Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook alleen maar leuker worden. Ik dacht ook even dat die Ethan de ziekenhuis man was. Maar dat zal wel niet. Goede zaak dat die Charlie niet dood ging, hij is een van de leukste personages uit de serie. Ik denk dat ze die Clair willen hebben omdat ze zwanger is.
|
Even ertussendoor.... Ethan Rom wordt gespeeld door William Mapother, een neef van Tom Cruise (die zelf eigenlijk ook Mapother heet met de achternaam), ik weet niet of jullie dat al wisten.
![]() ![]() Informatie heb ik van http://www.imdb.com .
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Je kan jezelf toch anders noemen. Ethan in plaats van Jan bijvoorbeeld. Dan staat er dus Jan op de pasagierslijst, zodat iedereen denk dat Jan is overleden. (Omdat die niet op het eiland aanwezig is). En daardoor lijkt het alsof Ethan al op het eiland was, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Dus het kan wel, alleen je hebt er niet zo veel aan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik schrok wel toen ik Charlie daar zag hangen.
||
Citaat:
![]() En dat ijzer wat ze vonden is gewoon de ondergrond van het eiland, wat precies klopt met mijn theorie dat het allemaal nep is en een experiment van gekke wetenschappers wat misschien uit de hand is gelopen. Hoe suf was het trouwens dat Charlie opeens weer ging ademen zeg ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@ I was there; sayid had hem gemarteld, wat later ten onrechte gedaan bleek te zijn en door zn schaamte daarover ging hij weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En idd, lekker onrealistisch weer, maar ik was er wel blij om want Charlie <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het wel iets met die 'wetenschappers' te maken heeft, wat BCR zei klinkt wel logisch. Charlie <3 hoewel ik hem nog steeds als een hobbit zie soms ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet niet of het al is gezegd want ben tijdje niet op forum geweest, maar als je de letters van Ethan Rom door elkaar husselt krijg je Other Man.... ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
fine by me ![]() |
![]() |
|
Pfiew! Ik schrok me echt half dood toen Charlie daar hing
![]() Maar ik denk dat ze Claire idd om haar kind willen hebben. Zij moest immers ook perse deze vlucht nemen van die helderziende? Zoals ze zelf ook al zei (of zei Charlie dat?): He knew! (oid) Dus die man heeft er voor gezorgd dat zij op dat eiland belande omdat er iets met dat kind is! Hm... Eigenlijk was het ook wel vreemd dat die man eerst bleef volhouden dat ze het kind alleen op moest voeden, en dat hij haar dan ineens naar San Fransisco stuurt (dat was het toch?)... Misschien werd hij wel door iets of iemand beinvloedt... ![]() Ik ben verslaafd... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me nogal onlogisch.. Als daar internetverbinding is, zijn ze in 4 dagen van het eiland af, en dat zie ik niet gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
geen cliff hanger deze keer, wat een schok zeg.
en ik vond het best spannend, nu weten we tenminste wat kate gedaan heeft dat ze de fbi achter zich aan had ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is wel vergezocht als Ethan op dat vliegtuig zou zitten omdat al die dode mensen afgestreept zijn en ze wisten hun namen door hun paspoort ofzo die in hun zak ofzo zat. Maar als er een lichaam onbekend is ga je niet zomaar een naam afstrepen omdat je denkt dat dat diegene is, that make's no sense.
Dat zou betekenen dat 'Jan' nog op het eiland is maar niet is opgespoord, waardoor er op de lijst 1 iemand te weinig is en niet 1 te veel. Ik hoop dat Kate doodgaat en niet Charlie of Claire want die zijn de leukste. Ik had nog een vraagje, hoe doe je een spoiler? I LOVE SAWYER x
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Huiswerkvraagjes Oliebeer | 2 | 26-03-2012 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
downloaden lost seizoen 2 poelis | 4 | 13-03-2007 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Filmtip: The Lost City Verwijderd | 0 | 04-09-2006 10:18 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Lost And Delirious EN In The Mood For Love Earphone | 6 | 14-02-2005 03:31 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |