Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook niet lang in een kamer met andere mensen zitten. Tenminste niet als ik individueel moet werken. Misschien moet je eens een boek lezen over hoogsensitiviteit? Oeh, ik ben altijd bang om andere hoogsensitieve mensen te ontmoeten... ![]() \edit: Ik heb trouwens inmiddels weer ondervonden wat het is om gevoelens los te laten, maar dat ligt een beetje gecompliceerd
Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 13:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zit alleen soms een weekend bij m'n moeder dus ik leef er niet elke dag mee, met haar depressie en ze houdt zich sowieso goed staande. Dit weekend pas heeft ze me verteld dat het slecht met haar gaat. Maar ik wil zeker en vast grip krijgen op mijn onderbewustzijn, waar al dat verdriet zit, al dan niet op een spirituele manier dat doet er eigenlijk niet toe, zolang ik het maar terug kan controleren enzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bijvoorbeeld met duiveluitdrijving, los van het feit of demonen bestaan ja of nee, zijn priesters vaak de enigste mensen die patienten ervan kunnen genezen. Dat heeft vooral te maken met de context, een priester is een geloofwaardigere heler dan een therapeut, het gaat immers om demonen. |
![]() |
||
Citaat:
@Fainne: je hebt een privéberichtje ![]()
Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 14:19. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voortgangstopic Verwijderd | 38 | 17-01-2011 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
levenswijsheid...? Type | 2 | 26-12-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Verdriet Ieke | 0 | 02-02-2004 16:52 | |
Psychologie |
uiten van verdriet -> verlangen fruitvliegje | 13 | 13-10-2003 18:00 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verdriet in mijn gedichten... Somebody Special | 2 | 03-11-2001 17:53 |