| Advertentie | |
|  | |
|  20-06-2002, 15:50 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 Druk op Start -> Uitvoeren en typ in 'regedit' (zonder de quotes). Ga dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en verwijder de urls die je wilt. Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade tengevolge deze actie door de gebruiker | |
|  20-06-2002, 15:57 | ||
|   | Citaat: 
 Voordat ik kabel had, hadden we internet via CompuServe, denk dattut daar aan ligt. | |
|  20-06-2002, 16:03 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
    ) geheugen staan. Even je browser afsluiten, weer regeditten, browser opstarten en ff checken | |
|  20-06-2002, 16:24 | ||
|   | Citaat: 
 Het is toch best moeilijk. In dat register staat niet bijzonder veel; alleen importeren en exporteren ensow. | |
|  20-06-2002, 17:13 | |
| 

Klik boven in beeld op "Extra", dan op "Internet-Opties...", dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK. Als er geen menu "Extra" of geen optie "Internet-Opties..." bestaat, ga dan naar "Beeld" en naar "Opties" en dan op de knop "Geschiedenis wissen" bijna rechtsonderin en dan twee keer op OK. Zo, voor als je weer online komt   | |
|  20-06-2002, 17:39 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  20-06-2002, 17:59 | |
|   | 

Yo, ik heb die ook geprobeerd, er staat als je alles doet zoals je het zegt      ° standaard en alle urls die ik sinds geschiedenis wissen heb geprobeerd, ma die url gaan wel weg, ma die voor ges wissen blijven dus in het geheugen staan ps: ik ben nie zo blond als de vorige dumbass ma ik vind het toch ook nie. moet ik die standaard verwijderen ofzo? let me know tnx | 
|  20-06-2002, 21:28 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  | 
| 
 | 
 |