Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 16:27
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
vorige was vol

@laatste post: dat snap ik maar vond ut toch wel leuk dat ze er tevele voor gaven
Oud 29-09-2005, 23:53
Lyx
Lyx is offline
ye new topic
Oud 30-09-2005, 08:55
Verwijderd
Zo, gister voor het eerst nefarius recht in de ogen gekeken. Hopelijk krijgen we hem volgende week down
Oud 30-09-2005, 10:01
Verwijderd
4e op de wereld is toch niet slecht
Oud 30-09-2005, 10:11
Verwijderd
Hehe, áls het volgende week lukt.

zie, hij pheart mijn dps
Oud 30-09-2005, 10:20
Verwijderd
Hij pheart pally dps? Wat een mietje. Btw is dat niet lightforge wat je aanhebt?
Oud 30-09-2005, 10:52
Verwijderd
Vind maar eens een 60 pally die géén LF spaulders heeft...

Pally dps valt trouwens wel mee voor retribution pallies. Stond laatst derde in damage done in een UBRS raid. Nou lag dat eerder aan die anderen dan aan mij, maar goed...

Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 10:54.
Oud 30-09-2005, 13:48
battykiller
battykiller is offline
ik wil graag weten welke server jullie ratten ( alliance ) spelen ??
Oud 30-09-2005, 15:00
Martine1986
Martine1986 is offline
yay nog maar 12g tot mn mount
Oud 30-09-2005, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2005 @ 11:52 :
Vind maar eens een 60 pally die géén LF spaulders heeft...

Pally dps valt trouwens wel mee voor retribution pallies. Stond laatst derde in damage done in een UBRS raid. Nou lag dat eerder aan die anderen dan aan mij, maar goed...
Omfg

Speel JIJ een paladin? zmg. De antichrist/ atheist van het forum. En ik ging er een beetje van uit dat een guild als SOTG wel zo'n beetje met full tier1 (lawbringer ?) zou rondwaggelen. En ik denk ook niet dat ze retribution loladins naar BWL brengen.
Oud 30-09-2005, 16:21
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-09-2005 @ 16:01 :
Omfg

Speel JIJ een paladin? zmg. De antichrist/ atheist van het forum. En ik ging er een beetje van uit dat een guild als SOTG wel zo'n beetje met full tier1 (lawbringer ?) zou rondwaggelen. En ik denk ook niet dat ze retribution loladins naar BWL brengen.
Is dat niet net zoiets als een undead priest? Die zou zichzelf meteen moeten opblazen met de eerste holy spell die hij wegslingerd
Oud 30-09-2005, 16:22
Verwijderd
Ahw, Kon net niet met m'n lvl 31 ud priest de lvl 36 aan die in de weg stond bij de lvl 35 die ik voor 'Prison Break In' moest killen. Ze had nog maar 20% over
Oud 30-09-2005, 16:30
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha 20% is nog wel zoiets als 1/5 van z'n hp? dat is niet bijna
niet dat het niet netjes is hoor. btw maar moet met m'n lvl 32 shaman ook wel lukken...
Oud 30-09-2005, 16:54
Verwijderd
Juh, ik zat voor het eten dus nog ff rond te vragen in de channel wie wilde helpen, maar niemand antwoorde
Dan maar weer proberen >_>
En anders in de omgeving grinden tot 32 en wat hogere spells hebben
Oud 30-09-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-09-2005 @ 17:21 :
Is dat niet net zoiets als een undead priest? Die zou zichzelf meteen moeten opblazen met de eerste holy spell die hij wegslingerd
Hmm true, maar undead priests alleen maar shadow spells geven dat schiet ook niet echt op . Troll priests zouden ook geen holy moeten kunnen en dwarven priests dat slaat al helemaal nergens op.
Oud 30-09-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Omfg

Ik ben geen atheïst. Bovendien, het kwaad bestrijd je juist het beste van binnenuit.

Verder weet ik dat paladins bij 'hoge' instances niet gebruikt worden voor damage. Op zich wel raar, want hunters outdamage ik eigenlijk altijd. Ik heb mijn talent build vooral afgesteld op pvp (battlegrounds).
Oud 30-09-2005, 19:27
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Speel JIJ een paladin? zmg. De antichrist/ atheist van het forum.
Huh? Waar is dat op gebaseerd?
Oud 01-10-2005, 06:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2005 @ 20:25 :
Ik ben geen atheïst. Bovendien, het kwaad bestrijd je juist het beste van binnenuit.

Verder weet ik dat paladins bij 'hoge' instances niet gebruikt worden voor damage. Op zich wel raar, want hunters outdamage ik eigenlijk altijd. Ik heb mijn talent build vooral afgesteld op pvp (battlegrounds).
Wat voor een klote hunters speel jij dan altijd mee?
Of speel jij altijd in die parties die meteen "hunter, dismiss pet" beginnen te krijsen? No offence maar de eerste paladin die waar dan ook maar in de buurt van mijn damage komt moet ik nog tegenkomen.
Oud 01-10-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 01-10-2005 @ 07:53 :
Wat voor een klote hunters speel jij dan altijd mee?
Of speel jij altijd in die parties die meteen "hunter, dismiss pet" beginnen te krijsen? No offence maar de eerste paladin die waar dan ook maar in de buurt van mijn damage komt moet ik nog tegenkomen.
Gewoon noobie hunters met slechte gear. En nee, doorgaans zijn de pets er gewoon bij.
Oud 01-10-2005, 12:43
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
omg zelfs ik kan me pet nog onder controle houden, dus dismissen is niet altijd nodig (deadmines, stockades allemaal paar keer gedaan zonder problemen dus grotere zullen ook wel lukken)
en pallies die ene hunter outdamagen? rank10 aimed shot+goede bow+veel agi+crit=outdamagedx10
Oud 01-10-2005, 12:48
Verwijderd
Kheb met me hunter (dik 2 maand geleden voor het laatst mee gespeeld) wel eens door Stockades en dat geval in Ashenvale forest gehaald. Geen enkel probleem met de pet
Oud 01-10-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Omfg

Ik ben retro specced, blessing of kings is altijd handig

Nee, we zijn nogal ongelukkig geweest qua lawbringer shoulder drops. In de talloze keren dat we MC gefarmed hebben zijn die dingen pas 2 keer gedropt -_-

Citaat:
Dat zijn dan inderdaad niet echt goede hunters, ik begrijp dat je geluk kan hebben met je soc proc maar een hunter die gewoon zijn class naar behoren speelt hoort een pally met gemak te outdamagen. Een van onze officers (Night Elf hunter) weet soms zelfs warlocks/mages te outdamagen, met zijn critgear.
Oud 01-10-2005, 16:31
Wammus
Wammus is offline
Er zit bij de pczone (de dvd versie) deze maand een free 14 dagen trial version van WoW . Dus ik ga m binnenkort ook eens proberen.
Oud 02-10-2005, 15:05
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
welcome to the club
Oud 02-10-2005, 15:21
Verwijderd
Welcome to Hell
Advertentie
Oud 02-10-2005, 19:48
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
do you hear them ringin'hells bell's
Oud 03-10-2005, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 01-10-2005 @ 17:08 :
Ik ben retro specced, blessing of kings is altijd handig

Nee, we zijn nogal ongelukkig geweest qua lawbringer shoulder drops. In de talloze keren dat we MC gefarmed hebben zijn die dingen pas 2 keer gedropt -_-
Vervelend is dat MC lijkt alleen maar vol te zitten met Cenarion en Felheart. Totdat laatst voor 't eerst de earthfury epaulets vielen en ik er natuurlijk weer niet bij was . Ergo ik loop ook nog steeds met m'n antennes rond.

Pallies als dmg? Waarom niet Wij zijn een behoorlijk onorthodox guild dat melee shammies meeneemt voor dps (wel healen tijdens bossfights hoor). Die vent outdmgt serieus iedereen in single target combat. The Unstoppable Farce + windfury . Het levert 'm ook vrijwel altijd agro op tijdens molten giants en hij gaat vrijwel altijd ook dood Dus ik ben wel blij met m'n resto spec + gear.
Oud 03-10-2005, 10:15
Verwijderd
Paladins' damage is zo minimaal (vooral in mc/bwl, in vergelijking met andere classes) dat ze het beter bij cleansen/healen kunnen houden, anders moeten de healers alleen maar meer healen.

Tsja, zonde van de earthfury. Bijna heel darkstorm (sterkste horde guild) zie ik met die spaulders lopen. En wij verdrinken inderdaad ook in de felheart.

Giantstalker + felheart + might wordt bijna standaard d/e.
Oud 03-10-2005, 12:59
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
~wou vraag stellen maar kijkt eerst op thotbot~
hoevele kan je vragen voor http://www.thottbot.com/index.cgi?i=1411
op turalyon ?
Oud 03-10-2005, 13:04
Verwijderd
Vraag het aan je guildies of check AH op soortgelijke greens van dat level en bedenk zelf iets.
Oud 03-10-2005, 15:31
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ok 2g start en 8g buyout ist geworde

gezien wat de ingredient kosten en wat de gem prijs is
Oud 03-10-2005, 17:38
Verwijderd
Zo, na finkle's lava dredger in ZG maar meteen ff een pvp wapentje geregeld.

tnx @ zul'gurub

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=51332
Oud 03-10-2005, 19:15
Verwijderd
Heb ff zin in wat anders dan m'n lvl 32 ud priest en heb niet zo'n zin een oude character te pakken. Oftwel, we maken weer eens een nieuwe
Na ff wat rondsnuffelen op de WoW fora weet ik het. Het wordt een warrior.
Een Gnome Warrior!
Ziet er niet uit, maar is toch zo cute
Zal wel een vrouwlijke met roze haren en 2 staarten worden
Yargh! Bunny de gnome warrior. Ofzo >_>
Oud 03-10-2005, 19:30
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-10-2005 @ 18:38 :

[afbeelding]

tnx @ zul'gurub

omfg!

dupe die shit en stuur door naar Bloodfeather
Oud 03-10-2005, 19:48
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Morridin schreef op 03-10-2005 @ 20:15 :
Heb ff zin in wat anders dan m'n lvl 32 ud priest en heb niet zo'n zin een oude character te pakken. Oftwel, we maken weer eens een nieuwe
Na ff wat rondsnuffelen op de WoW fora weet ik het. Het wordt een warrior.
Een Gnome Warrior!
Ziet er niet uit, maar is toch zo cute
Zal wel een vrouwlijke met roze haren en 2 staarten worden
Yargh! Bunny de gnome warrior. Ofzo >_>
deathfrombelow
Oud 04-10-2005, 10:07
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

tnx @ zul'gurub

Gaaf ding Idioot hoge dps. Ik wist niet eens dat Paladins polearms konden gebruiken .
Oud 04-10-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

tnx @ zul'gurub

*drool*

Ik heb nu een Brain Hacker (met crusader), maar die is niet zo geschikt voor pvp omdat ie zo snel is. Voordeel is wel dat je veel vaker Vengeance krijgt.
Oud 04-10-2005, 11:23
Verwijderd
Trouwens, ik las ergens dat de SoC proc een per minute proc kans heeft i.p.v. een per hit proc chance. Nu zou dat nogal dom zijn omdat dan de damage afhangt van de speed van je weap, maar aan de andere kant hebben de programmeurs van Bliz het wiskundig vernuft van een met stront gevulde donut. Dus wie weet hoe het zit?
Oud 04-10-2005, 16:30
Verwijderd
Per minuut kans, helaas.
Oud 04-10-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 04-10-2005 @ 17:30 :
Per minuut kans, helaas.
Gay. Had ik beter mijn Blackhand Doomsaw kunnen houden.
Oud 04-10-2005, 17:25
Verwijderd
Sowieso, beste dmg dealing blauwe item.
Oud 05-10-2005, 12:20
Verwijderd
http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&T=346917&P=1

Topicje met de leipste guildnames XD

Polymorphing Powerragers
My Little Pwny

Oud 05-10-2005, 12:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
lol
Oud 06-10-2005, 12:59
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-10-2005 @ 09:41 :
Vervelend is dat MC lijkt alleen maar vol te zitten met Cenarion en Felheart.
Ik ben druid, maar bij ons is cenarion nog nooit gedropt. En felheart trouwens ook

Ik deed samen met 2 andere guilds MC maar onze eigen guild is eruit getrapt. Op een vrij lullige manier. Ik heb als officer wel het een en ander voor elkaar weten te krijgen om het minder pijnlijk te maken, maar het is toch wel jammer dat ik nu opeens molten core niet meer in kan zonder naar een andere guild te hoeven gaan

Aan de andere kant heb ik ook veel meer zin in zul gurub en daar is onze guild wel (bijna) groot genoeg voor

Oh en ik weet weinig van paladin dps, maar ik heb van onze paladins begrepen dat paladin zijn in MC nogal saai is. Ze mogen niet dps'en, ze moeten cleanen We zijn nog niet verder dan magmadar gekomen en hebben dus heel vaak luci gedaan. Vandaar dat onze paladins vooral werden gevraagd voor de zeer verantwoordelijke taak om luci's irritante curses te cleanen. Daarnaast hadden ze ook de absoluut heel belangrijke taak om ons te blijven blessen.

Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 13:14.
Oud 06-10-2005, 14:33
Verwijderd
Je bent MC uitgetrapt?
Hoe bedoel je dat en hoezo moet je naar een andere guild om er in te komen? Is er soms een of andere aso guild die denkt te mogen beslissen wie er wel en niet in gaat ofzo?
Oud 06-10-2005, 15:11
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
waarschijnlijk zijn geen van de 3 guild groot genoeg om MC al1 te doen dus moeten ze samenwerken
iets in die samenwerking gaat fout
Oud 06-10-2005, 15:24
Verwijderd
Ah, op die manier.

Ben gewend om steeds van die guilds van 100 man voorbij te zien rennen
Oud 06-10-2005, 15:47
dead person
dead person is offline
Nog 5 1/2 lvls te gaan voor lvl 60, eindelijk whoehoe!
Oud 06-10-2005, 17:57
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-10-2005 @ 16:24 :
Ah, op die manier.

Ben gewend om steeds van die guilds van 100 man voorbij te zien rennen
Sinisters is een samenvoeging van Hell on Earth en Nightmare's Army en een hele berg nieuwelingen (veteranen uit andere guilds die daar gestopt waren of uit elkaar gevallen guilds)
151 individuele accounts de laatste keer dat ik /ginfo deed
Oud 06-10-2005, 18:16
Verwijderd
Haha, voorlopig mijn laatste wapentje erbij, nu ga ik hard voor judgement (en misschien lawbringer )

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=44410
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten