Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 11:50
Verwijderd
Af en toe komt het wel eens voor dat jij geen zin heeft maar de ander wel, of dat jij super veel zin hebt maar de andere niet.

Wat doen jullie dan? Gewoon seksen, ook al heeft 1 van de 2 er geen zin in. Of niet seksen, de een legt zich erbij neer dat je geen zin hebt; hij/ zij vindt het ook niet leuk als 1 van de 2 het tegen z'n zijn in doet. Of gewoon zorgen dat de ander zin krijgt?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 13:12
Verwijderd
ik heb zelden geen zin, maar als mijn vriendin geen zin heeft, probeer ik haar een beetje op te winden, maar als het niet gaat, gaat het niet, vette pech voor mij.
(dan baal ik er vaak wel van overigens)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:25
metalgirl
metalgirl is offline
Als er een van de twee geen zin heeft, probeert de ander hem/haar op te geilen zodat hij/zij wel zin heeft. Maar tot op zekere hoogte, want nee is nee. Maar dan accepteren we dat ook van elkaar en gaan we slapen/knuffelen oid.
Oud 07-04-2003, 15:29
rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
ik heb eigenlijk altijd wel zin, maar me vriend niet.
meestal seksen we dan gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:33
poesiefox
poesiefox is offline
Dat ligt er aan hoeveel je geen zin hebt. Je hebt eigenlijk niet zo'n zin, want je hoofd staat er niet naar, of je hebt echt geen zin omdat je doodmoe of een beetje ziekjes bent.

In het eerste geval geldt dan: dan máák je maar zin.
In het tweede geval gaat het feest even niet door
Oud 07-04-2003, 16:57
Verwijderd
Ik heb bijna altijd wel zin. Het ligt ook aan de persoon.. nou ja, niet dat ik met zoveel verschillende jongens sex heb ofzo..
Maar ik ben gewend dat ik echt altijd sex wil en helemaal chagerijnig word als ik het niet krijg.
Maar op de 1 of andere manier wordt dat minder ofzo..waar het aan ligt weet ik niet. Ik zei laatst bijv. "nee, ik wil eerst de film afkijken". Nou, dat was vorig jaar echt niet gebeurd ofzo, dan was ik allang blij dat hij iets deed.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:22
gizmo
gizmo is offline
Komt idd niet echt voor dat ik geen zin heb..
maar geen zin... proberen om toch diegene op te winden.. werkt dat niet dan er geowon bij neer leggen

ik moet er echt wel zin in hebben anders dan maar niet hoor.. spijtig voor de andere. Andersom zou ik wel balen maar het gewoon respecteren en het gewoon gezellig maken
Oud 07-04-2003, 17:43
Mark
Mark is offline
Als 1 van de twee niet wil? Nouja, dan kun je proberen hem wel zover te krijgen, door je erotisch te gaan gedragen. Meestal werkt het wel hoor. Nouja, als je bij mij je best even doet, dan ga ik wel plat ja. (nouja, niet bij alle vrouwen hoor, maar mocht je m'n vriendin zijn, dan moet je raar doen wil het niet lukken)

Snow (die je voor sex wel s'nachts wakker mag maken)
Oud 07-04-2003, 18:03
kastdeur
kastdeur is offline
we gaan gelijk op, dus da`s geen probleem
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 07-04-2003 @ 18:43:
Snow (die je voor sex wel s'nachts wakker mag maken)
nou, dat geldt niet altijd bij mij hoor.. ben vaak dan nog te moe.. heb mn slaap de laatste tijd hard nodig..
's ochtends wel hoor..
heb meestal wel zin.. en mn vriend ook dus dat is wel mooi. en anders doe ik wel mn best en als hij echt niet wil dan niet..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:37
o.::*BUNNY*::.o
o.::*BUNNY*::.o is offline
tsja dat probleem heb ik dus ook! 'Savonds heeft hij altijd zit in ik 's morgens! maja mannen hebben altijd zin volgensmij dus gebeurd t eigelijk meestal 's morgens (tenzij ik me weer s laat overhalen )
Oud 07-04-2003, 20:48
Mark
Mark is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2003 @ 19:14:
nou, dat geldt niet altijd bij mij hoor.. ben vaak dan nog te moe.. heb mn slaap de laatste tijd hard nodig..
's ochtends wel hoor..
heb meestal wel zin.. en mn vriend ook dus dat is wel mooi. en anders doe ik wel mn best en als hij echt niet wil dan niet..
Nouja als ik echt lekker lig te slapen dan kun je ook beter wachten tot de ochtend of gewoon aansporen voor ik gaat slapen. hehe.

Snow (die liever eerst sext en naspel heeft en daarna slaapt)
Oud 08-04-2003, 07:59
Verwijderd
Ik heb eigenlijk altijd wel zin, behalve dan de eerste twee dagen van m'n menstruatie, of als er écht iets goed mis is... en naja, dan hebben we dan gewoon geen sex. M'n vriend heeft ook vrijwel altijd zin in sex... (en ach, twee weken terug hebben we nog sex gehad terwijl ik misselijk was, nog een beetje menstrueerde, hoofdpijn had, buikpijn had en doodmoe was... maar 'k had toch zin)

Als m'n ex-vriend geen zin had, dan maakte ik de zin bij hem wel. Ik ben dus erg vaardig geworden in 'iemand opgewonden maken die dat eigenlijk niet wil'. Als-ie na al mijn proberen nóg geen zin had, dan gaf ik 't wel op, en dan gingen we wat anders doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten