Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 23:10
Lovegood
Lovegood is offline
Hoi allemaal,

Ik ben nu inmiddels al weer 19, en nog maagd. Ik weet niet waarom, maar ik lijk me gewoonweg niet aangetrokken te voelen tot jongens in mijn omgeving. Er zijn al wel een paar keer jongens verliefd op me geweest, maar het is gewoon nooit wederzijds.. Herkent iemand dit?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Misschien ben je er nog niet aan toe, misschien gewoon nog niemand tegen gekomen die je leuk vindt? Als het je echt zorgen maakt zou je misschien naar een psycholoog kunnen gaan ermee.

Alleen hoort het denk ik meer op L&R ofzo.
Oud 11-10-2007, 08:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Misschien heb je meer interesse in meiden?
Oud 11-10-2007, 10:52
Verwijderd
ik snap het probleem niet echt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:13
Verwijderd
Misschien ben je wel frigide!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:27
Verwijderd
Nou dan heb je geen zin. Als ik geen zin heb in appels, dan eet ik geen appels.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 13:49
Magican
Magican is offline
Vind je het een probleem?
Oud 11-10-2007, 13:52
TopDrop
TopDrop is offline
Misschien trek je je teveel aan van je omgeving. Niemand die je verplicht om relaties aan te gaan en seks te hebben toch? Als je geen zin hebt, nou, dan doe je dat gewoon niet
Oud 11-10-2007, 16:39
boerenl*l
boerenl*l is offline
Ja ik herken het helemaal!

Pas nadat ik was verhuisd, 300 km van ouderlijk huis, heb ik een vriendin gevonden/gekregen... Gek genoeg wel uit mijn oude omgeving. Ik vond haar daar dus ook echt niet leuk, maar nu wel héél erg.

Kom jij misschien uit een omgeving waar iedereen elkaar kent? Want dat heeft bij mij wel een grote rol gespeeld denk ik. Iedereen kende mijn vader en daardoor iedereen mij. Ik was heel erg bang om onderwerp van het geprek te worden en dan helemaal in de zin van: "Och de zoon van.... heeft zitten vunzen met..."
Daarnaast had ik eigenlijk ook helemaal niets met de meisjes uit die omgeving.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:40
Lovegood
Lovegood is offline
@ boerenl*l

ja, dat klopt idd precies wat jij zegt. Binnenkort ga ik ook uit huis, dus misschien ligt het inderdaad daaraan ja!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 17:52
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik ben nu inmiddels al weer 19, en nog maagd. Ik weet niet waarom, maar ik lijk me gewoonweg niet aangetrokken te voelen tot jongens in mijn omgeving. Er zijn al wel een paar keer jongens verliefd op me geweest, maar het is gewoon nooit wederzijds.. Herkent iemand dit?
Ik zou me geen zorgen maken als ik jouw was. Je bent niet de enige die zich niet aangetrokken voelt tot jongens uit de omgeving. Ik heb ook zoiets. Ik ben ook niet echt geintereseerd in jongens, (en ook niet in meiden.)

Bij mij was het meer dat ik niet echt ben gaan puberen tussen mijn 12e en 16e(???), ik heb namelijk een ontwikkelingsachterstand, waardoor ik met alles vrij laat ben. Ik heb me ook een tijd zorgen gemaakt over waarom andere zich wel tot jongens aangetrokken voelen, en ik niet. Maar je er niet te druk over zou ik zeggen. Op een gegeven moment heb ik me er gewoon bij neergelegt dat dat niet bij mij hoorde, toen was ik 19 denk ik.... Nu ben ik 20 (bijna 21) en nu begint mijn pubertijd eigenlijk pas (geestelijk), het is wel lastig. Want mijn klasgenoten zijn allemaal al veer volwassener (HBO) maar ik merk eigenlijk ook nu pas dat ik jongens leuk begin te vinden.

Misschien heb je wat aan mijn verhaal.

Groetjes,
Tripp
Oud 22-10-2007, 18:24
bosa
bosa is offline
Nou zou ik je zeggen...
dat ik precies het zelfde als jou heb
ik ben wel verliefd geweest maar ik vind verder niemand leuk en of dat nou aan je buurt ligt zou kunnen maar bij mij is dit niet het geval want ik woon in een drukke stand en ik voel me ook tot niemand aan getrokken en ook niet tot meisjes ik heb hier al best veel jaren last van en ben dan ook 22 en ja nog steeds maagd want ik vind gewoon niemand waar van ik het waard vind om het mee te doen
dat heb jij zeker ook he??
misschien kunnen we er even over praten want ik vind het nou echt nie tmeer leuk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten