Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 16:37
mark_h
mark_h is offline
Ik vind het echt bloedgeil om te spanken, natuurlijk moet het voor haar wel leuk blijven. Wat vinden jullie van spanking (billenkoek), op seksueel gebied? Ervaring ermee en misschien wel tips? Wat zijn de do en don'ts? Het gaat nadrukkelijk niet om mishandeling ofzo, maar het geven van billenkoek, wat seksuele gevoelens oproept.

Edit: ik had het een beetje verkeerd omschreven. Het leek net zoals het voor mij een 'droom' is, maar het gaat om mij om het uitwisselen van ervaringen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:40
Nona
Nona is offline
Ik zou zeggen: ga eens op zoek.

Ik vind pijnprikkelingen bij de seks vaak best leuk (bij genoeg opwinding), maar ik ga niet voor de blauwe plekken.
Oud 31-03-2006, 17:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Pijnprikkels tijdens de seks kan ik heel fijn vinden en kunnen heel hevig bijdragen aan mijn gevoel - mits de opwinding op dat moment groot genoeg is - tijdens de seks vind ik spanking over het algemeen dan ook geen probleem, maar als ik in m'n lievige buitjes ben (en dus ook zin heb in lieve seks) hoeft vriendlief het echt niet te proberen, simpelweg omdat ik dan geheid een klap terug geef.
Ik denk dat je zulke dingen dan ook het best even kunt overleggen met je vriendin, zodat ook zij haar voorkeuren en momenten uit kan spreken, en zodat jullie beide weten hoever jullie kunnen gaan. Tenminste, dat lijkt mij persoonlijk wel zo wijs.

Pas btw wel op met hoe hard je slaat, mijn vriend deed het vorige maand gewoon als geintje en ik kon s'avonds serieus niet meer normaal zitten - blauw ja, haha -.

Overigens ben ik wel van mening dat spanking enkel leuk kan zijn tijdens de seks zelf, als ik gewoon voorbij loop om bijwijze van wat te drinken te pakken hoef ik echt geen klap op m'n kont te krijgen. Sterker nog; Ik vind het op zulke momenten gewoon hoogst irritant...
Oud 31-03-2006, 17:50
Verwijderd
Dat lijkt me nou echt iets dat zo 'bereikbaar' is dat je, als je een vriendin hebt, het zeker wel aan haar kan voorstellen met een goede kans dat ze 't wel eens wil proberen .
Ik vind er zelf niet zo veel aan, maar heb 't dus wel geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 18:57
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
HvJ schreef op 31-03-2006 @ 18:37 :
Pas btw wel op met hoe hard je slaat, mijn vriend deed het vorige maand gewoon als geintje en ik kon s'avonds serieus niet meer normaal zitten - blauw ja, haha -.
Je voelt op een gegeven moment toch wel hoeveel pijn het doet en vraagt hem dan te stoppen? Een paar goede kletsen kunnen hard aankomen, maar na twee klappen heb je niet zoveel pijn dat je de 's avonds niet meer kan zitten. Als je een poosje daarna echt niet meer kunt gaan zitten heeft hij je behoorlijk wat harde kletsen gegeven en had je volgens mij best tussendoor hem kunnen vragen te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 21:58
Kaps
Kaps is offline
Ik heb vaak wel de neiging om het te doen, maar ben bang haar teveel pijn te doen.
Behalve natuurlijk als de chick in kwestie al aangegeven heeft dat ze het bloedjegeil vindt gespankt te worden.
Oud 31-03-2006, 22:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
mark_h schreef op 31-03-2006 @ 19:57 :
Je voelt op een gegeven moment toch wel hoeveel pijn het doet en vraagt hem dan te stoppen? Een paar goede kletsen kunnen hard aankomen, maar na twee klappen heb je niet zoveel pijn dat je de 's avonds niet meer kan zitten. Als je een poosje daarna echt niet meer kunt gaan zitten heeft hij je behoorlijk wat harde kletsen gegeven en had je volgens mij best tussendoor hem kunnen vragen te stoppen.

Zoals ik al zei: Hij deed het als geintje. En geloof me, als je 1x goed gericht slaat heb je best kans dat je, net zoals mij, dus echt even een stuk minder lekker zit. Daar zijn echt geen herhaaldelijk, harde klappen voor nodig.
Oud 01-04-2006, 03:46
mandark
mandark is offline
maar je hebt wel teruggeslagen toch?
Oud 01-04-2006, 08:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 01-04-2006 @ 04:46 :
maar je hebt wel teruggeslagen toch?
Uhu, uiteraard
Oud 01-04-2006, 15:15
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
EPD schreef op 31-03-2006 @ 22:58 :
Ik heb vaak wel de neiging om het te doen, maar ben bang haar teveel pijn te doen.
Behalve natuurlijk als de chick in kwestie al aangegeven heeft dat ze het bloedjegeil vindt gespankt te worden.
Zachtje slaan kan ook. Goede kletsen uitdelen mag dan wel een lekker geil gevoel geven, als zij er niet blij mee is, zou ik er geen probleem van maken om er wat zachtere klapjes van te maken. Het gaat er ook om dat zij zich min of meer op dat moment zich aan jou onderwerpt en dat dat jou een kick kan geven. Misschien geilt het haar ook flink op, zegmaar als voorspel eens lekker over de knie
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 16:57
Nona
Nona is offline
Citaat:
mark_h schreef op 01-04-2006 @ 16:15 :
Zachtje slaan kan ook.
Als je slaat hoef je bij mij niet met een zacht tikje aan te komen, dan ga ik minachtende blikken werpen. Mep goed of mep niet.
Oud 01-04-2006, 17:10
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-04-2006 @ 17:57 :
Als je slaat hoef je bij mij niet met een zacht tikje aan te komen, dan ga ik minachtende blikken werpen. Mep goed of mep niet.
Niet te hard dan. Als je te hard slaat is de lol voor haar er misschien wel af, waardoor je helemaal geen kletsen meer uit mag delen. Liever iets dan niets. Je kunt natuurlijk ook zegmaar met gewonen kracht slaan maar dan veel meer kletsen uitdelen, waardoor het toch nog wel wat pijnlijk wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 17:17
Verwijderd
Ik vraag me altijd af waaróm mensen zulke dingen nou geil vinden? Kijk, iemand die behoorlijk macho doet en me op het bed smijt ofzo, daar kan ik inkomen. Maar iemand die mij over de knie wil leggen? Kom nou, ik ben geen klein kind :\
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 17:19
Nona
Nona is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-04-2006 @ 18:17 :
Ik vraag me altijd af waaróm mensen zulke dingen nou geil vinden? Kijk, iemand die behoorlijk macho doet en me op het bed smijt ofzo, daar kan ik inkomen. Maar iemand die mij over de knie wil leggen? Kom nou, ik ben geen klein kind :\
Pijnprikkels zorgen voor het loslaten van bepaalde hormonen en neurotransmitters, die nog eens voor een beetje extra opwinding kunnen zorgen.

Overigens, slaan is niet de enige optie. Denk eens aan iemand die zijn nagels in je rug zet, daar krijg je misschien minder foute associaties bij.
Oud 01-04-2006, 17:46
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-04-2006 @ 18:17 :
Het geeft het gevoel de baas te zijn en je kunt ook niet ontkennen dat blote billen (en de rest) behoorlijk seksueel opwindend kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 18:11
Verwijderd
Post amice Zweepje niet meer?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 18:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Voor 'billenkoek' ben ik niet zo in (heb een bloedhekel aan elke vorm van slaan of dingen die ik daarmee associeer, dus misschien komt het daar wel vandaan), maar harde seks, nagels, bijten en stevig bij mijn haar vastgepakt worden kan ik we erg geil vinden Zowel om te doen als om te ontvangen zegmaar.

Net als seks uit woede waarbij vrij hardhandig met elkaar om gegaan wordt. Kan ook erg opwindend zijn.

Heb gister de film 'Unfaithfull' gezien en damn, daar zitten een paar mooie van dat soort scenes in!
Oud 01-04-2006, 19:55
Flowerless
Flowerless is offline
Eerst gewoon een paar keer rustig proberen, waarbij je telkens aan haar vraagt van hoe het gaat en hoe zij het ervaart. Zo merk je of je goed/te hard/ te zacht slaat. En misschien kan je keertje afwisselen in materiaal, bijv keer zweepje ipv hand of liniaal, pingpongbletje. (zover als je fantasie gaat...)

Het belangrijkste is gewoon dat je goed naar elkaar luistert, dat je stopt als zij stopt zegt.

Don't judge by age
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 20:56
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 01-04-2006 @ 20:55 :
Eerst gewoon een paar keer rustig proberen, waarbij je telkens aan haar vraagt van hoe het gaat en hoe zij het ervaart. Zo merk je of je goed/te hard/ te zacht slaat. En misschien kan je keertje afwisselen in materiaal, bijv keer zweepje ipv hand of liniaal, pingpongbletje. (zover als je fantasie gaat...)

Het belangrijkste is gewoon dat je goed naar elkaar luistert, dat je stopt als zij stopt zegt.

Don't judge by age
Nadeel van een zweepje is juist dat je snel te hard slaat. Met de hand heb je dat veel beter onder controle. Is zo'n pingpongbetje trouwens niet snel kapot?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 01-04-2006 @ 18:19 :
Pijnprikkels zorgen voor het loslaten van bepaalde hormonen en neurotransmitters, die nog eens voor een beetje extra opwinding kunnen zorgen.

Overigens, slaan is niet de enige optie. Denk eens aan iemand die zijn nagels in je rug zet, daar krijg je misschien minder foute associaties bij.
Oh, een beetje pijn begrijp ik wel, maar dan wel als het veroorzaakt wordt omdat de seks zo heftig is. Er is niks wilds aan iemand over de knie nemen, daar moet je juist heel beheerst voor zijn. En iemand pijn doen om het pijn doen, i.p.v. dat het je gewoon niets meer kan schelen... nah.

Hm, kweet het niet, dat hele schoolmeester-idee is gewoon absoluut geen turn-on voor mij. Maar goed, doe gewoon wat je niet laten kan, verder.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:47
Roos
Roos is offline
Je legt iemand toch ook niet over de knie? Je geeft gewoon een tik terwijl je bezig bent.
Oud 02-04-2006, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2006 @ 01:47 :
Je legt iemand toch ook niet over de knie? Je geeft gewoon een tik terwijl je bezig bent.
Nja laat maar, het blijft voor mij even onbegrijpelijk als seks willen met dieren ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 10:30
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2006 @ 01:47 :
Waarom niet? Als voorspel ofzo. Je kunt natuurlijk ook een paar kletsen uitdelen als zij zich in de goede positie bevindt onder het vrijen, maar over de knie, gecombineerd met een rollenspel bijvoorbeeld, geeft mijns inziens een extra dimensie aan het voorspel. Zij vindt het bijvoorbeeld best geil om te neuken met redelijk gevoelige billen, die ik eerst even onder handen heb genomen. Het geilt niet alleen mij gigantisch op, maar haar ook.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 10:31
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 02:01 :
Nja laat maar, het blijft voor mij even onbegrijpelijk als seks willen met dieren ofzo
Dit vind ik wel een hele gekke vergelijking. Seks met dieren vind ik absoluut niks. Als jij klappen op je blote kont krijgt van je vriend, doet dat op seksueel gebied dan helemaal niks met jou?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 11:39
Nona
Nona is offline
Citaat:
mark_h schreef op 02-04-2006 @ 11:30 :
Waarom niet? Als voorspel ofzo. Je kunt natuurlijk ook een paar kletsen uitdelen als zij zich in de goede positie bevindt onder het vrijen, maar over de knie, gecombineerd met een rollenspel bijvoorbeeld, geeft mijns inziens een extra dimensie aan het voorspel.
Ik denk dat de meeste mensen hier dat maar ongemakkelijk vinden en er geen associaties bij hebben die bij seksualiteit passen. Als iemand dat bij mij zou proberen zou ik hem ook aankijken of hij gek was geworden. Een tik is leuk, maar ik ben wat te knuffelig voor jouw ideeën en ik denk de meerderheid hier wel.

*doet denken aan een aflevering van sex and the city*
Oud 02-04-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
mark_h schreef op 02-04-2006 @ 11:31 :
Dit vind ik wel een hele gekke vergelijking. Seks met dieren vind ik absoluut niks. Als jij klappen op je blote kont krijgt van je vriend, doet dat op seksueel gebied dan helemaal niks met jou?
Seks met een guillotine, dan Het heeft in mijn belevenis gewoon helemaal niets met seks te maken. Als ik klappen op mijn blote kont zou krijgen van een eventuele vriend, dan zou ik hem waarschijnlijk verbijsterd aankijken en vervolgens heel hard lachen of hem terugslaan. Die koppeling zit er bij mij gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 12:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
mark_h schreef op 02-04-2006 @ 11:31 :
Als ik 'over de knie' word gelegd doet dat inderdaad op seksueel gebied helemaal niets met me. Sterker nog ik zou keihard in de lach schieten en je gewoon een klap voor je kop terug verkopen. Ik zou de seksuele link/plezier voor jou wel begrijpen, maar voor mezelf totaal niet. Gewoon tijdens de seks zelf een keer een (flinke) tik; Mwoah prima, gaaf zelfs, maar verder? No thanks.
Oud 02-04-2006, 15:07
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 13:35 :
Seks met een guillotine, dan Het heeft in mijn belevenis gewoon helemaal niets met seks te maken. Als ik klappen op mijn blote kont zou krijgen van een eventuele vriend, dan zou ik hem waarschijnlijk verbijsterd aankijken en vervolgens heel hard lachen of hem terugslaan. Die koppeling zit er bij mij gewoon niet.
Dan is het denk ik iets van een fetisj voor mij. Ik kan me best indenken dat als je vriend gewoon heel koelbloedig bij wijze van spreke billenkoek geeft zoals een klein kind dat krijgt, je er weinig seksueel aantrekkelijk aan vindt. Maar als hij het op een beetje een plagerige manier doet, niet direct hard slaat, maar bijvoorbeeld eerst een paar klappen op je broek, hem zachtjes uittrekt en paar op je slipje/billen met string aan en vervolgens op je geheel ontblote billen? De kracht van de tikken langzaam opbouwen. Dan houd je het ook veel langer vol. Dat lijkt me toch even wat sensueler dan gewoon een paar harde klappen op je blote billen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 15:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Die beschrijving komt al iets meer in een seksuele richting. Maar dan nog zou het voor mij niet opwindend kunnen zijn, ik denk om de reden die ik al eerder heb genoemd.

Ik vind het fijn als hij aan mijn billen zit en er af en toe zachtjes in knijpt of zijn nagels erin zet, maar om daar geslagen te worden? Nee, dat is echt niks voor mij, ik zou me dan heel goedkoop en gebruikt voelen. En die rol kan ik (tot op heden) niet aannemen
Oud 03-04-2006, 05:01
Verwijderd
Raven naamzoek
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:02
Nona
Nona is offline
Citaat:
mark_h schreef op 02-04-2006 @ 16:07 :
Dan is het denk ik iets van een fetisj voor mij.
Fetish en seksueel sadisme of masochisme worden in de psychodiagnostiek van elkaar gescheiden. Wat jij wellicht benoemt is seksueel sadisme. Voor meer informatie kun je eens de DSM-IV-TR criteria opzoeken van beide dingen. Zoek eens op domeinen van .edu, dan vind je wel wat.
Oud 03-04-2006, 15:41
Mousse
Mousse is offline
Ik heb wel is iemand een klap gegeven omdat ie dingen deed waar ik geen zin in had, maar dat is heel wat anders.

Ot:
nog nooit geprobeerd eigenlijk, het lijkt me ergens wel spannend.
Oud 03-04-2006, 16:04
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Mousse schreef op 03-04-2006 @ 16:41 :
Ik heb wel is iemand een klap gegeven omdat ie dingen deed waar ik geen zin in had, maar dat is heel wat anders.

Ot:
nog nooit geprobeerd eigenlijk, het lijkt me ergens wel spannend.
Toch nog iemand. Waar het ook omgaat bij spanking is dat er een soortemet seksuele spanning opgebouwd wordt die je later natuurlijk met lekkere seks doorbreekt. En ik kan je vertellen, dat is voor beide lekker (als je er beide natuurlijk van houdt).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:43
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
mark_h schreef op 01-04-2006 @ 21:56 :
Nadeel van een zweepje is juist dat je snel te hard slaat. Met de hand heb je dat veel beter onder controle. Is zo'n pingpongbetje trouwens niet snel kapot?
Zweepje vergt soms inderdaad wat oefening. Misschien om te leren "richten" eerst op een kussen oefenen. Dan leer je een beetje de bewegingen van de zweep en hoe je het beste kan slaan. Aan de deuk in het kussen kan je ook zien hoe hard je hebt geslagen.. (niet hard geslagen , klein deukje etc..)
Als je het op huid probeert, dus een persoon kan je aan de reactie van de huid ook al de impact van de slag zien, als het in een keer rood wordt heb je dus te hard geslagen. Ook kan je het merken aan de temperatuur van de huid, of die warmen wordt. Als de huid soort van dikker aanvoelt sla je ook te hard.
(Je moet trouwens niet schrikken als de volgende ochtend kleine blauwe plekjes ziet, terwijl je die avond redelijk had geslagen. Ligt aan de gevoeligheid van de huid.)

En je moet wel heel erg hard slaan om een pingpongbletje kapot te slaan... Ik denk juist dat je met een bletje eerder harder slaat dan met een zweepje.

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:50
Nona
Nona is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 03-04-2006 @ 19:43 :
En je moet wel heel erg hard slaan om een pingpongbletje kapot te slaan... Ik denk juist dat je met een bletje eerder harder slaat dan met een zweepje.

Ik denk dat een zweepje meer snijdt (althans, zo'n paardrijzweepje, er zijn ook zachtere). Een bletje verdeelt de kracht.
Oud 03-04-2006, 19:03
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-04-2006 @ 19:50 :
Ik denk dat een zweepje meer snijdt (althans, zo'n paardrijzweepje, er zijn ook zachtere). Een bletje verdeelt de kracht.
Paardrij zweepjes is ook meer voor gevorderd. :$ Ik bedoel dat het niet handig is om daarmee te beginnen...
Er is een heel scala aan zweepjes te vinden. Je hebt zwepen met meerdere strengen eraan dat verdeelt ook de kracht. Je hebt ook hardere zwepen zoals "bullwhip"...
Gaat er om wat je gewoon leuker/fijner vind, een bletje kan dezelfde impact hebben als zweepje. Hangt eraf hoe hard je ermee slaat.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 03-04-2006 @ 20:03 :
Paardrij zweepjes is ook meer voor gevorderd. :$ Ik bedoel dat het niet handig is om daarmee te beginnen...
Er is een heel scala aan zweepjes te vinden. Je hebt zwepen met meerdere strengen eraan dat verdeelt ook de kracht. Je hebt ook hardere zwepen zoals "bullwhip"...
Gaat er om wat je gewoon leuker/fijner vind, een bletje kan dezelfde impact hebben als zweepje. Hangt eraf hoe hard je ermee slaat.
AngelLena had er bijna 1 voor haar verjaardag gekregen.
Maar weet je hoe duur die krengen zijn???
Oud 03-04-2006, 19:23
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-04-2006 @ 20:12 :
AngelLena had er bijna 1 voor haar verjaardag gekregen.
Maar weet je hoe duur die krengen zijn???
Zou leuk cadeau zijn

Tjah helaas zijn zweepjes vrij duur, maarja je moet er wat voor over hebben hè
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:39
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 03-04-2006 @ 20:23 :
Zou leuk cadeau zijn

Tjah helaas zijn zweepjes vrij duur, maarja je moet er wat voor over hebben hè
Paardrijdzweepje heb je al voor 5 euro of zo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 08:39
Mousse
Mousse is offline
Wat mij trouwens wel gaaf lijkt is een zweepje met van die veertjes. Iemand helemaal gekmaken en vastbinden en bewerken ooh *droomt verder*.. maar goed dat hoort niet echt in dit topic thuis.

Als ik alles lees moet er volges mij best wel veel plezier te beleven zijn aan seksuele spanking. Ik hoop het ooit nogi s te proberen!
Oud 04-04-2006, 12:20
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Mousse schreef op 04-04-2006 @ 09:39 :
Wat mij trouwens wel gaaf lijkt is een zweepje met van die veertjes. Iemand helemaal gekmaken en vastbinden en bewerken ooh *droomt verder*.. maar goed dat hoort niet echt in dit topic thuis.

Als ik alles lees moet er volges mij best wel veel plezier te beleven zijn aan seksuele spanking. Ik hoop het ooit nogi s te proberen!
Iemand vastbinden, maar zelf ook onder handen genomen worden?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 12:03
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Mousse schreef op 04-04-2006 @ 09:39 :
Anders zakt dit topic ook maar naar beneden, je mag wat mij betreft best wat van je spankingachtige fantasieën posten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:56
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Af en toe n klap tijdens t neuken kan heel heet zijn, maar als ie me over de knie zou leggen zou ik me rot lachen en ook ongemakkelijk voelen. en ik zou inderdaad de neiging hebben om hem een klap terug te geven of in zn been te bijten ofzo. nogal belachelijk.
Oud 12-04-2006, 21:13
kenni
kenni is offline
Af en toe kan leuk zijn.. maar NIET elke keer..
Oud 12-04-2006, 22:08
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
weakasIam schreef op 12-04-2006 @ 22:13 :
Af en toe kan leuk zijn.. maar NIET elke keer..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:38
botervleug
botervleug is offline
Vrouwenbillen zijn niet zo heel gevoelig, het is een laagje spek, spier en een paar zenuwuiteinden. In staat van opwinding wordt vanalles aangemaakt aan chemische/hormonale blijmakers en pijnstillers. Dus als de dame lekker opgewonden is kan je meestal wel kletsen. Een mooie klets hoeft trouwens sowieso geen pijn te doen, het hangt allemaal af van de vorm van de hand.

Van tevoren spanken of voor een rollenspel is iets heel anders, en dan is de link idd zoals al werd genoemd te onduidelijk. Ik ben alleen voor zacht spanken tijdens seks & opwinding. Ja en misschien als grapje een keertje zacht slaan tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 20:43
mark_h
mark_h is offline
Goede uitleg
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 20:36
Meadow
Meadow is offline
Ik ben pro meppen . Maar dan gelieve niet op mijn kont maar op mijn rug. Dat gaat wel eens tot blauwe plekken. Met een leren riem, of van die ijzeren bolletjes touwtjes. Het gaat me dan om het machtsspel wat erbij hoort en een soort endorfinekick. Maar dat is waarschijnlijk te extreem voor TS.
Oud 19-04-2006, 11:33
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
I love it!!
moet natuurlijk niet elke keer gebeuren, dan wordt t te gewoon, maar k vind 't heerlijk om onverwacht een klets op mn kont te krijgen. k word dr bloedgeil van. kan niet precies beschrijven wat ik voel maar heb een beetje de drang om nog sneller en harder door te gaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten