Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die liefde kun je imho niet (eenmalig) uiten dmv een materialistisch iets. Dat moet je constant blijven doen... Maar wat is er zo speciaal aan de termijnen die ik noemde. Zijn dat een soort mijlpalen ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kvraag me dat ook ff af.... drie maand is nu niet echt een grote datum. Bij 1 jaar kan ik me wel wat voorstellen maar o.k. Sieraden enzow lijkt me niet echt n geweldig idee. Koop een kaartje en doe er iets kleins bij, gewoon heel simpel... wie´t kleine niet eert ist grote niet weert
![]() En geef hem als je dan 6 mnd hebt iets van een sieraad. Iets origineel i.e.g |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou bij een jaar ook niks speciaals doen...in ieder geval niet in de zin van een groot kado kopen ofzo. Dan straalt het echt zoiets uit van: 'hier, alsjeblieft, een beloning omdat je het al een jaar met mij hebt uitgehouden'.
Ik vind het zo verschrikkelijk cliché, elkaar om de zoveel maanden iets geven 'omdat we al zo lang iets hebben'. |
![]() |
|
Als ik bij elke maand dat ik met hem had, hem iets wilde geven, hield ik geen geld meer over! Nee, wij doen er (denk ik) alleen iets aan als we een jaar wat hebben. Hebben bij het half jaar ook niks gedaan!
Ik zou er niet zo'n punt van maken. En als je dan toch iets wil kopen, koop of maak dan een heel lief kaartje. Meer zou ik niet doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat zou ik moeten doen? [graag advies van meisjes] sunny-boy | 17 | 20-04-2011 08:15 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Vrijdag 3 maanden... Pim89 | 1 | 08-09-2004 13:37 | |
Seksualiteit |
sex-vraafies kosamlover | 6 | 24-05-2002 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
morgen 3 maanden!!!!!! goldy | 4 | 21-11-2001 13:14 |