Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2006, 19:20
TheQueen
TheQueen is offline
En nee het is geen kaksport, maar er zitten wel veel merkdragende mensen op.
Ik groet u en een kusje.
Oud 29-01-2006, 21:00
Cola
Cola is offline
ik als basketballer weet er maar 1 voordeel van en dat is dat er knappe meiden opzitten die met wedstrijden korte rokjes dragen

moeten ze bij basketbal ook maar eens toepassen
Oud 30-01-2006, 11:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Jongens en meisjes, verpest dit topic nou niet! Heb je een mening over hockey, dan plaats die hier gewoon ipv "kusje" of weet ik veel te posten.
Oud 30-01-2006, 11:44
Verwijderd
Citaat:
TheQueen schreef op 29-01-2006 @ 20:20 :
En nee het is geen kaksport, maar er zitten wel veel merkdragende mensen op.
Ik groet u en een kusje.
Dat is alleen de mening van conservatieve en maatschappelijk geïsoleerde mensen. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor een sport als golf.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 11:53
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 12:44 :
Dat is alleen de mening van conservatieve en maatschappelijk geïsoleerde mensen. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor een sport als golf.
Golf is een rijkeluisport, dat is niet te ontkennen.
Oud 30-01-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2006 @ 12:53 :
Golf is een rijkeluisport, dat is niet te ontkennen.
Dat valt best mee. De uitrusting is misschien iets duurder dan een uitrusting voor een andere sport en de baanpremies zijn ook aan de hoge kant, alleen je moet wel bedenken dat het onderhoud en het leggen van de banen erg veel geld kost.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 13:27
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 13:00 :
Dat valt best mee. De uitrusting is misschien iets duurder dan een uitrusting voor een andere sport en de baanpremies zijn ook aan de hoge kant, alleen je moet wel bedenken dat het onderhoud en het leggen van de banen erg veel geld kost.
Ja, er zijn redenen voor te noemen, maar dat neemt nog niet weg dat het een rijkeluisport is.
Oud 30-01-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 13:00 :
alleen je moet wel bedenken dat het onderhoud en het leggen van de banen erg veel geld kost.
Neemt niet weg dat het veel kost om te golfen, toch?

Ik vind hockey op zich best een leuke sport, met name om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2006 @ 14:27 :
Ja, er zijn redenen voor te noemen, maar dat neemt nog niet weg dat het een rijkeluisport is.
ja, maar ook niet dat het een kaksport is. Ik denk dat hun 4e plaats in meest beoefende sport in Nederland genoeg zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 20:01
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 20:58 :
ja, maar ook niet dat het een kaksport is. Ik denk dat hun 4e plaats in meest beoefende sport in Nederland genoeg zegt.
Toch lopen er veel ballo's en kakkers rond hoor.
Oud 30-01-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2006 @ 21:01 :
Toch lopen er veel ballo's en kakkers rond hoor.
Jij kent ze allemaal?

Daarnaast wil de hoeveelheid geld die je aan sport uit wil geven niets te maken met de sport zelf.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 20:58
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 21:27 :
Jij kent ze allemaal?
Daar hoef ik niet iedereen voor te kennen. Opiniepeilingen worden ook gebaseerd op een random interview en ze zijn over het algemeen toch redelijk accuraat.

Citaat:
Daarnaast wil de hoeveelheid geld die je aan sport uit wil geven niets te maken met de sport zelf.
Type die zin nog maar eens overnieuw en denk er nu eens bij na
Oud 30-01-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2006 @ 21:58 :
Daar hoef ik niet iedereen voor te kennen. Opiniepeilingen worden ook gebaseerd op een random interview en ze zijn over het algemeen toch redelijk accuraat.
In dat geval heb je vast wel een bron/
Citaat:

Type die zin nog maar eens overnieuw en denk er nu eens bij na
eerste wil = heeft
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 21:51
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-01-2006 @ 22:25 :
In dat geval heb je vast wel een bron
Ik heb vaker gegolft dan één keer
Citaat:
eerste wil = heeft
Ik zei dat je er ook bij na moest denken. Ten eerste gaat het totaal niet om het bedrag dat je eraan uit wilt geven, maar de hoeveelheid geld die de sport kost. Daarnaast heeft dat natuurlijk wel invloed op de doelgroep, dat snap je ook wel.

Mensen kopen toch ook geen kaviaar omdat het lekker is? Of dure wijn omdat ze het verschil proeven?
Oud 30-01-2006, 22:26
Verwijderd
I love vrouwenhockey, vrouwentennis ook trouwens .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 22:55
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
Mensen kopen toch ook geen kaviaar omdat het lekker is? Of dure wijn omdat ze het verschil proeven? [/B][/QUOTE]

Tuurlijk wel. Ik vind het lekker om wijn te drinken en mijn smaak is zodanig dat ik het verschil proef tussen een medoc uit 94 en een slobberwijntje van de super de boer. Ik kan me niet voorstellen dat jij serieus van mening bent dat mensen wanneer zij in huiselijke kring een lekker wijntje drinken die dan ook duur is ( dan is de vraag natuurlijk wat is duur. Is dat 20 of 200 euro ) doen omdat zij het mooi vinden om dure wijn te drinken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 23:03
Gimme more beer
Citaat:
prrr ta li loe schreef op 30-01-2006 @ 23:55 :
Tuurlijk wel. Ik vind het lekker om wijn te drinken en mijn smaak is zodanig dat ik het verschil proef tussen een medoc uit 94 en een slobberwijntje van de super de boer. Ik kan me niet voorstellen dat jij serieus van mening bent dat mensen wanneer zij in huiselijke kring een lekker wijntje drinken die dan ook duur is ( dan is de vraag natuurlijk wat is duur. Is dat 20 of 200 euro ) doen omdat zij het mooi vinden om dure wijn te drinken.
Er zijn mensen die er om geven, maar opvallend genoeg zijn dat vaak niet de mensen die die dure wijnen hebben. Ook jij zult niet kunnen ontkennen dat er wijnen van 60 euro zijn die jij veel lekkerder vindt smaken dan bepaalde wijnen van meer dan 150 euro, dat zal namelijk elke échte wijnproever je vertellen. Er zijn echter mensen die tóch voor die wijn van 150 euro zullen gaan, omdat hij zo duur is. Op die mensen doel ik.

Om op de vergelijking terug te komen, er zijn natuurlijk voldoende mensen die golfen omdat ze het écht de leukste sport vinden die er is, maar er zijn ook een flink aantal mensen die het doen omdat het bij "hun status" past en op die mensen doel ik.
Oud 31-01-2006, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2006 @ 00:03 :

Om op de vergelijking terug te komen, er zijn natuurlijk voldoende mensen die golfen omdat ze het écht de leukste sport vinden die er is, maar er zijn ook een flink aantal mensen die het doen omdat het bij "hun status" past en op die mensen doel ik.
Iemand met een uitkering zul je zeer waarschijnlijk ook zelden tot nooit op een golfveld aantreffen, simpelweg omdat ie het niet kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 08:09
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
Het enkele feit dat je veel geld hebt wil trouwens ook niet zeggen dat je een kakker bent. Vaak zijn mensen die erg overdreven doen juist niet de rijkste.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
prrr ta li loe schreef op 31-01-2006 @ 09:09 :
Het enkele feit dat je veel geld hebt wil trouwens ook niet zeggen dat je een kakker bent. Vaak zijn mensen die erg overdreven doen juist niet de rijkste.
Ze hoeven ook niet De Rijkste te zijn, genoeg/veel geld hebben (en bovenmodaal is al genoeg ) is ook voldoende.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2006 @ 22:51 :
Ik heb vaker gegolft dan één keer
Ik accepteer jouw ervaringen niet als opiniebron.
Citaat:

Ik zei dat je er ook bij na moest denken. Ten eerste gaat het totaal niet om het bedrag dat je eraan uit wilt geven, maar de hoeveelheid geld die de sport kost. Daarnaast heeft dat natuurlijk wel invloed op de doelgroep, dat snap je ook wel.

Mensen kopen toch ook geen kaviaar omdat het lekker is? Of dure wijn omdat ze het verschil proeven?
Ja, de hoeveelheid geld die je eraan uit wil geven, hangt van de hoeveelheid geld die een sport kost af. Tuurlijk heeft het invloed op de doelgroep en dat is maar goed ook, als ik zie wat er nu al af en toe rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-01-2006 @ 08:51 :
Iemand met een uitkering zul je zeer waarschijnlijk ook zelden tot nooit op een golfveld aantreffen, simpelweg omdat ie het niet kan betalen.
Ja, maar iemand met een uitkering kan ook andere sporten zoals hockey niet betalen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2006 @ 00:03 :

Dat status van golf is de laatste jaren flink aan het veranderen, juist doordat de sport voor meer mensen toegankelijk is
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 12:27
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-01-2006 @ 12:45 :
Dat status van golf is de laatste jaren flink aan het veranderen, juist doordat de sport voor meer mensen toegankelijk is
Dat ben ik weer wél met je eens.
Oud 31-01-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-01-2006 @ 12:43 :
Ja, maar iemand met een uitkering kan ook andere sporten zoals hockey niet betalen.
Dingen als voetbal zijn vaak beter betaalbaar dan dingen als golf en wellicht ook hockey (heb geen idee hoeveel dat precies kost). Voetbal is niet voor niets aan volkssport.

ff gezocht (maar twee clubs vergeleken, dus het kan best nog iets verschillen ): de contributie voor de voetbalclub was 140 euro, voor de hockeyclub 280 euro...scheelt best aardig was. (En dan nog de kleding en andere 'attributen'.)

Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 12:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-01-2006 @ 13:53 :
Dingen als voetbal zijn vaak beter betaalbaar dan dingen als golf en wellicht ook hockey (heb geen idee hoeveel dat precies kost). Voetbal is niet voor niets aan volkssport.

ff gezocht (maar twee clubs vergeleken, dus het kan best nog iets verschillen ): de contributie voor de voetbalclub was 140 euro, voor de hockeyclub 280 euro...scheelt best aardig was. (En dan nog de kleding en andere 'attributen'.)
Ja, dus vanuit iemand uit de bijstand gezien is iedereen die niet voetbalt maar wel sport (een duurdere dan voetbal) een kakker?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-01-2006 @ 17:10 :
Ja, dus vanuit iemand uit de bijstand gezien is iedereen die niet voetbalt maar wel sport (een duurdere dan voetbal) een kakker?
Dat kan ik je niet vertellen: ik zit niet in de bijstand. Als je het echt graag wilt weten zul je dus iemand die in de bijstand zit moeten zoeken om het aan te vragen.

Maar goed, volgens mij zei ik dat niet, zelfs niet iets wat in die richting komt...maar lees vooral wat je wilt lezen.

Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 16:53
Verwijderd
ijshockey is toch leuker
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 17:07
Verwijderd
Ik vraag me btw af wat er erg aan is dat er veel mensen op zitten die voor veel mensen in het hokje 'kakker' passen...? Ik zit op waterpolo bij een vereniging waar heel veel 'kakkers' opzitten (het zwembad staat ook in een wijk waar voornamelijk 'kakkers' wonen - en toevallig is het aantal hockeyers en hockeyverenigingen in die wijk heel hoog ). Als mensen mij daarom ook in dat hokje willen stoppen, dan moeten ze dat vooral doen, dat zal echt het laatste zijn waar ik mee zit.

Ik vraag me sowieso af waarom het zo'n drama is om 'kakker' of wat dan ook te zijn. Ik heb btw het vermoeden dat LL zelf ook op hockey of golf zit.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-01-2006 @ 17:50 :
Dat kan ik je niet vertellen: ik zit niet in de bijstand. Als je het echt graag wilt weten zul je dus iemand die in de bijstand zit moeten zoeken om het aan te vragen.

Maar goed, volgens mij zei ik dat niet, zelfs niet iets wat in die richting komt...maar lees vooral wat je wilt lezen.
Nee, dat zei je dus niet. Maar volgens een redernatie die hierboven stond was dit het geval:

Een sport die veel geld kost kan door rijkelui gespeeld worden, en daarom zou het een kaksport zijn. Dan vraag ik me af of dat iemand in de bijstand iedereen die een duurdere sport doet volgens deze redernatie een kakker vind.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-01-2006 @ 18:07 :
Ik vraag me btw af wat er erg aan is dat er veel mensen op zitten die voor veel mensen in het hokje 'kakker' passen...? Ik zit op waterpolo bij een vereniging waar heel veel 'kakkers' opzitten (het zwembad staat ook in een wijk waar voornamelijk 'kakkers' wonen - en toevallig is het aantal hockeyers en hockeyverenigingen in die wijk heel hoog ). Als mensen mij daarom ook in dat hokje willen stoppen, dan moeten ze dat vooral doen, dat zal echt het laatste zijn waar ik mee zit.

Ik vraag me sowieso af waarom het zo'n drama is om 'kakker' of wat dan ook te zijn. Ik heb btw het vermoeden dat LL zelf ook op hockey of golf zit.
Het gaat erom dat het niet (meer?) door kakkers gedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 18:02
Verwijderd
Ik kan je gedachtengang niet volgen. Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen en het verder lekker laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 23:36
number9
number9 is offline
Enige voordeel van Hockey vind ik Ellen Hoog
Oud 07-02-2006, 16:35
__
__ is offline
op dansen na (wat ik zelf doe), vind ik hockey duidelijk de leukste sport.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 18:05
Roos
Roos is offline
Hallo mensen! Dit topic gaat over de sport hockey en niet over kakkers.
Er mogen dan wel zogenaamde kakkers op hockey zitten, waarschijnlijk meer dan op voetbal ja, maar verder is hockey echt een bikkelsport. Met 0 graden in je rokje bikkelen in de regen en dan snoeihard een bal tegen enkel krijgen. Maar wel winnen
Dat maakt hockey mooi. Dus zeg nog eens dat hockey een kaksport is

Oh ja en de watergevechten na een training in de zomer <3
Oud 10-02-2006, 19:30
Verwijderd
Dat je ergens een bikkel voor moet zijn veranderd toch weinig aan de 'soort' mensen dat het doet...? Ik vind niets mis met hockey en het is zeker een harde sport...was btw pas nog iets over op de radio (oid), over het aantal blessures ed, maar het percentage 'kakkers' is op de meeste hockeyclubs gewoon extreem hoog.

En TS begint over kaksport ed, verder staat er bijzonder weinig in de eerste post, als je het mij vraagt heel logisch dat mensen dan in gaan op wat er in die post staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten