Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb geen zin om dit helemaal te doen, dus alleen het bovenste stukje. Er klopt niet echt veel van je tekst moet ik zeggen.. het zou handig geweest zijn als je het Nederlandse stuk erbij had gezet. Queremos que vosotros consumidores decoréis (ik weet niet of je consumenten wel met jij aan mag/kan spreken, maar goed) la tarta y el postre con gusto. Si tiene (nu spreek je ze dus wel aan met (enkelvoud) u, sé consistente!) propuestas, preguntas o comentarios, El número es accessible hacia arriba en medio de ?? desde las nueve de la mañana hasta las cinco de la tarde. Si quiere escribir una carta, usted puede enviarla a: De Ruijter, Broodversierder, Postbus 397 3700 AJ Zeist Holanda. Si tiene comentarios sobre nuestro producto, llama o escribe si es posible. (dit is geen mooie zin, ik zou zeggen: ...ponle en contacto con nosotros) Oh, en decoraro en confidiados zijn geen woorden, voor zover ik weet. Er zullen ongetwijfeld nog fouten inzitten, maar ja. Wat een kutvertaalopdracht trouwens zeg. ![]()
|
|