Kheb het al gemaakt...maar ik wil het graag nakijken..want alsk de goede antwoorden hebk..dan kan ik een presentatie opzetten...heb je misschien van mens en milieu regionale toepassing van h1 , h2 en h3?...ghegeh
Lilium schreef op 07-12-2005 @ 15:04 : Joh, daar heb je helemaal niets aan. Je kunt beter gewoon het boekje leren, dan haal je ook een voldoende voor de toets.
My point exactly. Laten we niet doen alsof VWO Ak van Wereldwijs nu iets moeilijks is.
sorry lieve mensen..maar ik moet de antwoorden hebben..telt namelijk meej als een cijfer voor po ofso=S..eerst moest ik m.b.v de antw een presenatie houden..en nu moet ik t maken omdat t meetelt..sjonge..die docenten zeggen ook steeds andere dingen ..
maar ehmm...iemand die zo lief is en tijd heeft om de antw te delen met mij zou t erg fijn vinden namelijk
uhhh kun je misschien van module 5 mens en milieu dus, en dan hfstuk 2 regionale toepassing scannen ofso?=P ben bang dak alles nodig heb..mrjaa hoop da t geen moeite kost..
mssgn da ik je ook kan helpe=P