gaan, omdat je er al een half jaar lang last van hebt. Ik hoop voor je dat het niks ergs is.
Bij mij is dat het waarsch niet want ik heb t al een tijdje zoals ik al zei, en ik kan me niet herinneren dat ik gevallen ben in die tijd.

Evengoed.. ik ga toch maar morgen een afspraak maken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 20:29
Maresha
Maresha is offline
ik heb ook al heel lang precies dezelfde pijn die jij omschrijft
bij mij zijn het gekneusde spieren achter mn ribbenkast
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 21:50
JoV
JoV is offline
Citaat:
Maresha schreef op 01-12-2005 @ 21:29 :
ik heb ook al heel lang precies dezelfde pijn die jij omschrijft
bij mij zijn het gekneusde spieren achter mn ribbenkast
Ik heb ook zo af en toe pijn bij m'n ribben, ik dacht dat het m'n hart was. Het zijn voornamelijk steken die ik plots kan voelen. Soms heb ik het een tijd niet en dan weer heel erg.

Ik ben naar de dokter gegaan en het heeft bij mij hoogstwaarschijnlijk met de tussenribspiertjes te maken. Niets om je zorgen over te maken. =)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 16:21
Maresha
Maresha is offline
Citaat:
JoV schreef op 01-12-2005 @ 22:50 :
Ik heb ook zo af en toe pijn bij m'n ribben, ik dacht dat het m'n hart was. Het zijn voornamelijk steken die ik plots kan voelen. Soms heb ik het een tijd niet en dan weer heel erg.

Ik ben naar de dokter gegaan en het heeft bij mij hoogstwaarschijnlijk met de tussenribspiertjes te maken. Niets om je zorgen over te maken. =)
idd
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:35
Verwijderd
Ik ben ook naar de dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor een echo en rontgen foto's :/
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten