Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Speel JIJ een paladin? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder weet ik dat paladins bij 'hoge' instances niet gebruikt worden voor damage. Op zich wel raar, want hunters outdamage ik eigenlijk altijd. Ik heb mijn talent build vooral afgesteld op pvp (battlegrounds). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of speel jij altijd in die parties die meteen "hunter, dismiss pet" beginnen te krijsen? No offence maar de eerste paladin die waar dan ook maar in de buurt van mijn damage komt moet ik nog tegenkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, we zijn nogal ongelukkig geweest qua lawbringer shoulder drops. In de talloze keren dat we MC gefarmed hebben zijn die dingen pas 2 keer gedropt -_- Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Pallies als dmg? Waarom niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
~wou vraag stellen maar kijkt eerst op thotbot~
hoevele kan je vragen voor http://www.thottbot.com/index.cgi?i=1411 op turalyon ?
|
Verwijderd
|
Zo, na finkle's lava dredger in ZG maar meteen ff een pvp wapentje geregeld.
![]() tnx @ zul'gurub http://www.thottbot.com/index.cgi?i=51332 |
![]() |
||
Citaat:
dupe die shit en stuur door naar Bloodfeather
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu een Brain Hacker (met crusader), maar die is niet zo geschikt voor pvp omdat ie zo snel is. Voordeel is wel dat je veel vaker Vengeance krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&T=346917&P=1
Topicje met de leipste guildnames XD Polymorphing Powerragers My Little Pwny ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik deed samen met 2 andere guilds MC maar onze eigen guild is eruit getrapt. Op een vrij lullige manier. Ik heb als officer wel het een en ander voor elkaar weten te krijgen om het minder pijnlijk te maken, maar het is toch wel jammer dat ik nu opeens molten core niet meer in kan zonder naar een andere guild te hoeven gaan ![]() Aan de andere kant heb ik ook veel meer zin in zul gurub en daar is onze guild wel (bijna) groot genoeg voor ![]() Oh en ik weet weinig van paladin dps, maar ik heb van onze paladins begrepen dat paladin zijn in MC nogal saai is. Ze mogen niet dps'en, ze moeten cleanen ![]()
Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 13:14. |
![]() |
||
Citaat:
151 individuele accounts de laatste keer dat ik /ginfo deed ![]()
|
Verwijderd
|
Haha, voorlopig mijn laatste wapentje erbij, nu ga ik hard voor judgement (en misschien lawbringer
![]() ![]() http://www.thottbot.com/index.cgi?i=44410 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MMORPG's AceSpade | 0 | 13-08-2011 13:16 | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen #2 Bongalientje | 500 | 08-08-2007 00:22 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 | |
Psychologie |
Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn" herby | 9 | 06-12-2006 15:27 | |
Games |
Topmomenten uit je gamecarriere Daboman | 152 | 26-08-2005 21:41 |