Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cache: Duron 64 KB, Athlon 256 KB Kloksnelheden: Duron 600-900 Athlon 500-1400 (500-750 ALLEEN SLOT A) FSB's Duron altijd 100mhz DDR snellerre Athlons 133Mhz ddr, de rest 100Mhz ddr Opklokbaarheid: Duron meestal rond de 45% Athlon meestal rond de 25% nau jullie weer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() enne, athlon/thunderbird is voor mij 't zelfde... allebei is't de snelste processor op aarde (snelste serie, jij je zin, want de 1333 is nie de snelste op aarde ![]() |
![]() |
|
Nee kornguy dit is GEEN onzin ik heb zelf maar een afwijkende arch en dat is en SH4 (dreamcast
![]() Maar ik heb wel al ens met en alpha en en ultraSPARCIIe gewerkt en die zijn toch echt wel heftig sneller dan de snelste P4 of Athlon
||
![]() |
Citaat:
err... wij brabellen hier over CPU´s voor DESKTOP gebruik.... sorry dude
||
Citaat:
Naar verluid is de Thunderbird ook in zeer beperkte oplage als slotA geproduceert, maar door diverse conflicten met de destijds zeer populaire VIA KX chipset uit de handel gehaald. |
![]() |
|
![]() |
whahah wat een bullshit-topic zeg :-)
console-cpu's vergelijken met desktop-cpu's is zoals appels en eieren :-) (kijk dan naar GPU's, IBM compatible 0wnz y00) en dan over athlon/duron duron is de cheape zus van de athlon, met minder cache on board en met een lagere FSB. Voor het huis-tuin-en-keukengebruik (wordfiletje, beetje surfen) heb je aan een duron meer dan genoeg. Als je echter zwaardere applicaties draait (3dmax, voor mijn part een 3d-game (my ass dat een gpu alles in zn eentje doet) is een athlon sneller. de athlon, of de volgende stappen daarboven (thunderbird, XP) zijn de betere versies (in die volgorde) als je iets over een athlon MP hoort: dat is de laptop-versie..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Processors Enlightenment | 85 | 09-12-2005 21:00 | |
Software & Hardware |
[Win XP] 64-bit trial edition Chilli Dude | 48 | 19-01-2005 23:46 | |
Software & Hardware |
[CPU] Duron vs Athlon vs Pentium Snakeboy | 15 | 10-04-2004 12:39 | |
Software & Hardware |