Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 18:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Wie gaan er allemaal op vakantie met hun vriend/vriendin en waar gaat de vakantie heen?
Advertentie
Oud 21-11-2005, 18:36
Experiment
Experiment is offline
Ik ben vorige zomer voor het eerst met mijn vriend op vakantie geweest; dat was naar de Ardennen (kamperen) en Brussel (jeugdherberg).

We waren ook al op wintersport geweest, maar dat was met andere familie.

In februari gaan we naar zijn zus, die tegelijk mijn beste vriendin is, want die zit nu een jaar als au pair in Londen.

En volgende zomer gaan we waarschijnlijk interrailen
Oud 21-11-2005, 18:46
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 21-11-2005 @ 19:36 :

In februari gaan we naar zijn zus, die tegelijk mijn beste vriendin is, want die zit nu een jaar als au pair in Londen.
En ik dan?

Oja, ben dit jaar met mijn vriend naar Turkije geweest.. Was fantastisch!!! Verder een paar keer naar Engeland, daar wonen zijn ouders. En volgende maand met mijn ouders mee naar Amerika samen.
Oud 21-11-2005, 21:52
Dexter_M
Dexter_M is offline
Als het goed gaat, binnekort 4 dagen new york met me vriendje.
Oud 22-11-2005, 09:09
Verwijderd
vorig jaar ben ik 2 weken met mijn vriend naar argeles sur mer geweest, met gogo tours.
dit jaar ben ik met mijn vriend eerst een week naar parijs geweest en daarna naar Vaudevant (ardeche), met de auto.
Volgend jaar weten we nog niet waar we heen gaan, niet te ver weg, misschien duitsland ofzo.
Oud 22-11-2005, 13:50
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ga in februari met mijn ouders, broertje, zus en vriend naar Oostenrijk. We gaan met zen 2jen snowboarden leren, omdat ik nu al 10 jaar skien doe.

Na mijn examens, in Juli, gaan we met zen 2jes op vakantie naar Noord-Holland, een camping..

Allebei maar een weekje...
Oud 22-11-2005, 13:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik zou met mijn ex naar de ardennen gaan weekendje maarja net vantevoren ging het uit dus toen gingen we niet meer en toen as het nog steeds mijn ex en nu ga ik met hem en zn ouders en op wintersport is 2 maanden terug afgesproken ofzo maarja nou kloten we weer wat aan en ik neem aan dat het tegen kerst wel weer wat is dus dan op wintersport
Oud 23-11-2005, 09:40
Verwijderd
Vrijgezel dus ik ga niet
Oud 23-11-2005, 19:58
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-11-2005 @ 10:40 :
Vrijgezel dus ik ga niet
Kan ook...
Oud 23-11-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 23-11-2005 @ 20:58 :
Kan ook...
jammer genoeg

maar nja heel cliche: ik zou anders weekendje parijs/londen oid willen doen.. Kamperen in de Ardennen lijkt me ook super!
Oud 23-11-2005, 20:28
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-11-2005 @ 21:04 :
jammer genoeg

maar nja heel cliche: ik zou anders weekendje parijs/londen oid willen doen.. Kamperen in de Ardennen lijkt me ook super!
Mij ook.. Maarja, nu hebben we al wat anders...
Oud 25-11-2005, 17:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Blijf dit jaar lekker thuis. Ga wel lekker dagjes Amsterdam enzo doen. Mijn vriend is namelijk nog nooit op vakantie geweest en heeft last van heimwee. En ik heb hem de laastste keer zo erg gemist! Dat wil ik niet nog eens.
Oud 28-11-2005, 08:42
snoopy
snoopy is offline
we zijn 2 keer 'echt' op vakantie geweest. 1 keer naar Turkije (Kusadasi) en 1 keer naar Spanje (Madrid en Sevilla).
Ook zijn we twee keer een weekendje weg geweest, naar Antwerpen en naar Londen.
In januari gaan we samen naar Praag!
Oud 28-11-2005, 10:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben twee keer met mijn vriend op vakantie geweest: Vorig jaar naar Cadzand, een weekje op een camping. Afgelopen zomer zijn we gaan zomertoeren door Nederland en zijn we in Schin op Geul, Lauwersoog en Otterlo geweest, in een trekkershut
Oud 28-11-2005, 10:53
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Volgens mij doe ik komend jaar alleen festivals, dus dan is de kans wel aanwezig
Oud 28-11-2005, 15:50
Gwinnie
Gwinnie is offline
We zijn afgelopen zomer een weekje met zn twee weggeweest, gewoon in Nederland en dan maar rondrijden.

Lowlands en Pinkpop zijn we ook nog geweest, maar niet met z'n tweeën.

In februari gaat hij met mijn familie mee op wintersport en we gaan binnenkort is een weekendje antwerpen o.i.d. regelen
Oud 05-12-2005, 08:35
Quay
Quay is offline
Afgelopen zomer naar Mallorca, last minute, was echt lekker!

Volgende zomer weet ik nog niet
Oud 05-12-2005, 13:44
Verwijderd
We zijn twee keer met zn tweetjes naar Lowlands geweest (maar toen hadden we nog niks)
en ook naar andere festivals met andere mensen, ook een keer toen we wel al samen waren

En toen we 4 of 5 maanden samen waren naar Praag, met ongeveer een jaar naar Parijs, en over twee weekjes naar Berlijn

Laatst gewijzigd op 05-12-2005 om 13:47.
Oud 13-12-2005, 12:12
Verwijderd
We willen wel samen op vakantie, maar dat zien we dan wel
Oud 18-12-2005, 15:39
Gothic
Gothic is offline
ik wil iemand om samen mee op vakantie te gaan
Oud 21-12-2005, 12:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Quay schreef op 05-12-2005 @ 09:35 :
Afgelopen zomer naar Mallorca, last minute, was echt lekker!

Volgende zomer weet ik nog niet
Wij hadden ook last-minute, besloten een week van te voren om te gaan.. Dan is het extra leuk.
Oud 24-12-2005, 16:07
Megadeth
Megadeth is offline
Ik ben in de zomervakantie met moeder, broertjes en zusje en de vriendin naar Blanes geweest. Dit jaar gaan wij met zn 2 naar Portugal waar mn oma woont (Prive zwembad etc... misschien int grote huis als die vrij is en anders in een 3 persoonstentje.. ook erg knus achter bij de sinaasappelbomen )

€ 160,- per persoon.. retourtje vanaf Brussel

Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 16:13.
Oud 30-12-2005, 16:10
hmhm
hmhm is offline
Ik!
Oostenrijk krokus, ik heb er in in.
Oud 30-12-2005, 17:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben intussen al een aantal keer met mijn vriend op vakantie geweest, maar weet nog niet of ik dit jaar uberhaupt wel tijd heb om op vakantie te gaan (i.v.m. afstuderen). Dus als we gaan, wordt het een last minute. Ik ben de afgelopen jaren met hem naar Portugal, Tsjechie en Egmond aan Zee () geweest; met vrienden zijn we naar Disneyland Parijs geweest, met zijn ouders naar Istanbul en met mijn ouders naar Centerparcs.
Oud 02-01-2006, 00:10
bl0empj;
bl0empj; is offline
Ik ben met mijn ex 1 week naar Berlijn geweest in de zomervakantie. In de herfstvakantie zijn we 10 dagen wezen zeilen met nog 2 andere vrienden en afgelopen kerst waren we een week naar Texel. Tussendoor ook nog weekendjes weg geweest.
Is heel erg leuk, maar ook een beetje link omdat je best veel op elkaars lip gaat zitten en dan is de kans groter dat er ruzie's ontstaan!
Advertentie
Oud 02-01-2006, 00:48
MTpower
MTpower is offline
We zijn van plan dit jaar samen te gaan, waarheen weten we nog niet.
Denk dat het een camping wordt o.i.d.
Oud 02-01-2006, 01:06
Neiu
Neiu is offline
Hm, in de lente met het gezin van m'n ouders naar Istanbul, dan gaat hij ook mee. Tussendoor als ik een half jaartje weg ben komt hij waarschijnlijk wel een keertje langs en in de zomer denk ik ook wel, maar waarheen weet ik nog niet.
In ieder geval ga ik in de zomer alleen naar IJsland.
Oud 04-01-2006, 18:28
freakje
freakje is offline
We zijn al vaak op vakantie geweest, mmm, de eerste keer was met de mama mee naar Spanje. Daarna eens een weekendje naar Amsterdam, een weekendje aan zee, een weekje Turkije en een weekje Kroatië. Gespreid op drie jaar hé

Dit jaar gaan we een weekendje naar Brugge, een lang weekend naar Sevilla en waarschijnlijk nog een zeilweekend.
Oud 06-01-2006, 09:58
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 21-11-2005 @ 19:20 :
Wie gaan er allemaal op vakantie met hun vriend/vriendin en waar gaat de vakantie heen?
Een aantal keren naar Frankrijk, keer in een tentje naar Gelderland, hotel in Leuven, appartementje op een aantal waddeneilanden, euh...
Oud 06-01-2006, 14:03
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-12-2005 @ 16:39 :
ik wil iemand om samen mee op vakantie te gaan
Ik ook.
Oud 07-01-2006, 12:18
Verwijderd
Ik ben samen met mijn vriend op vakantie geweest naar Londen, ik was toen 15 geloof ik.

En mijn vriend gaat dit jaar voor het 2e jaar mee op wintersport met ons
Oud 07-01-2006, 13:46
mcflem
mcflem is offline
In het voorjaar misschien naar London, mijn ouders en broer gaan ook mee
Oud 08-01-2006, 12:16
daqueen
daqueen is offline
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 21:22.
Oud 08-01-2006, 15:27
Megadeth
Megadeth is offline
Annuleringsverzekering? Bij onze tickets naar Portugal ist 20 euro.

Citaat:
Ik zou eventueel wel voorstellen om een annulatieverzekering af te sluiten. Dit geldt in geval van een ziekte, ongeval, herexamen,...
Dit kost 20€ voor 2 personen. Dit is uiteraard niet verplicht te nemen.
Quote van de nicht van mn vriendin die bij een reisbureau in Belgie werkt.

Kan je altijd annuleren als het uitgeraakt.

P.S. Als je ruzies gelijk uitpraat en dus niet opkropt zal het wel niet zo'n vaart lopen. Anders heb je op't laatst 1 grote ruzie met allerlei kleine dingen erin.
Oud 08-01-2006, 15:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 08-01-2006 @ 16:27 :
Annuleringsverzekering? Bij onze tickets naar Portugal ist 20 euro.
Ik ken natuurlijk niet alle annuleringsverzekeringen, maar bij de verzekering die ik heb telt 'het uitgaan van verkering' niet als geldige reden om te annuleren... Let dus even goed op de voorwaarden voor je een vakantie boekt met een annuleringsverzekering. Misschien kun je anders beter voor een last-minute gaan.
Oud 08-01-2006, 17:58
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
daqueen schreef op 08-01-2006 @ 13:16 :
Ik ben wel van plan om dit jaar met mn vriend op vakantie te gaan, aangezien mijn vriendinnen het altijd laten afweten.
Het probleem is dat het nog erg pril is (we kennen elkaar een half jaar maar zijn pas 2 maanden echt serieus) En we vaak ruzies hebben. Ik ben daardoor best bang dat het een keer uitgaat, en aangezien we nu al ongeveer moeten boeken voor de zomer, weet ik niet of ik dat nou wel moet doen.
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en hoe zijn jullie toen met de situatie omgegaan?

Mmm het duurt nog lang voor de zomer, je hoeft nu toch nog niet te beslissen? Als het straks juni is en het gaat nog steeds goed tussen jullie kun je altijd nog een last minute nemen
Oud 24-01-2006, 18:08
flipsyde
flipsyde is offline
ik ben nu 17, bijna 18, en heb een 2 jaar jonger vriendinnetje.
heb nog nooit een reis geregeld zelf.

is dat regelen gewoon makkelijk gegaan?

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 18:16.
Oud 24-01-2006, 18:30
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 24-01-2006 @ 19:08 :

Gewoon boeken en betalen?

Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-01-2006 @ 16:34 :
Ik ken natuurlijk niet alle annuleringsverzekeringen, maar bij de verzekering die ik heb telt 'het uitgaan van verkering' niet als geldige reden om te annuleren... Let dus even goed op de voorwaarden voor je een vakantie boekt met een annuleringsverzekering. Misschien kun je anders beter voor een last-minute gaan.
Wie zegt dat die mensen de echte reden moeten weten? Als je ze vertelt dat je herexamens hebt en in die periode moet leren? Je kan altijd wel iets bedenken
Oud 24-01-2006, 18:39
catootje
catootje is offline
Ik ga lekker met mijn vriend 2 weekjes weg.
Waarschijnlijk eerst paar dagen naar Zwitserland in de buurt van Zurich. Daarna door naar Italie, waarschijnlijk Toscane of daar in de buurt
Oud 24-01-2006, 18:43
catootje
catootje is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 24-01-2006 @ 19:08 :

Je moet eerst bedenken waar je heen wilt. Dan of je in een huisje, tent, hotel of whatever wilt. Hierna kijken hoe je op reis wilt, bus, vliegtuig, auto, trein. Dan beetje zoeken op internet, beste eruit zoeken en boeken.
Oud 24-01-2006, 22:08
flipsyde
flipsyde is offline
mja ik denk wel dat het gaat lukken...t zal dan denk ik deze mei- of zomervakantie worden.
Oud 25-01-2006, 09:35
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik wil wel alleen met mn vriendin weg, maja ben ff werkloos dus dat zal krap worden, maar mag wel met haar en haar ouders mee, dus das vet gaaf
Oud 07-02-2006, 18:58
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 24-01-2006 @ 19:39 :
Ik ga lekker met mijn vriend 2 weekjes weg.
Waarschijnlijk eerst paar dagen naar Zwitserland in de buurt van Zurich. Daarna door naar Italie, waarschijnlijk Toscane of daar in de buurt
oeh

Ik ben twee keer met mn lief op vakantie geweest. Allebei de keren naar Zwitserland, primitief huisje in de bergen.

Een paar dagen naar Zurich gaan is echt een aanrader
Oud 08-02-2006, 09:26
catootje
catootje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-02-2006 @ 19:58 :
oeh

Ik ben twee keer met mn lief op vakantie geweest. Allebei de keren naar Zwitserland, primitief huisje in de bergen.

Een paar dagen naar Zurich gaan is echt een aanrader
Jij bent er dus ook al geweest? Ik heb er nu al zin in! We hebben een boekje met 25 mooie steden en daar staat Zurich ook bij, staat precies in wat leuk is enzo
Oud 08-02-2006, 11:55
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 08-02-2006 @ 10:26 :
Jij bent er dus ook al geweest? Ik heb er nu al zin in! We hebben een boekje met 25 mooie steden en daar staat Zurich ook bij, staat precies in wat leuk is enzo
Daar, dicht bij het centraal station, waar de de tram van lijn 4 (en ik geloof 13) kan pakken... Heb je een oud fotohokje waar je in moet. Het kost geloof ik 2 franc. Je moet vrij lang wachten tot de 4 foto's klaar zijn... maar daar moet je dus in met je vriendje (het hokje van de zwartwit foto's)'

Ik ben er nu 2 keer geweest en ga er over 3 weken weer naartoe
Oud 08-02-2006, 16:14
catootje
catootje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-02-2006 @ 12:55 :
Daar, dicht bij het centraal station, waar de de tram van lijn 4 (en ik geloof 13) kan pakken... Heb je een oud fotohokje waar je in moet. Het kost geloof ik 2 franc. Je moet vrij lang wachten tot de 4 foto's klaar zijn... maar daar moet je dus in met je vriendje (het hokje van de zwartwit foto's)'

Ik ben er nu 2 keer geweest en ga er over 3 weken weer naartoe
wat is er voor speciaals aan dat hokje dan?

oeh, gaaf, veel plezier!
weer in een huisje? Wij wilden op een camping gaan staan, zijn die een beetje goed daar?
Oud 09-02-2006, 07:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 08-02-2006 @ 17:14 :
wat is er voor speciaals aan dat hokje dan?

oeh, gaaf, veel plezier!
weer in een huisje? Wij wilden op een camping gaan staan, zijn die een beetje goed daar?
Nou, mijn vriendje heeft een huisje daar, zonder water/electriciteit... En daar zijn we dus beide keren naartoe geweest. (en in Zurich hebben we bij een tante van hem overnacht) Hij is Zwitser, vandaar die familie en 't huisje. Ik ben daar nog nooit op een camping geweest in Zwitserland, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet goed zijn.

Dat hokje maakt erg mooie foto's

Regels voor berichten