Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 14:34
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hoi,

ik heb op stap gezoend met een leuke jongen, nu hoor ik van goede bronnen dat hij een soort sexrelatie heeft met een ander meisje. Dit is sowieso waar.
Hij vroeg of ik langs wilde komen te eten en filmpje kijken, dit heb ik gedaan, was gezellig!
Maar verder niks gebeurt, we hebben alleen gezoend.
Ik kwam vannacht thuis vanaf zijn huis, en was best blij, het is echt een leuke slimme mooie gezellige jongen

Nu sprak ik een vriendin van me, die vertelde dat hij morgen dus met dat andere meisje heeft afgesproken, ze gaan samen eten en slapen.. Tja... ik ben er gisteren maar niet over begonnen omdat ik vond dat dit mijn zaak (nog) niet is, maar dit vind ik niet zo leuk!

Nu smst hij of ik nog es met hem af wil spreken. Tja dat wil ik ook wel maar ik wil niet een van de velen zijn, in geen geval! Wat vinden jullie, moet ik als hij me rechtuit vraagt iets af te spreken via sms, hem dan dan ook via sms maar zeggen dat hij het kan bekijken, of zal ik met hem afspreken en dan hem ermee confonteren?
Moeilijk hoor, we hebben namelijk niet iets met elkaar.. hebben we het ook niet over gehad. Ik heb een beetje het gevoel als ik er over begin dat hij zoiets heeft van waar bemoei jeje mee..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 21-01-2006 @ 15:34 :
Maar verder niks gebeurt, we hebben alleen gezoend.

Maar goed, waarom nog tijd aan verspilling als je er toch niks mee wil? Gewoon niet reageren op sms'jes et cetera.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 14:40
Iduna
Iduna is offline
Je begrijpt dat hij geen relatie met jou wil. Wil je iets vasts? Dan moet je niet bij hem zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 15:33
Tsu
Tsu is offline
Blijkbaar gaat hij niet 100% voor jou, omdat hij een sexrelatie heeft met iemand anders.
Als je nou eens de mobiele telefoons achterwege laat en gewoon een gesprek met hem aangaat, dat scheelt geld en miscommunicaties.
Dan moet je het er gewoon over hebben, je hoeft hiervoor ook niets met elkaar te hebben om erover te kunnen praten, lijkt me.
Je moet gewoon vragen wat hij van jou verwacht op dit moment, of hij serieus iets met jou wil beginnen of niet. Als hij dan ja zou zeggen, moet je vragen waarom hij dan nog rotzooit met iemand anders. En als hij nee zegt, kan je ook vragen waarom hij een van twee walletjes eet dan.

Succes ermee
Oud 21-01-2006, 15:52
Verwijderd
Ik wilde bijna zeggen dat je met hem moet gaan praten, maar misschien is dat naïef. Als je niet zeker wist of hij een seksrelatie met iemand heeft, kan het een roddel zijn en moet je wel praten. Nu lijkt het me gewoon een kwal.

En trouwens, zoenen met iemand die zoveel meisjes 'heeft', dat is geen goed idee. Weet jij veel wat hij allemaal heeft opgelopen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 15:54
Sartre
Sartre is offline
Met andere woorden: jij vind hem erg leuk en je wil graag meer met hem. Hij is gewoon lekker een beetje aan het rondsletten en probeert met zoveel mogelijk meisjes een leuke tijd te hebben. De kans dat je er iets serieus uit sleept is klein. Aan de andere kant: als hij je vraagt of je nog iets wil afspreken nadat jullie gezoend hebben betekend dat wel dat ie je leuk vind.
Duik er gewoon in, waarschijnlijk wil hij momenteel geen vaste relatie maar misschien wil ie met jou ook wel eens eten en slapen.
Oud 21-01-2006, 15:59
Escapism
Escapism is offline
anders vraag je em er gewoon ff naar ofzo
Oud 21-01-2006, 16:26
Kayleigh
Kayleigh is offline
waarom zou je ervan uit gaan dat hij niks wil?

miss wil hij gewoon eerst weten wat hij aan je heeft voor hij weg gooit wat hij al heeft.. niet zo netjes, maar ja, jullie hebben toch niks?

ik zou gewoon met hem afspreken en het ter sprake brengen.. zeg gewoon dat je geen onderdeel van zijn harem wil zijn.. lijkt me vrij redelijk.. als hij niet van plan is dat andere meisje op te geven weet je gelijk waar je aan toe bent.. maar ik zou het um eerst ff vragen, ipv voor hem denkt en voorbarige conclusies trekt..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 16:53
Verwijderd
Ik zou gewoon nog een keer met 'm afspreken en dan vragen wat jullie hebben. Dan weet je gelijk op een duidelijke manier waar je aan toe bent, zonder miscommunicatie
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 21-01-2006 @ 15:40 :
Je begrijpt dat hij geen relatie met jou wil. Wil je iets vasts? Dan moet je niet bij hem zijn.
Oud 21-01-2006, 17:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad nog een keer afspreken en dan om duidelijkheid vragen. Wat vindt ie van je? Vindt hij je echt leuk of zoekt hij naar nog een seksrelatie? Als het dat laatste is, kun je zeggen dat jij daar niet naar op zoek bent.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:14
Gothic
Gothic is offline
Ik denk niet dat hij je nog echt leuk vindt, als je hierover gaat zeuren. Je hebt niets met hem, je weet ervan, hij houdt het niet geheim... ik denk dat hij helemaal geen zin heeft in gezeur, maar lekker wil rondsletten en groot gelijk heeft hij ...
Oud 21-01-2006, 17:14
Verwijderd
Wat Chloe Siere zegt.
Daarnaast zou ik als ik jou was toch wel in mijn achterhoofd houden dat hij wel op een bepaalde manier omgaat met meisjes blijkbaar.
Ik bedoel mss denkt dat ene meisje wel dat ze de enige voor hem is
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:06
WolterB
WolterB is offline
Als je niet één van de velen wilt zijn moet je hem vergeten.
Oud 22-01-2006, 10:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zoals WolterB al zegt: Als je niet één van de vele wilt zijn dan moet je hem gewoon vergeten.

Wil je er wel voor gaan? Vraag het hem dan gewoon straight to the point.
Oud 22-01-2006, 13:36
i'mstronger
i'mstronger is offline
bedankt voor de reacties. Ik moest het wel zeggen, ik heb hem gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij met anderen gaat. Hij zei dat zolang wij niks hebben, hij zich niet hoeft te gedragen zoals ik dat wil.. Nou ja ok, jammer! Ik heb gezegd dat ik dan niet meer met hem af wil spreken, hij zei dat hij dat wel jammer vond.
Tja nou ja, ik dacht laat het jullie ff weten hoe het afgelopen is..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 13:39
Verwijderd
Goede keuze. Als hij je écht écht leuk zou vinden, zou het niet in hem op komen met anderen het net zo leuk te hebben, 'omdat hij toch niets verplicht is aan jou'.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 14:12
Tsu
Tsu is offline
His loss toch
Oud 22-01-2006, 16:53
Magican
Magican is offline
Hij is je niet waardf
Oud 22-01-2006, 21:00
Verwijderd
lol
toch blijft het grappig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:22
Verwijderd
Weet je het zeker, sommige mensen hebben een soort karakter om zich heen gebouwd, waardoor vrienden van hem als een seksgod behandelen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 18:23
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Goeie optie voor als je es zin in sex hebt zo te zien

enne anders nie he
Oud 24-01-2006, 08:57
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 09:47
PardonMe
PardonMe is offline
in ieder geval goed gedaan.
Jullie hebben nu allebei duidelijkheid van elkaar en je weet waar je aan toe bent.
Oud 24-01-2006, 10:08
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 24-01-2006 @ 10:47 :
in ieder geval goed gedaan.
Jullie hebben nu allebei duidelijkheid van elkaar en je weet waar je aan toe bent.
ja, precies
Oud 24-01-2006, 15:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-01-2006 @ 11:06 :
Als je niet één van de velen wilt zijn moet je hem vergeten.
Oud 25-01-2006, 15:24
i'mstronger
i'mstronger is offline
Verdorie, ik vind die jongen toch wel een klein beetje leuk denk ik..! Ben ik nu te snel geweest met zeggen dat ik niet meer met hem af wil spreken?

Wat is normaal als je nog niets hebt.. ?
Ik ben niet zo'n expert.. Is het dan wel normaal dat je gewoon nog met jan en alleman (naar bed) gaat, omdat je elkaar niets verplicht bent.. Zou er dan alsnog wel een kans in hebben kunnen zitten dat hij me wel leuker zou gaan vinden en zijn sexrelatie zou dumpen? Of was dit van het begin af aan al gedoemd tot niks.. Ik heb het gevoel dat ik het misschien wat te snel heb afgekapt, en het niet eens een kans heb gegeven.

Maar ja als ik nu een beetje nog een smsje zou sturen o.i.d. dat is ook wel een beetje zwak. niet?

En als hij iets van me wil, kan hij ook wat laten horen, of doet hij dat niet omdat ik heb heb gezegd dat ik niet meer af wil spreken..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 25-01-2006 @ 16:24 :
Verdorie, ik vind die jongen toch wel een klein beetje leuk denk ik..! Ben ik nu te snel geweest met zeggen dat ik niet meer met hem af wil spreken?

Wat is normaal als je nog niets hebt.. ?
Ik ben niet zo'n expert.. Is het dan wel normaal dat je gewoon nog met jan en alleman (naar bed) gaat, omdat je elkaar niets verplicht bent.. Zou er dan alsnog wel een kans in hebben kunnen zitten dat hij me wel leuker zou gaan vinden en zijn sexrelatie zou dumpen? Of was dit van het begin af aan al gedoemd tot niks.. Ik heb het gevoel dat ik het misschien wat te snel heb afgekapt, en het niet eens een kans heb gegeven.

Maar ja als ik nu een beetje nog een smsje zou sturen o.i.d. dat is ook wel een beetje zwak. niet?

En als hij iets van me wil, kan hij ook wat laten horen, of doet hij dat niet omdat ik heb heb gezegd dat ik niet meer af wil spreken..
Als ik echt iemand leuk vind, wil ik niet eens met een ander zoenen, ga maar na. Maar hoe dat bij jongens zit, kweet het niet...

Maar als hij je had gewild, had hij toch wel voor jou gekozen toen je hem dat vertelde?
Oud 26-01-2006, 16:07
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Jongens moeten hun zaad kwijt, dus die moeten wel
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:12
PardonMe
PardonMe is offline
ik vind het niet normaal om met jan en alleman naar bed te gaan als je iemand leuk vindt.
Als je iemand leuk vindt, dan wil je toch juist die persoon..??
Dat hij nog behoefte heeft aan andere meisjes wil dus zeggen dat hij jou niet leuk genoeg vindt of er nog niet uit is.

Ik zou, voor mijn eigen bestwil, gewoon verder niet met die jongen afspreken. Hij gaat af voor mij, of niet, maar dan ook echt helemaal niet.
Dan zorg je er in ieder geval voor dat je achteraf niet gekwetst wordt. Vind hij je toch erg leuk, dan komt hij daar wel achter en komt dan wel terug.
Ik zou in ieder geval niet een van de velen willen zijn!
Oud 26-01-2006, 16:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:07 :
de wc is een prima plek daarvoor jochie...
Oud 27-01-2006, 00:47
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:07 :
briljant
Oud 28-01-2006, 02:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2006 @ 17:32 :
de wc is een prima plek daarvoor jochie...
Er zijn wel gezelliger plekjes hoor schatje.
Reageren

Regels voor berichten