Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Waar ik oorspronkelijk de kennis heb opgedaan kan ik me niet meer haarscherp herinneren, waarschijnlijk door gebruik van cannabis
![]() However, ik kwam het oa. hier tegen. http://www.epub.nl/artikel.php?tijds...ek+in+Praktijk Maar misschien heeft BNN idd de waarheid wel in pacht. Misschien is het dan ook tóch waar dat je na een trip 20 jaar lang ipv mensen lucifers kan zien rondlopen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vodka met cola of jus en een heerlijke mixjoint. Chill muziekje erbij en een beetje wazig computeren. ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vernauwen vs verwijden ' same goes for nicotine. However, ik draai heutzutage puurder dan voorheen en hoef me nochtans geen zorgen meer te maken over evt rode ogen. Want zo absurd rood zijn ze eigenlijk nooit meer.
||
Citaat:
Dan is het 9 van de 10 keer namelijk eigen teelt en daar heb ik over het algemeen geen goede ervaringen mee. Ik haal meestal 1 gram en draai daar 3 joints uit. De hoeveelheid verschilt meestal wel per persoon. De een doet veel meer wiet in een joint dan de ander. Hoeveel je er ongeveer voor moet betalen is afhankelijk van de kwaliteit. Ik ga meestal in de shop voor wiet van rond de 7 euro de gram (goedkoopste is 4 duurste is 11) dan weet ik zeker dat ik degelijk spul heb. Je hebt inderdaad big vloeitjes nodig. Deze kan je halen in de coffeeshop maarja daar mag je nog niet heen. Tabakszaken hebben ze vast ook wel en anders moet je gewoon ff aan degene die de wiet voor je regelt vragen of diegene ook een pakje vloeitjes (en tippies) voor je wil regelen. Ik zou voor smoking red gaan. Dat is zegmaar de meest standaard soort die er is. Het meest gebruikelijk is inderdaad dat je tabak en wiet door elkaar mengt, dit in een big vloeitje doet, een tippie erbij aan het einde om het geheel goed stevig te maken en het voorkomt dat je tabak naar binnen hijst wat je echt niet wilt. Daarna gewoon dichtrollen. Laat dit door iemand doen die weet hoe het werkt anders zit je een uur te kloten om hem dicht te krijgen (ik ga er even vanuit dat je niet kan draaien mocht je shag roken dan komt het in weze op het zelfde neer als een shaggie draaien alleen het is wat groter. Je merkt het effect als het goed is binnen een paar minuten. Sommige mensen voelen er echter de eerste keer helemaal niets van. Ga niet zitten wachten tot het komt want dan komt het dus niet. Gewoon relaxed ergens zitten waar je je vertrouwd voelt (bij voorkeur thuis maar ik kan me nog voorstellen dat dit lastig is). Zorg voor wat chills te drinken voor erbij want je kan een gigantisch droge bek ervan krijgen. Ook een snackbar of iets vervangends waar je voedsel kan krijgen is erg aan te raden. Dan gewoon normale hijzen nemen en normaal inhaleren. Ik weet niet of je rookt... Als je dit wel doet dan je joint net zo oproken als dat je met je peuk zou doen. Veel succes en veel plezier en laat even weten wat je ervan vondt.
||
Citaat:
![]() O ja zet er een relaxed muziekje bij op. Dat komt het goede gevoel vaak wel ten goede. En als je wazige gesprekken wilt voeren moet je eigenlijk op een bij voorkeur open plek in het donker gaan zitten en dan naar de sterren gaan zitten staren. ![]()
||
Citaat:
Vervolgens goed de wiet en tabak verdelen. Gelijkmatig over het vloeitje is wel zo handig. Verder zal je de draaitechniek echt zelf moeten masteren. Het is praktisch hetzelfde als een shagie alleen dan wat groter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |