Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2011, 18:00
sunny-boy
sunny-boy is offline
Hallo iedereen,

ik ben een jonge uit de 3e van het vmbo.
op de opendag van nu 3 maanden geleden heb ik een meisje gesproken uit de 4e.
ik stond met de opendag achter het kraampje; vraag aan studenten.
zij stond bij het muziek lokaal te zingen.
af en toe liep ze voorbij voor wat drinken en toen er niemand bij mij stond kwam ze even bij mij staan.
dat even werd veel langer en we hebben het heel gezellig gehad, veel gepraat, gelachen en elkaar leren kennen.
ze zei dat ze opzoek was naar een vriendje en ik maakte er een grapje van; euj das toevallig, ik ben de prins op het witte paard. ze lachte heel lief en vroeg me telefoon nummer omdat ze weg ging.
die heb ik gegeven en we hebben echt veel gesmst. bijna non stop.
ze is niet heel rijk en ze zat 2 maanden geleden opeens zonder btg, toen is het smsen gestopt. we spraken elkaar heel soms op school maar niet echt veel, wel gezellig.
ze is ook nooit op msn, ja 1x en toen was het wel een leuk gesprek en een beetje dat we allebei wel een keer iet sleuks wilde doen als haar examens achter de rug waren.

nou de vraag aan veel meisjes: wat zou ik doen, haar gewoon met rust laten en de tijd geven? ik weet dat ze niets uitzichzelf doet dus lijkt me slecht plan. of moet ik er juist een keer op school over beginnen dat we nog een keer iets leusk gaan doen?

ik vraag het vooral aan de meisjes omdat die haar sitiuatie misschien wel kennen.

Oud 12-04-2011, 15:20
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik zou wel actie ondernemen. Mischien als je haar op school tegenkomt vragen of ze een keer iets leuks wil doen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 15:26
Annett
Annett is offline
Ik denk dat in dit geval jij degene moet zijn die in actie moet komen, niet afwachten. Zoals je zelf al zegt; je moet er gewoon een keer op school over beginnen en dan gelijk plannen wanneer! Niet te lang wachten dus!

Succes
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 15:40
Diamera
Diamera is offline
Als ik jou was zou ik inderdaad op school naar haar toe gaan en vragen of ze een keer iets leuks met je wil doen. Jullie zijn blijkbaar heel gezellig samen dus waarom niet, misschien al wat eerder, tussen haar examenstress door ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 16:30
cjvolten
cjvolten is offline
stap zelf op haar af en vraag bijv. of ze zin heeft om mee te gaan naar de bios ofzo. Waarom zou je niet op haar af stappen? als jullie ook al een aantal keer een leuk gesprek hebben gehad.
Oud 12-04-2011, 18:44
Verwijderd
Nou, dat zij jouw nummer vroeg, lijkt me al een goed teken. Dus ik zou haar gewoon meevragen naar iets leuks, film, terrasje, dierentuin, verzin maar wat
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 20:43
Verwijderd
Actie ondernemen want anders heb je de kans dat het 'doodbloed'.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 16:10
honkballertje
honkballertje is offline
Uhh ze is wel uit zichzelf naar jou gekomen en heeft jouw telefoon nummer gevraagt dus om te zeggen dat ze niks uit zichzelf zou doen is een beetje scheef.
Toch zou ik gewoon zelf actie ondernemen als je er meer van wilt maken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:32
JJoosje
JJoosje is offline
Ze heeft haar interesse getoond door je nummer te vragen. Gewoon vragen of ze iets leuks wilt doen met jou!
Oud 13-04-2011, 19:21
kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ik zou vragen of ze iets leuks wil doen met je!
Meisjes vinden het heel leuk als jongens de eerste stap zetten. (:
Ga ervoor!
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 15:04
Rysair
Rysair is offline
Ik vind het altijd zo jammer dat de TS nooit met positieve verhalen terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 16:56
sunny-boy
sunny-boy is offline
hallo,

zeker kom ik met positieve verhalen terug, echter heb ik deze week na nog niet uitgebreid te tijd gehad om mn topic te checken.
heel fijn dat jullie allemaal gereageerd hebben en ondertussen is er nog veel meer gebeurt.
ze liep een tijdje niet op school (3 weken of zo) en ik vroeg me al af waar ze was maar omdat ik niet zo stalker wilde lijken heb ik nooit gesmst, nu is ze weer op school en gezelliger dan ooit. ze zat heel alleen in de aula en ik heb toen echt 20 minuten met haar gepraat, ik was vergeten dat ik les had en zij had toch pauze. ze vond het heel lief dat ik er ff was en toen we allebei uitwaren vroeg ze een vriendin mee naar de stad, die vriendin vroeg mij ook mee dus misschien wilde ze wel niet dat ik mee ging maar die vriendin van haar ging heel snel weg en we hebben het echt vet gezellig gehad, zeker een uur samen door de stad gelopen. ik vraag morgen of ze zin heeft in een terrasje pakken zaterdag of zondag.
echt bedankt voor jullie reacties ik werd gewoon beetje onzeker omdat ze zolang weg was
Oud 15-04-2011, 08:38
Iedsel
Iedsel is offline
Of misschien durfte ze jou niet mee te vragen omdat het zolang stil was en heeft ze dat tegen de vriendin gezegt en die heeft jou meegenomen voor haar.

En idd gewoon op haar afstappen. Ik vind het altijd leuk als ik gevraagt wordt om iets te doen.

Het is bij mij een keer doodgebloed doordat hij ineens niets meer van zich liet horen maar wel wat wilde doen

Xx
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 12:48
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Of misschien durfte ze jou niet mee te vragen omdat het zolang stil was en heeft ze dat tegen de vriendin gezegt en die heeft jou meegenomen voor haar.
dit. het gaat goed jongen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 15:03
sultanaa
sultanaa is offline
actie, ik haat het als jongens altijd zeggen van we gaan wel afspreken he? en dan komt er niets van
dus regel gelijk iets leuks.
hoppa
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 22:02
wildsnake
wildsnake is offline
Ik zou het gewoon vragen of ze zin heeft om iets met je te gaan doen,
Oud 16-04-2011, 16:43
L.E.
L.E. is offline
Je kunt het! We steunen je allemaal!
Als je geen actie onderneemt, zal er ook nooit iets van komen.
Het is iets of niets!
Zet 'm op!!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 08:15
Verwijderd
Take Your Change

als ze je echt leuk vind en jij haar ook dan zou ik het gwn doen
met teveel vrijheid denkt ze misschien dat je haar niet meeer leuk vind!

Groetjes Aardbeiensaus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten