Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vraag me altijd af of ze uit die fase groeien |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Allereerst: Hallo, ik ben nieuw hier!
Ik ben kaal een luister naar Oi!, rara, wat ben ik? Citaat:
En als je Oi! wilt, koop dan bijvoorbeeld wat van www.rebellionrecords.nl (zag net al een topic van Wouter Rebellion op dit forum). |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen zin om een politieke Oi!-discussie te beginnen en het zal me verder ook echt een worst wezen maar toch wil ik even melden dat je met een naam als 'Get Out' natuurlijk bepaalde denkbeelden krijgt. Wat de politieke voorkeur is laat ik even in het midden maar ik vraag me af wat een band beweegt om zo'n naam te nemen.
||
Citaat:
Maar vinden de prima jongens van Get Out het zelf niet vervelend worden als ze met extreem rechts geassocieerd worden? (ik ga er gemakshalve even van uit dat ze dat niet zijn). Edit: over de bijstand. Rechts beschouwen wij absoluut niet als fout of iets wat niet kan. Fascisme daarentegen, vinden we een kwalijke zaak en zolang we kunnen, doen we daar wat tegen met onze middelen.
Laatst gewijzigd op 09-03-2006 om 13:58. |
![]() |
||
Citaat:
En inderdaad, muzikaal is je moeder nog beter, de texten zijn een ander verhaal tho. |
![]() |
||
![]() |
Standrecht valt eerder onder de noemer RAC: Rock Against Communism. Dat is de (extreem)rechtse vorm van Oi!
Sommige nummers zou je hatecore kunnen noemen. NB: Standrecht is GEEN neo-nazi band. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-03-2006 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, waarom organiseren deze extreem rechtse bands hun eigen shows niet? Maargoed, laten we het maar weer over goede Oi! muzak gaan hebben.
||
Citaat:
Maar wat dat laatste betreft ben ik het met je eens qua Oi!concerten.
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, fijn dat hier geen Lonsdalegabbers (zie holland harcore link) reageren! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
rebellion webshop: oi!/punk items Rebellion | 2 | 01-04-2004 11:21 | |
Muziek |
Oi! Verwijderd | 89 | 25-03-2004 09:00 | |