![]() |
|
Yup, tis waar, check deze artikel> www.xp-refresh.net. Waar het dus op neerkomt is dat XP expres de refresh rate beperkt.
Je kunt er ook gelijk de proggie voor je videokaart downen die dat fixt. * Het werkt echt, ik had gemid. 50-60 met CS, nu rond de 100!!!!!! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt in Windows--zelfs in XP--zelf zonder al te veel problemen de refresh rate instellen. Alléén bij OpenGL spellen staat hij vrijwel onwrikbaar standaard op 60Hz, maar daarvoor zijn er weer tal van programma's zijn om dat te fixen. Verder draaien spellen (voorzover mijn ervaring gaat) op z'n minst redelijk op XP.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt de refreshrate ook met DXDIAG instellen (start -> uitvoeren -> "dxdiag" -> laatste tabblad -> wijzigen), wat wyner waarschijnlijk ook bedoelde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die oplossing van xp-refresh.net is sowieso het beste, als je tenminste een van die kaarten hebt. Je kan dan per resolutie de refresh rate instellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer je VSYNC UIT zet, zal het spel aangeven veel meer FPS te lanceren naar je monitor -- en dat kun je ook zien wanneer je dan je FPS laat weergeven in het spel. Dat je een aantal frames per seconde mist doordat de monitor het niet weer kan geven (FPS > Hz) is weer een ander verhaal. Overigens is het 't fijnst spelen i.mo. met VSYNC aan. Wanneer je namelijk véél FPS meer hebt dan het aantal Hz, krijg je een beetje irritante weergave, een soort van 'laagjesbeeld'. Benchmarken doe je dus met VSYNC uit. Maar gamen op 60Hz of op 120Hz maakt m.i. echt geen donder uit. Tijdens 't gamen heb je er géén last van; dat maak je mij niet wijs. Zéker niet met Quake 3 of Unreal Tournament o.i.d. "Het werkt echt, ik had gemid. 50-60 met CS, nu rond de 100!!!!!! " bevestigd mijn verhaal. Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 17:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mja, je moet ingame je console openen (bij cs is het standaard de `) en dan typ je in, net_graph 1, net_graph 2 en zo door tot 5, wat je het fijnste vind ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar vraagje, aangezien je Schiet met Enter, en je loopt met je linkerhand (qsdz toetsen), hoe gebruik je je muis dan? Tenzij je met je linkerduim aan je enter kan en toch nog met je andere vingers op qsdz blijven ![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop Verwijderd | 21 | 22-05-2009 10:41 | |
Software & Hardware |