Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja niet echt schokkends, de quote haal je er niet mee.
||
Citaat:
Tenzij je een diploma hebt van iets dat er echt mee te maken heeft, zoals de Hotelschool ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MBO Hotelschool niveau 1 is dat, volgens mij. Dan ken je dus alle etiquette, weet je netjes te bedienen, glazen op de juiste manier in te schenken, op de voorgeschreven manier de borden af te halen et cetera. Maar als je dan gaat solliciteren bij Henks spare-ribs paleis, zul je daarmee echt niet meer verdienen.
||
![]() |
Citaat:
dan is het niet veel maar ook zeker niet weinig. komt het op bruto zo'n 1800 euro neer. Nah dat is best te doen grtz ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het kan ook heel anders lopen, als ik aio word en een proefschrift ga schrijven dan verdien ik eerst twee jaar strak minimum, als armoedzaaier in opleiding ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het heel moeilijk gehad om werk te vinden ondanks mijn diploma grafische vormgeving. Nu ik werk gevonden heb in die richting ben ik al tevreden, dat lage loon neem ik er voorlopig wel bij. Hoewel ik wel verwacht volgend jaar meer te verdienen. Ik moet niet enkel grafisch ontwerpen maar ook de producten promoten en en vele oproepen beantwoorden, dus met andere woorden ik zit geen minuut stil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik sta mijn werkgevers ten dienste dus ben ik bediende... Ik zou niet weten welke functie ik anders zou krijgen ![]() Dat woord wordt nogal algemeen gebruikt. Ik weet dus ook niet hoe ze op die barema's komen om een loon te berekenen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je bovenstaande posts goed doorneemt dan weet je welke functie ik uitoefen. trouwens, een barema is een niveau. wat een lul ben jij zeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In Nederland is 'bediende' gewoon een beroep. Het is een synoniem voor ober, kelner, enzovoorts. Het is dus logisch dat wij er allemaal vanuit gingen dat jij in de horeca gaat werken en dat wij het niet meer snapten zodra jij het over grafisch vormgeven ging hebben. En wij kennen het woord 'barema' ook niet, dus je kan het hem moeilijk kwalijk nemen dat ie dat niet snapte.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
constante/variabele kosten en een nieuwe order the economist | 2 | 29-04-2011 18:21 | |
VMBO |
Economie bagel | 5 | 18-05-2006 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Communisten: Nike voorbeeld goed ondernemerschap Unexplained | 40 | 05-12-2003 13:06 |