Hallo iedereen,
ik ben een jonge uit de 3e van het vmbo.
op de opendag van nu 3 maanden geleden heb ik een meisje gesproken uit de 4e.
ik stond met de opendag achter het kraampje; vraag aan studenten.
zij stond bij het muziek lokaal te zingen.
af en toe liep ze voorbij voor wat drinken en toen er niemand bij mij stond kwam ze even bij mij staan.
dat even werd veel langer en we hebben het heel gezellig gehad, veel gepraat, gelachen en elkaar leren kennen.
ze zei dat ze opzoek was naar een vriendje en ik maakte er een grapje van; euj das toevallig, ik ben de prins op het witte paard. ze lachte heel lief en vroeg me telefoon nummer omdat ze weg ging.
die heb ik gegeven en we hebben echt veel gesmst. bijna non stop.
ze is niet heel rijk en ze zat 2 maanden geleden opeens zonder btg, toen is het smsen gestopt. we spraken elkaar heel soms op school maar niet echt veel, wel gezellig.
ze is ook nooit op msn, ja 1x en toen was het wel een leuk gesprek en een beetje dat we allebei wel een keer iet sleuks wilde doen als haar examens achter de rug waren.
nou de vraag aan veel meisjes: wat zou ik doen, haar gewoon met rust laten en de tijd geven? ik weet dat ze niets uitzichzelf doet dus lijkt me slecht plan. of moet ik er juist een keer op school over beginnen dat we nog een keer iets leusk gaan doen?
ik vraag het vooral aan de meisjes omdat die haar sitiuatie misschien wel kennen.