Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
elke keer als ik die hd erin plugde zei hij bootdisk error (hij werd wel herkent) owja, toen ik die disk erin stopte en hij startte op in xp.. dan ging xp elke keer proberen dat ding te instaleren en dat ging elke keer fout waardoor hij elke keer rebootte (is niet zo gek want hij was nog niet geformatteerd enzo)... dus moest ik met fdisk kloten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
net een maxtor 40 gig 5400 rpm gehaald.
toen ik hem erin had gezet en hem ging opstarten gaaf die bij primary hd: None aan en ook bij me secondary gaf die None aan. als ik de kabels loshaal van me 2e geeft ie wel gewoon een hd aan bij de primary. maar nu??? ![]()
|
![]() |
hmmmm beide op dezelfde IDE kabel aangesloten zeker ?? check ff je jumper instellingen, kan wel eens een probleempje geven...
staan meestal bovenop de harde schijf aangegeven, zorg ervoor dat 1 HD master is de andere slave dan moet het wel werken
|
![]() |
Het was idd die jumper die fout zat. Maar nu herkent ie bij opstarten beide schijven, en kom ik gewoon in windoos. Als ik nu bij "deze computer" kijk staat die extra schrijf er alleen nog niet bij. Wat is nu de volgende stap?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Universaai middel ontdekt tegen alle soorten kanker #1435 Thomasvan'taug | 501 | 28-06-2011 08:35 | |
Software & Hardware |
[Software] Full HD copy Kawoutertje | 4 | 08-02-2005 00:13 | |
Software & Hardware |
[PC] OS op HD 8Mb cache of HD 2Mb cache? RiBe | 14 | 05-09-2004 12:59 | |
Software & Hardware |
harddisk probleem tandenborstel | 0 | 28-12-2003 09:14 | |
Software & Hardware |
[HD] to be te warm or not to be te warm Kawouter | 13 | 10-10-2003 10:45 | |
Software & Hardware |
nieuwe HD aansluiten Kawouter | 11 | 05-09-2003 16:05 |