Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 19:11
*geksku*
*geksku* is offline
Mijn beste vriendin is soms heel close met mijn vriend...
Soms kan ik er helemaal niet tegen.
Ik heb al paar keer van anderen gehoord dat als ut over zou zijn met mij en mijn vriend, het ook zo over is met haar en haar vriend. Omdat zij meer wil van mijn vriend...
En als ik met vrienden ben en zij is er ook voel ik me te min...
Als ik met haar alleen ben praten we kei veel maar met anderen durf ik nix meer te zeggen...
Ben ik nou gewoon jaloers als zij zo close is met mijn vriend of ni?
Of vertrouw ik haar gewoon niet?
Oud 19-06-2002, 19:15
Verwijderd
PRATEN!!

Praat er met die vriendin van je over, vertel haar van dat dat je hebt gehoord en dat je nu een beetje onzeker bent daarover. Dat je niet aanneemt dat het waar is, maar dat je vind dat ze ut moet weten ofzo, en dat jij je dus soms te min voelt en dergelijke.

Dikke kan dat ze zich er helemaal niet van bewust is, dit zal ze je zo kunnen uitleggen als dit zo is. Misschien is ze zich er ook wel van bewust, dan zul je dit merken uit haar reactie en zo kijken wat er waar is van de geruchten..

Je moet haar ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vind als ze zo close is met je vriend..

Enneuh, laat je niet in die positie duwen. Ga lekker een beetje met dr concurreren zeg maar, laat andere zien en je vriend voelen dat ie bij jou hoort.. Kruip niet weg in je schulpje als zij er is, dit kan overkomen alsof je het niet erg vind en dergelijke. Probeer zoveel mogelijk jezelf te zijn, ook als zij d'r is. Praat er ook gewoon met je vriend over, dan kan hij jou nog even verzekeren dat jij de enige voor hem bent..

maar iig.. PRATEN
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:16
sunnevot
sunnevot is offline
Je bent jaloers, maar waarschijnlijk terecht, zoals ik het uit jouw verhaal begrijp. Als het waar is wat je gehoord hebt moet je daar zeker wat aan gaan doen. Want een echte geode vriendin hoort niet achter jouw vriend aan te zitten.
Succes.
Oud 19-06-2002, 20:36
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kzou men vriendin kunnen *** als ik zoiets zou horen
Dus ja, praten! Desnoods met beide, apart of tegelijk...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:39
TefnachT
TefnachT is offline
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin zo close ging doen met een andere jongen tenzij het haar broer is ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:03
*+*alleskits*+*
*+*alleskits*+* is offline
das echt wel rot!!! dit verdien je toch nie.ik kan verstaan dat je jaloers bent...je kunt je vriendin heus wel vertrouwen maar is ze het eigenlijk waard je vriendin te zijn?gevoelens zijn gevoelens da versta ik...maar toch.je zou der inderdaad eens moeten ober babbelen, da lijkt me een goed begin!
-xxx-...
Oud 20-06-2002, 18:14
*geksku*
*geksku* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
PRATEN!!

Praat er met die vriendin van je over, vertel haar van dat dat je hebt gehoord en dat je nu een beetje onzeker bent daarover. Dat je niet aanneemt dat het waar is, maar dat je vind dat ze ut moet weten ofzo, en dat jij je dus soms te min voelt en dergelijke.

Dikke kan dat ze zich er helemaal niet van bewust is, dit zal ze je zo kunnen uitleggen als dit zo is. Misschien is ze zich er ook wel van bewust, dan zul je dit merken uit haar reactie en zo kijken wat er waar is van de geruchten..

Je moet haar ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vind als ze zo close is met je vriend..

Enneuh, laat je niet in die positie duwen. Ga lekker een beetje met dr concurreren zeg maar, laat andere zien en je vriend voelen dat ie bij jou hoort.. Kruip niet weg in je schulpje als zij er is, dit kan overkomen alsof je het niet erg vind en dergelijke. Probeer zoveel mogelijk jezelf te zijn, ook als zij d'r is. Praat er ook gewoon met je vriend over, dan kan hij jou nog even verzekeren dat jij de enige voor hem bent..

maar iig.. PRATEN
Heel erg bedankt voor je reactie...
Praten ligt moeilijk bij mijn vriendin en mij, ze word om de kleinste dingen kwaad op me daarom.
Maar ik ga ut proberen denk...
Dank je!
Oud 20-06-2002, 18:17
*geksku*
*geksku* is offline
Citaat:
sunnevot schreef:
Je bent jaloers, maar waarschijnlijk terecht, zoals ik het uit jouw verhaal begrijp. Als het waar is wat je gehoord hebt moet je daar zeker wat aan gaan doen. Want een echte geode vriendin hoort niet achter jouw vriend aan te zitten.
Succes.
Ja ik ben misschien jaloers, maar waarom dan ni bij andere vriendinnen?
Ja dank je... Zal ut nodig hebben als we gaan praten...
Oud 20-06-2002, 18:23
*geksku*
*geksku* is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin zo close ging doen met een andere jongen tenzij het haar broer is ofzo
Broer, nee dat is ut ni...
Maar zo ziet ze hem wel ZEGT ze...
Ze zijn al van kleins af aan vrienden, ut waren buren.
Maar als ze hem als broer ziet zoals ze zegt zou ze er nooit mee zoenen, en da heeft ze gedaan. Wel voor ik iets met hem had...
En da zet me dan ook aan ut denk...
Oud 20-06-2002, 18:28
Verwijderd
zo ben ik ook hoor....
en ik vind dat het niet aan jou ligt, maar aan die vriendin.
Waarschijnlijk ben jij veel onzekerder dan zij....
Ik zou er eens met jouw vriend over praten...!!
Hij geeft haar blijkbaar de kans om zo klef te doen en hij geeft haar ook de kans om ervoor te zorgen dat jij je nu zo voelt.
Ik vind dat dit iets is dat je met hém moet oplossen.
HIJ moet duidelijk iemand kiezen en kiest hij jou, dan moet hij duidelijk aan je vriendin laten merken dat hij haar niet moet.
Vriendin zijn okee, maar niet te klef zijn.
En merkt jouw vriendin dat hij er zo over denkt, dan zal ze er heus wel mee ophouden, en meer respect krijgen voor jullie relatie.

Zo zou ik het doen

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:44
casey
casey is offline
Misschien kun je eerst es met die 'vriendin' van je gaan praten, en zien of het wel waar is die geruchten, zul je wel gauw merken aan haar gedrag denk ik. En als ze iets speelt, zal ze misschien wel open kaart spelen en zal er concurrentie ontstaan, en dan moet jij gewoon 'winnen'.

Als je er dan met je vriend erover praat, dan zou ik maar niet al té fel overkomen, want misschien beeld je je het in en snapt die jongen het zelf niet wat die vriendin van je (misschien) van plan is. Als je dan gaat overreageren en zegt dat ie moet kiezen enzo, dan zou ie wel es direct kunnen zeggen dat je jaloers bent en dat je d'er niks achter moet zoeken enzo. En misschien loopt ie dan net wel naar die vriendin en zegt ie dat tegen haar.. en als ze dan inderdaad een spelleke speelt zou ze hem zo kunnen inpalmen vrees ik...
Ik wil je niet bang maken, maar ik bedoel maar: duw je vriend zeker niet verder van je af, zorg gewoon dat hij jou kiest, wees er zeker van dat hij je graag ziet.

Succes verder
Oud 20-06-2002, 18:51
blauwkapje
blauwkapje is offline
ik zou eens gaan prate met je vriend....
en vraag ernaar en wees eerlijk...

als hij ligt zal je het wel merken....

thataaa xxx
Oud 20-06-2002, 18:52
*geksku*
*geksku* is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
zo ben ik ook hoor....
en ik vind dat het niet aan jou ligt, maar aan die vriendin.
Waarschijnlijk ben jij veel onzekerder dan zij....
Ik zou er eens met jouw vriend over praten...!!
Hij geeft haar blijkbaar de kans om zo klef te doen en hij geeft haar ook de kans om ervoor te zorgen dat jij je nu zo voelt.
Ik vind dat dit iets is dat je met hém moet oplossen.
HIJ moet duidelijk iemand kiezen en kiest hij jou, dan moet jij duidelijk aan je vriendin laten merken dat hij haar niet moet.
Vriendin zijn okee, maar niet te klef zijn.
En merkt jouw vriendin dat hij er zo over denkt, dan zal ze er heus wel mee ophouden, en meer respect krijgen voor jullie relatie.

