Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach,jah, het zal wel een collectief jank-nummer worden. blah
||
Citaat:
|
![]() |
Geen..
Elke dag sterven er duizende mensen. Als ik dood ga krijg ik misschien een hoekje van amper 1 bij 1 in de Gelderlander, en ik heb toch heel wat aardigere ideeen dan de heer Fortuyn. Voor mij hoeft het allemaal niet zo.
||
Citaat:
greetz
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm ..toevallig dat dit voorbij kwam..
Winamp staat hier dus op random.. en ongeveer tijdens het nieuws gister begon opeens "murder the government" (nofx) te draaien.. ai ... Maar denk niet dat dat zo heel geschikt is..somehow. Eerlijk gezegd denk ik dat dr weer een of ander uitgerangeerd b-artiestje opstaat die z'n hele leven lang al fan van pim is geweest ( ![]() (da's dus hoe het meestal gaat... tragische dingen worden altijd uitgemolken..)
||
![]() |
Citaat:
Gelukkig geloven we niet allemaal nog in slavernij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien haal ik uit jou reactie dat je van mening bent dat Pim Fortuyn een nogal onschuldig slachtoffer is, wat ik niet met je eens ben. Maar daar is geloof ik een ander forum voor ![]()
|
walgenlijk datje dood wordt geschoten om je idealen en als extreem rechts wordt afgeschilderd terwijl je dat neit bent....
kwas het neit met hem eens maar het blijft een in en in trieste zaak... maar wat ik zoniet triester vind is dat nu gebeleken is dat de dader een milleuactivist is men zich "en masse "" tegen milleuactivisten gaat keren.. vooral de telegraaf maakt me aan het kotsen... linksnederland is nu de zondebok... ![]() ik ben niet voor een liedje voor iemand omdat ie dood is..maar als het dan moet... betercore-tolerance dropdead- justify your violence seein red- life is short the swarm-bleeding to death
|
![]() |
ik zie steeds weer dat iedereen denk dat pim fortuyn extreem rechts was, maar dat was helemaal niet zo, hij was rechts en had wel es een harde uitspraak ergens over maar het is niet zo dat hij extreem rechts was en dat wou hij zelf ook niet zijn. hij wou er niet eens mee geassocieerd worden. pim was gewoon rechts en had een uitgesproken mening, zoals zovelen onder ons.
|
![]() |
||
Citaat:
jammer dat een deel van links nederland dit neit inziet enzichzelf zo te kakken zet ![]()
|
![]() |
Who cares wat voor ideeen die man had...niemand verdient zo koelbloedig te sterven, zelfs je ergste vijand niet.........
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Als hij in de plaats van "De Moslimse cultuur is een achterlijke cultuur." Had gezegt: "In de Moslimse cultuur komen meer achterlijke mensen voor als in de NL-se cultuur". Dan was hij een man geweest die een andere mening had. Maar geen foute. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|