Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plus dat ik soms aanwijzingen overnieuw lees. Ik speelde overigens op de makkelijkste Riddle mode en de 1na makkelijkste battlemode. Dus dat zegt wat over hoe lang je erover doet op een hogere diff. |
![]() |
||
Citaat:
'k zoek echt weer zo'n frustie boom boom long time spel waar je gewoon elke dag na school/werk aan sleuteld om vervolgens aan het einde vd maand pas mee klaar te zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'k vond deel 1 namelijk erg vet vooral het deel waarnaar de wereld veranderd maakte me verslaving groter, 't zou namelijk mooi zijn als dit een wat betere verhaallijn heeft als RE.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n spel behoor je ergens in een droog bos met bier en chips in je eentje te spelen.
||
Citaat:
misschien ben ik wel een mietje, maar er waren toch wel momenten dat ik met m'n billen samengeknepen zat wanneer die radio begon te ruizen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
danku kon mezelf gister niet goed verwoorden maar hier sluit ik me dus bij aan.
|
Verwijderd
|
Ik zal vanaaf of morgen nog ff kijken hoeveel uur het is.
Enig punt dat ik wel moet maken(is al door iemand gezegd) is dat ik op een gegeven moment enorm vast zat en een walktrough pakte. Om de een of andere reden blijf ik hem dan gebruiken. Plus dat ik op de easy-easy mode heb gespeeld ![]() Deel 3 heeft overigens een geweldige sfeer imo. Vooral voor de mensen die deel1 hebben gespeeld(ikzelf helaas niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben trouwens al een stuk bezig met deel3. Man wat is die game eng
![]() Echt waar, als je deel2 eng vind en een goede sfeer vindt hebben, dan is deel3 nog een hele trap hoger. Resident Evil, move over. Hier is Silent Hill. Deel3 zit echt vol gruwelijke dingen. De makers waren daar echt goed ziek.(bij dit alles kan ik niet over deel1 praten). Klein voorbeeldje:
Spoiler
Nog een andere, wat kleiner.
Spoiler
Om maar nog te zwijgen over het feit dat de ´muziek´ die je hoort als er een vijand in de buurt is echt gruwelijk en ziekelijk is. het spel zit echt vol met dingen waarbij je je af vraagt hoe gestoord de makers waren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt wel geinige dingen om te verzamelen zoals outfits en een paar nieuwe wapens. |
![]() |
||
Citaat:
|
silent Hill 1 is naar mijn idee nog altijd de mooiste, het verhaal en de sfeer...en natuurlijk DAHLIA!!
Deel 2 ben ik nu mee bezig voor de 3e keer. Om een of andere reden besluit ik altijd te formatteren en vergeet dan mijn saved games op te slaan. Ik kan dus voor de 3e keer opnieuw beginnen. Hierna ga ik snel aan deel 3 beginnen. Silent Hill is TOP!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Eindlijst goeie games PS2. Koning | 52 | 29-03-2008 00:31 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
Spellen zonder schieten, doden, plunderen, kapen, opblazen Verwijderd | 62 | 19-07-2005 16:47 | |
Games |
Resident Evil Young Predator | 71 | 27-01-2004 22:18 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Games: 2002 Releases NightmareZ | 15 | 29-08-2002 09:59 |