Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2005, 22:07
squat
squat is offline
Een paar weken terug heb ik in Amsterdam een aantal porties paddo's gehad maar het had geen effect op mij en mijn vrienden. Later terug gegaan en uitgelegd wat er was gebeurd en nieuwe gekregen. Alleen werkte het nu weer niet. De hoeveelheid was goed en we hadden alles goed gedaan. Vorige jaar had ik ook bij deze smartshop gehaald alleen dan Colombiaanse en dat werkte perfect. Iedereen had toen een erg heftige trip. Iemand een idee waardoor de paddo's niet werkte?

En kan iemand een goede smartshop in Amsterdam aanraden? Ik zoek Hawaaiiaanse paddo's in poedervorm. Andere suggesties zijn trouwens ook welkom. Ik zoek drugs om lekker van te hallucineren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2005, 22:19
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
squat schreef op 13-12-2005 @ 23:07 :
Een paar weken terug heb ik in Amsterdam een aantal porties paddo's gehad maar het had geen effect op mij en mijn vrienden. Later terug gegaan en uitgelegd wat er was gebeurd en nieuwe gekregen. Alleen werkte het nu weer niet. De hoeveelheid was goed en we hadden alles goed gedaan. Vorige jaar had ik ook bij deze smartshop gehaald alleen dan Colombiaanse en dat werkte perfect. Iedereen had toen een erg heftige trip. Iemand een idee waardoor de paddo's niet werkte?

En kan iemand een goede smartshop in Amsterdam aanraden? Ik zoek Hawaaiiaanse paddo's in poedervorm. Andere suggesties zijn trouwens ook welkom. Ik zoek drugs om lekker van te hallucineren.
poedervorm, oftewel gedroogde paddo's zijn nu illigaal en worden gezien als hard drugs. Je zou het dan zelf moeten drogen. Vreemd waarom het niet werkt, probeer eeens passiebloem naast de paddo's te gebruiken, dat vergroot het effect

edit: hawaaiinse zijn btw de beste als je voor hallucinaties gaat
Oud 13-12-2005, 22:40
zeehond23
zeehond23 is offline
3 dagen niet slapen, ga je ook heerlijk an trippen
Oud 13-12-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 13-12-2005 @ 23:07 :
Een paar weken terug heb ik in Amsterdam een aantal porties paddo's gehad maar het had geen effect op mij en mijn vrienden. Later terug gegaan en uitgelegd wat er was gebeurd en nieuwe gekregen. Alleen werkte het nu weer niet.
Welke soort had je? Hawaiiaanse in poedervorm of iets anders?

Wellicht ben je met je poeder gewoon opgelicht, en was het poedersuiker ofzo. Een betere shop zoeken, zelf drogen of vers eten dus.

Voor het eerste ben je hier overigens aan het verkeerde adres, gezien de forumregels mag men het je niet vertellen. Het is dan ook een scholierenforum, geen drugspand.

En ja, hawaiiaans is wel heel tof.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:48
Verwijderd
Het is overigens de eerste keer dat ik iets over paddopoeder hoor. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:03
squat
squat is offline
Ik neem aan dat het gewoon gedroogde paddo's waren. Het zag er vrijwel hetzelfde uit als wat we de eerste keer (Colombiaanse) gebruikte. Toen was het echt een heftige ervaring. Deze keer was het een mix tussen Colombiaanse en Hawaaiiaanse. De verkoper vertelde me dat het het sterkste was dat ze hadden en dat ze vaak mee hebben gemaakt dat mensen juist terug kwamen om te vertellen dat het zo sterk was. Ik vertrouw ze echter niet goed genoeg om nog meer geld te geven aan deze smartshop.

En ik wist niet dat ik niet mocht vragen naar shops. Mag het wel via PM?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:14
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
squat schreef op 14-12-2005 @ 00:03 :
Deze keer was het een mix tussen Colombiaanse en Hawaaiiaanse.
Heette die niet McKennai? Weet het niet meer zeker, kan ook tussen Colombiaanse en Mexicaanse zijn geweest.
Oud 14-12-2005, 06:45
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
chills and trills in de nieuwedijk verkoopt nog gedroogde.
zijn heel goed, ik koop ze altijd daar!!
Oud 14-12-2005, 08:41
Uice
Uice is offline
Tegenover de Boudisque zit een hele goeie, bij Centraal in de buurt. Ik weet niet precies hoe het daar heet.

Hij is behoorlijk groot en er zitten meestal twee negers, die veel van die shit ook zelf uitgeprobeerd hebben en daarom beter te vertrouwen zijn dan die idioten die ik in de meeste smartshops aantref.
Oud 14-12-2005, 11:11
squat
squat is offline
Oke dan, bedankt voor de hulp. Ik zal ff checken.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:03
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-12-2005 @ 09:41 :
Hij is behoorlijk groot en er zitten meestal twee negers, die veel van die shit ook zelf uitgeprobeerd hebben en daarom beter te vertrouwen zijn dan die idioten die ik in de meeste smartshops aantref.
Ik weet niet naar welke smartshops jij gaat (behalve die Elements of Nature), maar ik kom niet vaak idioten tegen als verkopers.
Oud 18-12-2005, 20:46
Souris
Souris is offline
misschien "de supermarkt"
weet ff niet meer waar ie zat in amsterdam,maar mn zus werkt er
Oud 18-12-2005, 21:13
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 18-12-2005 @ 21:03 :
Ik weet niet naar welke smartshops jij gaat , maar ik kom niet vaak idioten tegen als verkopers.
qft
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 18-12-2005 @ 21:03 :
Ik weet niet naar welke smartshops jij gaat (behalve die Elements of Nature), maar ik kom niet vaak idioten tegen als verkopers.
Ik ga alleen naar Elements of Nature (zo heet ie inderdaad). Bij de meeste andere smartshops waar ik ooit eens een kijkje heb genomen, ben ik bediend door mensen die zelf nog nooit de artikelen hadden geprobeerd die ze mij wilden verkopen. Okee, dat zijn dan niet per se idioten, maar in ieder geval koop ik er niets van.
Oud 19-12-2005, 13:49
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 14-12-2005 @ 07:45 :
chills and trills in de nieuwedijk verkoopt nog gedroogde.
zijn heel goed, ik koop ze altijd daar!!
In zwolle verkopen ook gewoon gedroogde Ik heb eigenlijk nog nooit NIET gedroogde gehad.
Reageren

Regels voor berichten