Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh.. wacht... heheheh, heeeeeeele foute ideen allemaal ![]() Anyways... jah, idd.. gewoon eens iets uhhmm.. gaan doen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er een bloedhekel aan als mensen mij vertellen wat ik moet doen, of nog erger; HOE ik iets moet doen.. ![]() Piekeren doe ik niet aan. Wel eindeloos dromen. En info verzamelen over de meest vreemde onderwerpen. Als ik zo lang online zit maken m'n gedachten allerlei rare sprongen die ik soms ook niet helemaal kan volgen. Ik haal me en vaag idee in m'n hoofd, en kan vervolgens urenlang zwaar gefascineerd zijn door het onderwerp om er vervolgens de volgende dag ofzo helemaal geen aandacht meer voor te hebben. Zo heb ik vandaag (vrije dag) urenlang besteed aan het opzoeken van informatie over klassieke Russische vrachtwagens. Nuttige informatie? Welnee, maar ik kwam een heel interessant artikeltje tegen waardoor ik meer en meer wou weten.. zo gaat het eigenlijk elke dag wel.. ![]()
||
Citaat:
Over dat alleen zijn verder. Zoals de meesten al zeggen: 'zoek een leuke hobby'. Bedenk gewoon iets wat je altijd al hebt willen doen, maar nooit echt aan toe bent gekomen om aan te beginnen. Wat ik ook altijd leuk vind is om aan het einde van de dag, even te reflecteren op hoe je dag geweest is en wat voor 'n indrukken je hebt opgenomen. Of alle handelingen wel overeen kwamen met jou eigen denken enzo. Misschien werken aan de zwakke kanten.. Wat betreft studie. Voor mij helpt het heel erg goed om in bladen of andere informatieve bronnen, interessante artikelen te zoeken die met het vakgebied te maken hebben. Daardoor komt dat gedeelte als het ware in je systeem te zitten en ga je je huiswerk ook maken. Ik bedoel, je hebt de studie niet voor niets gekozen. Als het je niet interesseert moet je misschien aan een andere studie denken. Naja, het is alvast een tip. Het is heel anders dan op de middelbare school, veel zelfverantwoordelijker.
Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opzich heb ik wel hobby's. Ik maak muziek, ben ooit begonnen aan een cursus Esperanto, heb wat tekenspullen hier liggen (ik kan niet tekenen hoor, maar ik vind het wel leuk om te doen), maar op een of andere manier kruip ik toch steeds weer achter de computerbals ik alleen ben. En dat vind ik ook heel leuk, daar niet van, maar, ja, als daar mijn leven uit bestaat... Ik wil een actief leven, een creatief leven. Maar als ik alleen ben, dan wil ik toch nog wat gezelschap, dus dan kruip ik achter de computer. Maar later bedenk ik me dan dat ik eigenlijk veel liever iets creatiefs had gedaan. Nouja, eigenlijk moet ik mezelf gewoon een schop onder mijn kont geven als ik alleen ben , er zijn best genoeg dingen die ik kan doen. Het enige wat dan nog het probleem is, is het gevoel van eenzaamheid. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik me afvraag is waarom je die studies als opties hebt als je graag creatief bezig bent? Vindt je sociale studies ook echt interessant? Of processen analyseren? Och, ik verval weer in de rol van loopbaanadviseur ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik een sociaal dier, het is niet mijn allersterkste kant, ik ben wel verlegen, maar ik vind het erg leuk om met mensen te praten en bezig te zijn. Nederlandse gebarentaal vind ik heel leuk omdat je zo een wereld leert kennen, waar ik nog nooit mee in aanraking ben geweest. Bovendien heb ik ooit een eigen gebarentaal ontwikkeld met een vriendin van mij en dat vond ik ook heel leuk om te doen. Verder houd ik me veel bezig met voeding, daarom voeding en diëtetiek, en biologie ligt me wel dus dat komt ook wel mooi uit... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En vooral dat nutteloze informatie zoeken is een zo'n raar iets. Ik kan inderdaad uren/dagen ergens helemaal in op gaan en wat later kan het me opeens niet meer boeien. Dat is soms wel een probleem, omdat ik daardoor heel vaak dingen niet afmaak. Of dan heb ik een geweldig idee in mijn hoofd om bijvoorbeeld een kastje in elkaar te timmeren en ga ik de spullen kopen, als ik dat gedaan heb, moet ik het echt meteen gaan maken, anders kijk ik er nooit meer naar om. ![]()
||
Citaat:
Hahah, jah, inderdaad, dingen afmaken.. ook zoiets! Ik heb geen ADHD ofzo, maar ik heb zo af en toe echt de aandachtsspan van een goudvis denk ik.. nou jah, ligt eraan wat ik aan het doen ben. Dingen die ik (althans op het moment) leuk of interessant vind kan ik me echt urenlang op concentreren, met andere dingen (colleges volgen!) heb ik al vet moeite om het 10 minuten vol te houden. Daarna ga ik tekenen ofzo.. Wow, je bent volgens mij echt precies hetzelfde als ik.. heheh, goeie ideen zat, ik ben af en toe supercreatief, en wil ik van alles gaan bouwen. Maar het komt er nooit van. Dan begin ik allemaal tekeningetjes te maken enzo, en lijstjes met wat ik allemaal nodig heb, en dan bedenk ik opeens: hmm, best veel werk. Of ik mis een stom stuk gereedschap ofzo, en dan is het ook gelijk van "oh, laat maar." en dan wordt het het zoveelste onafgemaakte plan. Grappig. Ik dacht altijd dat ik de enige freak was. Vriendjes? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() akumabito@hotmail.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
bang om alleen te zijn igfy | 21 | 28-03-2012 17:37 | |
Psychologie |
Ongelukkig/alleen zijn Verwijderd | 43 | 16-10-2006 13:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel Verwijderd | 14 | 07-01-2006 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zijn Openbare Vervoering Ieke | 0 | 03-08-2005 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Bloederziel Alleen Evito | 2 | 11-12-2002 17:41 |