Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja dank je... Zal ut nodig hebben als we gaan praten...
||
![]() |
Citaat:
Maar zo ziet ze hem wel ZEGT ze... Ze zijn al van kleins af aan vrienden, ut waren buren. Maar als ze hem als broer ziet zoals ze zegt zou ze er nooit mee zoenen, en da heeft ze gedaan. Wel voor ik iets met hem had... En da zet me dan ook aan ut denk...
|
Verwijderd
|
zo ben ik ook hoor....
en ik vind dat het niet aan jou ligt, maar aan die vriendin. Waarschijnlijk ben jij veel onzekerder dan zij.... Ik zou er eens met jouw vriend over praten...!! Hij geeft haar blijkbaar de kans om zo klef te doen en hij geeft haar ook de kans om ervoor te zorgen dat jij je nu zo voelt. Ik vind dat dit iets is dat je met hém moet oplossen. HIJ moet duidelijk iemand kiezen en kiest hij jou, dan moet hij duidelijk aan je vriendin laten merken dat hij haar niet moet. Vriendin zijn okee, maar niet te klef zijn. En merkt jouw vriendin dat hij er zo over denkt, dan zal ze er heus wel mee ophouden, en meer respect krijgen voor jullie relatie. Zo zou ik het doen ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 17:35. |
![]() |
|
![]() |
Misschien kun je eerst es met die 'vriendin' van je gaan praten, en zien of het wel waar is die geruchten, zul je wel gauw merken aan haar gedrag denk ik. En als ze iets speelt, zal ze misschien wel open kaart spelen en zal er concurrentie ontstaan, en dan moet jij gewoon 'winnen'.
Als je er dan met je vriend erover praat, dan zou ik maar niet al té fel overkomen, want misschien beeld je je het in en snapt die jongen het zelf niet wat die vriendin van je (misschien) van plan is. Als je dan gaat overreageren en zegt dat ie moet kiezen enzo, dan zou ie wel es direct kunnen zeggen dat je jaloers bent en dat je d'er niks achter moet zoeken enzo. En misschien loopt ie dan net wel naar die vriendin en zegt ie dat tegen haar.. en als ze dan inderdaad een spelleke speelt zou ze hem zo kunnen inpalmen vrees ik... Ik wil je niet bang maken, maar ik bedoel maar: duw je vriend zeker niet verder van je af, zorg gewoon dat hij jou kiest, wees er zeker van dat hij je graag ziet. Succes verder
||
![]() |
Citaat:
Maar mag ik er wel wa van zeggen als da altijd al zo is geweest? En dat ik ut eigenlijk wis voor dak iets met hem begon? Bedankt voor je replay...
|
Heeft jouw vriendin uberhaupt wel door dat je hier zo mee zit en haar als zo'n bedreiging ziet? Ik heb dit namelijk ook gehad met een vriendin, maar dan andersom, zij heeft een vriendje waar ik gewoon heel veel mee omga. Dat vond zij in het begin ook niet leuk, omdat ze onzeker was dat haar vriendje mij leuker zou vinden, wat onzin is want hij is hartstikke gek op haar, 80% van de gesprekken tussen mij en dat vriendje gaan over haar! Ik ben heel blij dat zij aan mij verteld heeft hoe ze hier mee zat, want ik had dat zelf helemaal niet door namelijk. Ik heb haar nu kunnen geruststellen dat er echt niets gaat gebeuren tussen mij en haar vriendje en dat we dat ook allebei absoluut niet willen of zo!
En dat soort geruchten, die ontstaan al snel als een jongen en meisje zonder verdere liefdesrelatie toch veel met elkaar omgaan, dus daar moet je misschien ook maar niet teveel naar luisteren. Echt zeggen tegen je vriendin! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft wat met jou, niet met haar... Ik bedoel, er moet wel een duidelijk verschil zijn, dat je kan zien met wie hij nou eigenlijk wat heeft.... Dus daar moet hij een duidelijke keuze in maken. En dan hoeft hun vriendschap niet op het spel te staan of wat dan ook, hij hoeft alleen maar duidelijk te zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze word om de kleinste dingen kwaad... En wil haar ni kwijt.. *zucht*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou zo jaloers?? one-monkee | 55 | 11-12-2004 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik nou? :S flipvla | 10 | 06-04-2004 22:16 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |