Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tsjah dan wordt ik nieuwsgierig en wil ik weten wat hij nog meer allemaal zegt op dat forum.... kan ik natuurlijk beter niet doen...... maar ik ben blij dat ik het nu weet want het is niet tof en nu kan ik er wat van zeggen.
||
Citaat:
Daarnaast, als je gewoon iets doorlees, weet je dat je reacties van hem zult tegenkomen. Kies er dan gewoon voor om alleen op dít forum dingen te lezen en niet op het forum van zíjn klas.
||
Citaat:
gewoon iets wat ik lees... tsjah daar hoef ik niet mee te stoppen omdat ik bang ben dat ik reacties van hem tegen zal komen die niet door de beugel kunnen. als ik dat zou doen, doe ik mezelf te kort en ren ik voor de problemen weg. ik ben nu juist blij dat ik weet hoe hij over mij denkt en wat hij van onze relatie vind. als ik dit allemaal niet had gelezen was ik daar dan ooit achter gekomen?
||
Citaat:
(wat niet weet wat niet deert?) ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zegt ie ik ben geen jaloers persoon en ik weet in mijn achterhoofd toch wel dat jij uiteindelijk bij mij hoort en niet vreemd zal gaan. ik heb het er nog niet echt met hem over gehad wat ik daar gelezen heb, ik weet zijn antwoord toch al. we waren aan het geinen en het zijn allemaal grapjes.... vertrouw je me niet? en wat steld onze realtie dan voor als je me niet vertrouwd....... ik zou zoiets toch nooit doen enz enz........ gaat ie mij uiteindelijk de schuld geven ![]()
||
Citaat:
hard maar misschien waar.
||
Citaat:
we hebben echt een achtergrond van hier tot tokio... ruzies die eigenlijk niet normaal zijn. we zijn heel erg gek van elkaar, alleen doordat het nog niet zo lang geleden uit is geweest loopt het nu allemaal extra stroef. hij is zuinig met complimentjes, is ie altijd al geweest en als ik daar was van zeg doe ik zielig of loop ik te vissen naar complimentjes. als ik een rotdag op school heb gehad... of ik moet van de dokter een week plat liggen en ik zoek even steun bij hem stel ik me gelijk aan, want er zijn mensen met ergere dingen en ziektes......... met andere woorden get over it en val mij er niet mee lastig. Hij weet ook dat me dat heel erg drwars zit en hij weet niet of dat nog goed zal komen... toen het uitging vertelde hij me dat hij van me was gaan houden als een zus, een week later kwam hij daar op terug en nu proberen we het dus weer... er moet heel veel veranderen....... maar het ziet er niet naaruit dat dat gaat gebeuren....... of moet ik het weer een maand tijd geven ofzo, zodat ik me vervolgens weer een maand kut kan voelen en te horen kan krijgen nee het gaat niet.. nu ik er zo over praat kom ik erachter dat het probleem veel dieper zit dan dat ik wil geloven..
|
Ben jij diegene die het telkens uitmaakt? of hij?
en wie neemt de ander altijd terug? Het lijkt me niet echt een fijne relatie, gebaseerd op wat ik lees. Een vriendje zou voor je door het vuur moeten willen gaan. En altijd voor je willen klaarstaan, wat het probleem ook is. Je moet eisen stellen vind ik. Wat je wel wil en wat je zeker weten niet wil, en waar je mee kan leven en waarmee absoluut niet. Kijk nog eens wat je leuk vind aan je vriend. Is hij er wel voor je zoals een vriendje zou moeten zijn? kun je hem midden in de nacht opbellen omdat je een nare droom hebt bijvoorbeeld? het zijn gewoon kleine dingen maar ik denk dat iedereen het fijn vind om te weten dat hij/zij zijn of haar vriend(in) kan opbellen en zn hart uitstorten En trouwens, mensen veranderen niet zo snel. als het de afgelopen keren niet is verandert zal het nu ook niet zo zijn, denk ik
|
Verwijderd
|
Hoewel ik nog steeds vind dat je te gauw jaloers bent, vind ik nu ik dit allemaal lees niet dat je overdrijft wat betreft het vervelend vinden. Ongeacht of je vriend andere meisjes complimenteert; hij hoort wel lief voor jou te zijn en jou steun te geven als je het ergens moeilijk mee hebt.
|
![]() |
|
Hm, ja ik denk dat het probleem ook wel dieper zit dan je wilt geloven. Jij hebt behoefte aan een vaste relatie met hem, maar het lijkt erop dat hij nog veel meer op zoek is dan jij. Het lijkt bijna alsof hij zich ervoor schaamt dat hij een vaste relatie met je heeft, omdat hij dat voor iedereen verzwijgt. Dat is toch niet goed? Als hij echt ontzettend veel van je hield, zou hij er juist trots op zijn! Het lijkt wel alsof hij behoefte heeft aan méér en daarom zulke berichten op dat forum zet.
Het klinkt misschien hard, maar ik denk dat hij ergens niet genoeg heeft aan de aandacht van slechts één meisje (en dat ben jij dus). Toen het uitging, zei hij ook dat hij meer van je was gaan houden als een zus. Misschien zit daar meer waarheid in dan je wil geloven... Ik begrijp wel dat je heel veel van hem houdt, maar door hem ga je je wel erg onzeker voelen. Misschien moet je erover nadenken of je dat er wel voor over hebt...
||
Citaat:
laatst had hij het dus uitgemaakt, maar elke keer als het uit is is dat voor een paar dagen ofzo. we zijn alle twee super impulsief en denken vaak niet over de gevolgen na.. Ik weet dat hij trots op me is maar dingen die hij zegt komen er vaak verkeerd uit. hij is niet zo goed in praten over zijn gevoelens waardoor we elkaar vaak verkeerd begrijpen.. hij zegt bijvoorbeeld op msn ineens niets meer terwijl we midden in een gesprek zitten en later blijkt dat hij dat deed omdat ik mijn presentatie voor school die volgende dag nog helemaal moest maken, liep heel erg achter en hij dacht dat hij me afleidde en door niets te zeggen dat ik dan weer verder ging.. we hebben echt een vage relatie, maar ik weet dat hij van me houd en veel om me geeft. elke keer als er iets gebeurd wat hij niet zo slim heeft aangepakt heeft hij ook spijt en geeft hij zichzelf de schuld dat hij zo slecht kan praten over dit soort dingen.. ik geef ook meerdere keren aan, ik kan dit niet meer... moeten we er niet mee stoppen? dan wordt hij boos op me dat ik het zo snel wil opgeven en dat ik gewoon niet van hem kan verwachten dat alles ineens weer op rolletjes loopt...
|
Ik vind dat je volkomen normaal reageert, als hij tegenover de rest doet alsof hij geen vriendin heeft, heb jij echt wel reden om jaloers/onzeker te worden! Ikzelf zou dat ook zijn, ben ik zeker van. Als je iemand graag ziet, dan heb je toch graag dat hij dat ook laat zien?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Je bent helemaal niet te jaloers. Wat hij doet is niet gewoon met een paar meisjes chatten, hij overdrijft het echt gigantisch.
Uit je verhaal maak ik een beetje op dat hij misschien nog niet helemaal toe was aan zo'n lange relatie, misschien mist hij z'n vrijheid en probeert hij op deze manier alles te hebben: het gevoel van vrijheid, lekker flirten zo veel als hij wil en niet vertellen dat hij een vriendin heeft, en ondertussen toch een vriendin hebben. Ik vind reacties dat je te jaloers bent en gewoon niet op dat forum moet kijken dan ook belachelijk. Het is juist goed om er niet voor weg te lopen! ![]() Zoals koekiemonstertje zegt: Citaat:
Ik denk dat hij gewoon nog een beetje aan het puberen is en alles tegelijk wil.. lekker over "chickies" praten, stoer doen met z'n vrienden, met allerlei meisjes flirten zoveel als hij wil.. hij kan jou op dit moment niet geven wat jij nodig hebt, omdat hij daar nog niet aan toe is.. (denk ik) |
![]() |
|
oef!! heb het er gister avond met hem over gehad maar hij zegt elke keer ik ga niet veranderen, jij wilt mij veranderen....
jongens flirten nou eenmaal zo ben ik nou eenmaal en als ik zeg ik voel me nou niet echt bijzonder als je zo doet nou dan heb ik het helemaaaaaaaaal mis want ik ben wel bijzonder maar hij krijgt het idee dat ik hem wil veranderen. en dat dat flirten hem maakt tot wie hij is... niet dat hij de hele wereld bij elkaar flirt maar als ik aangeef vind het niet zo tof, zou hij er op zijn minst rekening mee kunnen houden maar dat kan/wil hij niet... heel vaag.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals ik al zei: hij is er nog niet aan toe om op die manier rekening met je te houden.. misschien is het ook maar beter om het niet te pushen en voor jezelf de keuze te maken of jij hier nou wel zo gelukkig van wordt. Als je hem gaat pushen dan bereik je alleen dat hij tegen z'n zin z'n gedrag gaat veranderen en dat kan hem een opgesloten gevoel gaan geven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk, zeggen dat je iemand mooi vind (een fotomodel oid waar jij het over had), daar heb ik geen problemen mee, maar dat gedoe met die meisjes op dat forum, daar zou ik wel problemen mee hebben. Jij probeert hem niet te veranderen, je probeert hem iets te laten inzien, wat volkomen logisch is lijkt mij. Je moet gewoon duidelijk tegen hem zijn en een duidelijk doel stellen:Als hij jou niet kan laten voelen dat je de belangrijkste en de speciaalste voor hem bent, dan zou ik er op een gegeven moment mee ophouden. Jij wordt alleen maar ongelukkiger hiervan, en dat is niet de bedoeling in een relatie..
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan ligt het probleem toch gewoon bij haar? Hij wil niet veranderen, zij vindt dit vervelend, dan moet zíj toch kiezen? Dan ligt bij haar het probleem, want zíj vindt zijn gedrag vervelend en hij niet... je kunt het wel gaan omdraaien: hij gedraagt zich puberaal, dus hij is het probleem... ik vind dat je op msn/forum/internet best mag flirten, ook IRL mag je toch eens voor de grap zeggen dat je dat meisje heel leuk vindt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet logisch dat zij zich zou moeten aanpassen terwijl hij zich kinderachtig gedraagt. Daar doet ze zichzelf echt tekort mee. Hij gedraagt zich behoorlijk puberaal en is niet bereid om op een volwassen manier over dit probleem te praten. Het meteen gooien op "jij wil mij veranderen" en "dat flirten.. zo ben ik nou eenmaal" is een teken daarvan. Hij probeert niets op te lossen of beter te maken, hij wil gewoon doen waar ie zin in heeft en zij moet niet zeuren.
Hij gedraagt zich alsof hij vrijgezel is, terwijl hij een vriendin heeft.. en dat doet hij al die tijd omdat zij dat toe staat. Waarom zou hij kiezen, als hij het allebei kan hebben? Ja, dan kiest hij idd niet. Maar zo werkt het natuurlijk niet.. hij krijgt zo alle lol en zij moet maar haar mond houden, want anders zeurt ze. Zo praat hij haar aan dat ze inderdaad maar wat zeurt en gaat ze dat na een tijdje nog geloven ook. Dan krijgt ze zowat een schuldgevoel als ze ergens over begint. Maar ondertussen kropt ze al die negatieve gevoelens over de relatie maar op en wordt ze er steeds ongelukkiger van. Met "het probleem ligt bij hem", bedoel ik dan ook dat hij degene is die het probleem creëert, niet zij. |
![]() |
||
Citaat:
Hiervan staat los of ik vind dat ze zichzelf tekort doet. Dat doet ze ook. Maar je kunt niet na 2 jaar opeens vinden dat hij iets niet meer mag doen, wat 2 jaar lang geen probleem was. Zelfde als je vriend elk weekend voetbalt en dan achteraf gaan zeuren dat je dat eigenlijk niet zo leuk vindt... dit soort dingen weet je meestal redelijk vanaf het begin van je relatie, althans, als je een relatie begint als je iemand enigsinds kent ipv door door zoenen een relatie te beginnen.
||
Citaat:
dit is niet iets wat al 2 jaar speeld zo gek ben ik nou ook weer niet
||
Citaat:
|
eeh..je bent 20...en je vriend ook?
het klinkt niet echt als een volwassen relatie. of je laat je vriend je gang gaan, en hoopt dat hij erover heen groeit of je maakt het uit, want dat kinderachtige gedrag pik je niet langer of je probeert hem op te voeden, waarmee je het risico loopt dat hij je irritant / bezitterig gaat vinden en het alsnog uitraakt.
||
Citaat:
Ten tweede is het niet aan jou om mijn reactie te beoordelen ![]()
|
![]() |
Had ik oook met mijn vriendin... Want zei is echt helemaal tegek en ik ben.. nouja al seg ik het zelf niet echt geweldig...
enja ik ben dus bang haar kwijt te raken.. maarja zei zat dus met een jongen steeds te spelen zo (weet je wel kietelen enzo)... en toen werd ik heel onzeker.. maar ik heb het gewoon aan haar gevraag... en toen zei ze dat hun gewoon vriende waren en gewoon ontzettend veel van mij hield ![]() en toen heb ik lekker in haar armen liggen uithuilen.. en toen kwam ook de eerste kus op school ![]()
||
Citaat:
"flirten maakt me tot wie ik ben" nou, als je zo gaat denken. ![]() ik zou hier echt heel boos om worden i.i.g hoe oud is hij nou eigenlijk? ik vind het niet echt volwassen gedrag.
|
hij is 21
en met dat flirten maakt me tot wie ik ben bedoelt hij mee, laat me gewoon zoals ik ben en als ik af en toe sexueelgetinte grapjes wil maken naar een klasgenootje moet ik dat zelf weten. en ik vroeg hem ook waarom hij doet alsof hij geen vriendin heeft tegenover zijn klas en op forums enzo. in zijn klas weet iedereen het al en hij vind het niet nodig om dat overal te gaan neerzetten. "Het gaat die mensen niets aan wat ik met jou heb, ze weten dat ik een vriendin heb... al 2 jaar... en die grapjes.......tsjah dat steld niets voor en zo ben ik nou eenmaal" "Als jij en ik maar zeker weten dat we gek op elkaar zijn dan is het genoeg, ik heb niet de behoefte om dat aan iedereen te vertellen, belangrijke mensen weten het zoals jij.... en onze ouders en mijn echte vrienden....... wat boeit het mijn klas nou"
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen?? -- girlmeisje | 7 | 31-10-2009 19:10 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou jaloers??? *geksku* | 17 | 21-06-2002 20:36 | |
Liefde & Relatie |
is dit nou zo erg?? tiktoktak | 1 | 10-03-2002 19:03 |