Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou proberen het aan de kant te zetten. Het lijkt er op dat zij een beetje naar aandacht snakt, en ze wel handig gebruik weet te maken van zijn goedheid. Maar ik zou me er verder niet al te druk om maken, hij komt er vanzelf wel achter dat ze hem een beetje gebruikt. Misschien niet, dan is hij gewoon een goedzak. Als er iets van liefde in het spel was hadden was er in die hele lange tijd dat ze elkaar kennen vast al eens iets gebeurt dus dat is het iniedergeval niet. Anders zou je hetzelfde bij hem moeten doen, met een bepaalde viend of vriendin en kijken hoe hij daarop reageert. Misschien heeft hij zelf niet door dat het voor jou vervelend is. |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp heel goed dat het niet tof moet zijn als het bijna lijkt dat je vriendje meer tijd met een ander door brengt dan met jou. Maar ook ik zou denken er gewoon met hem over te praten. Ben gewoon eerlijk. En zeg dat je het zo fijn vindt om bij hem te zijn en/of het minder tof vindt als hij bij haar is.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan begrijpen dat het echt niet leuk is als je vriend dit doet, want het maakt je onzeker. Probeer om dit tussen jou en je vriend te houden, ga geen contact met haar opnemen in ieder geval. Zeg tegen je vriend dat je van hem houdt en vaker met hem wilt zijn. Zeg ook dat jij meer met je vriend wilt doen. Je kan best eerlijk zijn en zeggen dat je het niet leuk vindt wat hij doet. Hij zal dan toegeven of jullie relatie gaan tegenwerken. Als hij veel tijd met haar doorbrengt en je denkt dat hij je aan het lijntje houdt... ga dan maar eens serieus praten, maar houd jezelf echt onder controle, want jaloezie is echt een relatiekiller ![]() Je kan niets anders dan hem vertrouwen, doe je dit niet dan geeft hij je teveel aanleiding en/of jij bent gewoon onzeker/minderwaardigheidscomplex whatever. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik er mee omgaan? MuTsJ | 12 | 13-11-2005 14:20 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #31 Droomvlucht | 485 | 24-06-2005 07:54 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Psychologie |
Hoe moet ik verder? Quiana | 5 | 17-09-2002 17:35 |