Zo zou ik het doen
Ik ben veel onzekerder dan zij.
Maar mag ik er wel wa van zeggen als da altijd al zo is geweest? En dat ik ut eigenlijk wis voor dak iets met hem begon?
Bedankt voor je replay...
Oud 20-06-2002, 18:53
Esmée
Esmée is offline
Heeft jouw vriendin uberhaupt wel door dat je hier zo mee zit en haar als zo'n bedreiging ziet? Ik heb dit namelijk ook gehad met een vriendin, maar dan andersom, zij heeft een vriendje waar ik gewoon heel veel mee omga. Dat vond zij in het begin ook niet leuk, omdat ze onzeker was dat haar vriendje mij leuker zou vinden, wat onzin is want hij is hartstikke gek op haar, 80% van de gesprekken tussen mij en dat vriendje gaan over haar! Ik ben heel blij dat zij aan mij verteld heeft hoe ze hier mee zat, want ik had dat zelf helemaal niet door namelijk. Ik heb haar nu kunnen geruststellen dat er echt niets gaat gebeuren tussen mij en haar vriendje en dat we dat ook allebei absoluut niet willen of zo!
En dat soort geruchten, die ontstaan al snel als een jongen en meisje zonder verdere liefdesrelatie toch veel met elkaar omgaan, dus daar moet je misschien ook maar niet teveel naar luisteren. Echt zeggen tegen je vriendin!
Oud 21-06-2002, 17:02
endymion
endymion is offline
als je jaloers bent daarom is het logisch.
maar als je je vriendin en vriend vertrouwd is dr nix aan de hand.

sorry ik bedoel kan vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
*geksku* schreef:

Ik ben veel onzekerder dan zij.
Maar mag ik er wel wa van zeggen als da altijd al zo is geweest? En dat ik ut eigenlijk wis voor dak iets met hem begon?
Bedankt voor je replay...
dat maakt toch niet uit, of je het vantevoren wist...

Hij heeft wat met jou, niet met haar...
Ik bedoel, er moet wel een duidelijk verschil zijn, dat je kan zien met wie hij nou eigenlijk wat heeft....
Dus daar moet hij een duidelijke keuze in maken.
En dan hoeft hun vriendschap niet op het spel te staan of wat dan ook, hij hoeft alleen maar duidelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:22
*geksku*
*geksku* is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Heeft jouw vriendin uberhaupt wel door dat je hier zo mee zit en haar als zo'n bedreiging ziet? Ik heb dit namelijk ook gehad met een vriendin, maar dan andersom, zij heeft een vriendje waar ik gewoon heel veel mee omga. Dat vond zij in het begin ook niet leuk, omdat ze onzeker was dat haar vriendje mij leuker zou vinden, wat onzin is want hij is hartstikke gek op haar, 80% van de gesprekken tussen mij en dat vriendje gaan over haar! Ik ben heel blij dat zij aan mij verteld heeft hoe ze hier mee zat, want ik had dat zelf helemaal niet door namelijk. Ik heb haar nu kunnen geruststellen dat er echt niets gaat gebeuren tussen mij en haar vriendje en dat we dat ook allebei absoluut niet willen of zo!
En dat soort geruchten, die ontstaan al snel als een jongen en meisje zonder verdere liefdesrelatie toch veel met elkaar omgaan, dus daar moet je misschien ook maar niet teveel naar luisteren. Echt zeggen tegen je vriendin!
En als ik ut ni durf te zeggen?
Ze word om de kleinste dingen kwaad...
En wil haar ni kwijt..
*zucht*
Oud 21-06-2002, 20:36
Verwijderd
niet tegen háár, tegen hém!

dan verandert er pas wat, en wordt zij ook niet boos op je....

geloof me nou-hou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten