Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 21:56
Verwijderd
Ik ben nu net twee dagen vrij en heb flink uit kunnen slapen, meestal word ik wanneer ik goed kan uitrusten, ziek.. Nu heb ik ook knallende koppijn en ik verwacht dus dat ik ziek ga worden.. Maar mijn ogen trillen ook zo af en toe, ik kan niet goed focussen en soms schieten ze dus gewoon van links naar rechts. Heel vervelend.
Kan dat bij griep horen? En iemand enig idee wat ik eraan kan doen, aan die trillende ogen dus? 't Is echt vervelend...
Oud 18-10-2003, 22:11
nl2suzy
nl2suzy is offline
Het is wel vaag dat ze trillen..

Ik zelf heb een oog afwijking.. nystagmus genaamd bij die oogafwijking is het normaal dat je ogen trillen maar bij griep lijkt het niet te horen...http://www.nl2suzy.nl/nystagmus.html
Oud 18-10-2003, 22:14
Balance
Balance is offline
ik heb dat wel heel vaak als ik moe of ziek ben, maar volgens mij komt het dan eerder door de moeheid dan door het ziek zijn.
en aangezien jij juist uitgerust bent, is het wel raar ja.
maar op zich hoeft een trillend oog niet persé iets slechts betekenen (als in een echte ziekte).
Oud 18-10-2003, 22:22
Verwijderd
Ik denk dat m'n ogen erg moe zijn... Maar 't trillen is goed te vergelijken met wanneer er een trein langs rijdt en je probeert te focussen op een bepaald punt, dat schieten ze ook heel snel heen en weer.
Mja, ik ga wel eens achter de computer weg dan maar... Kunnen ze wat rusten

Iig bedankt
Oud 18-10-2003, 22:23
nl2suzy
nl2suzy is offline
Wat heet een echte ziekte? Als je het *altijd* hebt dan passen je hersenen zich aan, heb je het af en toe kunnen ze dat uiteraard niet, dus dan heb je er veel meer last van.

Maar misschien moet je er is voor langs de dokter?
Oud 18-10-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nl2suzy schreef op 18-10-2003 @ 23:23:
Wat heet een echte ziekte? Als je het *altijd* hebt dan passen je hersenen zich aan, heb je het af en toe kunnen ze dat uiteraard niet, dus dan heb je er veel meer last van.

Maar misschien moet je er is voor langs de dokter?
Ik heb altijd al 'rare' ogen gehad, ze zijn snel moe, hoe dan ook (heb een bril, die helpt natuurlijk goed met zien, maar op een gegeven moment zijn ze dan alsnog gewoon te moe). Als 'k het morgen nog heb, ga ik ermee naar de dokter ('t is namelijk erg vervelend).
Oud 19-10-2003, 08:29
Verwijderd
dat trillen met de ogen heb ik ook wel eens...ik weet de oorzaak niet maar tis iig niet blijvend
Oud 19-10-2003, 09:15
Quiana
Quiana is offline
Ik heb dat idd als ik (heel) moe ben.. Kan het ook niet te maken hebben met je hoofdpijn?
Oud 19-10-2003, 09:58
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb ook nystagmus, maar zelf merk ik er eigenlijk niet zo heel veel van.
maar je kan ook een "oogsiddering" krijgen van medicijnen of als je ziek bent.
dus misschien is dit inderdaad gewoon een voorteken.
maar dit is dan gewoon "normaal" niet meteen een rare "oogziekte" o.i.d
Oud 26-01-2006, 19:51
bliootje
bliootje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2003 @ 22:56 :
Ik ben nu net twee dagen vrij en heb flink uit kunnen slapen, meestal word ik wanneer ik goed kan uitrusten, ziek.. Nu heb ik ook knallende koppijn en ik verwacht dus dat ik ziek ga worden.. Maar mijn ogen trillen ook zo af en toe, ik kan niet goed focussen en soms schieten ze dus gewoon van links naar rechts. Heel vervelend.
Kan dat bij griep horen? En iemand enig idee wat ik eraan kan doen, aan die trillende ogen dus? 't Is echt vervelend...
Ik heb precies hetzelfde... ik heb er net een topic over gemaakt en nu lees ik dit Ze gaan gewoon van links naar rechts... maar je weet niet waarom. Ik het het trouwens al zolang ik me kan herinneren dus ik zou niet weten waardoor het kwam. (ik heb lenzen dus ik hoef geen bril)
Oud 26-01-2006, 21:13
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
bliootje schreef op 26-01-2006 @ 20:51 :
Ik heb precies hetzelfde... ik heb er net een topic over gemaakt en nu lees ik dit Ze gaan gewoon van links naar rechts... maar je weet niet waarom. Ik het het trouwens al zolang ik me kan herinneren dus ik zou niet weten waardoor het kwam. (ik heb lenzen dus ik hoef geen bril)
Up jij maar geen topic meer dat meer dan 2 jaar oud is, dan kun je beter een nieuwe aanmaken. edit: dat heb je ook gedaan, zie ik.
Oud 26-01-2006, 21:14
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
bliootje schreef op 26-01-2006 @ 20:51 :
Een up van een topic die 2 jaar oud is is best uhm, tja. Onnozel.
Oud 27-01-2006, 08:25
bliootje
bliootje is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 26-01-2006 @ 22:14 :
Een up van een topic die 2 jaar oud is is best uhm, tja. Onnozel.
Daarom ben ik alsnog een eigen topic begonnen
Topic gesloten

Regels voor berichten