Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2006, 15:53
Verwijderd
El Servicio

Queremos que vosotros consumidores decoran la tarta y el postre con gusto. Tiene propuestas, preguntas o comentarios, entonces pone llamar sin incluir gastos con nuestro servicio para clientes de De Ruijter.

El número es accessible hacia arriba en medio de 09:00h y 17:00h.

Quiere escribir una epístola, pone enviar su epístola para:
De Ruijter, Broodversierder,
Postbus 397
3700 AJ Zeist
Holanda.

Tiene comentarios sobre nuestro producto, llama o escribe si es posible.

De Ruijter, EL DECORARO DESDE 1860.

Con productos confidiados como (gestampte) muisjes, los fideos de fruta y los fideos de chocolat, de Ruijter es conocido en Holanda para generacións alto.

De Ruijter inventa continuamente nuevos productos para un postre sorprendente y varios. Esta dentro de poco a pesar de De Ruijter vlokken puur, melk y vlokfeest witte vlokken también. En suma, De Ruijter es el experto de 21e siglo.

Assortiment
Sinds de oprichting in 1860 is het assortiment van De Ruijter fors uitgebreid. Hieronder kunt u ons gehele assortiment bekijken.

Vlokken
Verrassende krullige vlokken voor op de boterham. Er zijn vier verschillende varianten: vlokken melk, vlokken puur, vlokfeest en witte vlokken.

Hagelslag
Een vrolijk broodbeleg om de boterham lekker mee te versieren. Er zijn twee smaken, melk en puur in twee verschillende formaten: 400 gram en 200 gram.

Vruchtenhagel
Knapperige hagels in vrolijke kleuren in twee varianten.

Originals
Verrassende varianten voor de echte chocolade liefhebber in de smaken: extra puur, mokka royal en romig wit.

De kleintjes
Kleintjes zijn handige kleine portieverpakkingen voor een boterham.

Wie o wie kan dit eerste deel voor me nakijken en het tweede deel vertalen? Ik ben diegene alvast erg dankbaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2006, 19:34
Sanctus
Sanctus is offline
Woordenboek + je grammaticale kennis?

Misschien is er iemand die zo gek is/het leuk vindt om dit voor je te vertalen
Oud 30-01-2006, 22:25
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 30-01-2006 @ 20:34 :
Woordenboek + je grammaticale kennis?
Vertalen is wel meer dan dat hoor

En ik heb geen zin om dit helemaal te doen, dus alleen het bovenste stukje. Er klopt niet echt veel van je tekst moet ik zeggen.. het zou handig geweest zijn als je het Nederlandse stuk erbij had gezet.

Queremos que vosotros consumidores decoréis (ik weet niet of je consumenten wel met jij aan mag/kan spreken, maar goed) la tarta y el postre con gusto. Si tiene (nu spreek je ze dus wel aan met (enkelvoud) u, sé consistente!) propuestas, preguntas o comentarios, entonces es posible llamar gratuitamente al servicio al cliente de De Ruijter. (ik nam maar even aan dat je kosteloos kunt bellen)

El número es accessible hacia arriba en medio de ?? desde las nueve de la mañana hasta las cinco de la tarde.

Si quiere escribir una carta, usted puede enviarla a:
De Ruijter, Broodversierder,
Postbus 397
3700 AJ Zeist
Holanda.

Si tiene comentarios sobre nuestro producto, llama o escribe si es posible. (dit is geen mooie zin, ik zou zeggen: ...ponle en contacto con nosotros)

Oh, en decoraro en confidiados zijn geen woorden, voor zover ik weet.

Er zullen ongetwijfeld nog fouten inzitten, maar ja. Wat een kutvertaalopdracht trouwens zeg.
Oud 31-01-2006, 08:17
Verwijderd
Ja, is het ook haha. Ik moet een spaans verkoopgesprek houden en daar heb ik een folder voor nodig met informatie over de ruijter. Het is heel vervelend vertalen, omdat ik deze constructies e.d. nog niet gehad heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten