Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ook zonder id, want die weiger ik pertinent mee te nemen sinds het verplicht is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe niet mee aan die belachelijke symboolwetgeving! Ja, sommige mensen hebben nog principes. En ja, dat heb ik er graag voor over. Trouwens, ik word toch nooit aangehouden, want ik heet geen Mohammed en heb geen lange baard en een jurk aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik rijd altijd met licht op m'n fiets. Tenzij men dat er weer eens afsloopt. Dan is het mijn licht op iemand anders z'n fiets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Mark Almighty: misschien moet je eens kijken bij Geen ID, Goed idee |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() eignlijk zonder alles wel ik ben een keer mijn schoenen vergeten toen ik deur uit ging ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
daarbij was je al verplicht je te kunnen identificeren als verdachte van een strafbaar feit, dus veel is er niet veranderd, alleen dat je het nu ook moet bij steekcontroles maar om eerlijk te zijn heb ik er nog geen 1 meegemaakt ot: ik ga nooit de deur uit: zonder portomonaie (met daarin, bankpas, ID, verschillende lidmaatschapkaarten van het een en ander, fotos,en evt. geld) zonder sleutels zonder telefoon, al word ik amper gebeld zonder rookwaar en dat was het wel... 4 broekzakken he
Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 09:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe verzorg jij je huid? wup | 15 | 14-04-2010 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Geloof is alles of niets / Aisha *~SaBoTaGe~* | 21 | 30-06-2004 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |