| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kreeg bijvoorbeeld ook eens een tekening van een 4 jarige, waar ik echt niet uit op kon maken wat het was Het bleek een paard te zijn... zelf zag ik dit dus echt niet Maar iedere keer als ik het aan een andere koter vroeg wisten ze meteen dat het een paard was Soms slaat die fantasie een beetje op hol denk ik en gaan ze zich dingen inbeelden die in hun belevingswereld echt bestaan, denkbeeldige vriendjes bijvoorbeeld ![]() Niets om je zorgen om te maken iig. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schattig
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hihihi.. moet opeens aan Dumb & Dumber denken..met dat vogeltje dat z'n koppie verloor..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan ook wel gaan vertellen over hoe ik UFO's uit de plaatselijke sloot haalde (..bureaustoelen, bleek uiteindelijk ) en hoe ik een jaarlang heb gedaan alsof ik een kat was en weigerde aan tafel te eten - alléén uit een schoteltje op de grond. ![]() (En misschien doe ik dat wel, maar dan wel nadat jij over jóuw fantasiewereld hebt verteld, want nu ben ik dus benieuwd.) |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
oudere mannen fantasie verkeerd..? DaichiDechu | 14 | 24-07-2012 19:42 | |
| Psychologie |
Persoonlijkheidsstoornis of te veel fantasie? phantom43 | 45 | 28-11-2006 18:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Rails Ieke | 0 | 02-08-2005 10:47 | |
| Seksualiteit |
fantasie vertellen laajn | 16 | 12-09-2004 13:18 | |
| Seksualiteit |
grens tussen fantasie en werkelijkheid Magdalena | 6 | 26-06-2003 17:49 | |
| Liefde & Relatie |
Relatie met vriend en ook met een meisje willen Robinson | 12 | 06-05-2003 17:09 | |