Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader vind het ook erg en is het er niet mee eens maar ik vind dat je de ander geluk moet gunnen en hij (mijn vader) kan zich erbij neerleggen. sorry ik weet niet goed hoe ik nou moet uitleggen wat ik bedoel (ben sowieso al vaga bezig vandaag)
|
![]() |
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, maar ik heb zelf het idee dat ik mijn ex er enorm veel pijn mee doe als ik meteen weer met iemand anders verder ga. Ik heb nog steeds heel veel respect voor hem en ik wil hem dat eigenlijk niet aan doen. Het probleem is alleen dat ik ook zo graag bij die ander ben.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn vader vond het vreselijk!! maar mijn vader is daar ook wel gevoelig voor.. |
![]() |
|
![]() |
mijn ex had na 2 dagen een ander.. wij hadden bijna 2 jaar wat gehad.. voor mijn gevoel was het nog niet helemaal uit ik dacht dat we het nog een keer gingen proberen.. en dan komt het heel hard aan.. echt heel hard..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zou het zelf lullig vinden, ik heb zoiets een half jaar geleden meegemaakt toen maakt emijn ex het na 2 jaar uit en de volgende dag had hij al wat met een ander meisje (hij wist dat zij hem wel zitten zag) toen voelde ik met behoorlijk K*T.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte ermee! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
direct nieuwe vriend Zonnemeisje | 42 | 10-07-2007 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe vriend - moeder mag hem niet KiMZz | 32 | 23-03-2005 15:26 | |
Liefde & Relatie |
jaloers op de nieuwe vriend van ex-vriendin? toemba | 11 | 12-11-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Steeds opnieuw bij een nieuwe vriend dezelfde fout maken...wat moet ik nou doen... **~yvie~** | 16 | 11-11-2003 16:30 | |
Seksualiteit |
Seks met nieuwe vriend -Meisje- | 33 | 03-02-2003 21:15 | |
Liefde & Relatie |
bijna twee maanden uit me ex en dan al een nieuwe vriend ben je dan voorzichtiger of **~yvie~** | 3 | 20-08-2002 17:27 |